iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ok.... mijn verhaal wordt hier afgerond. Nadat ik gisteren dus mijn bestelling bij TM niet ongedaan kon maken zit ik 1 dag later in één ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ok....
mijn verhaal wordt hier afgerond. Nadat ik gisteren dus mijn bestelling bij TM niet ongedaan kon maken zit ik 1 dag later in één keer op 3. En een sms en mail gehad over afspraken van amp. Nou, als ze nog een keer bellen, zeg ik dat ze hem maar naar een ander moeten brengen. Suc6 aan iedereen..... |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
de 20ste besteld, paar dagen daarna kleurwissel gedaan.
Betreft zwarte 32GB Gisteren naar status 3 gegaan, vandaag naar 4. En meteen een sms om een afspraak te maken. Zaterdag word ie geleverd. Oja.. salesnr was 2584XX |
|
|||
|
|||
30ste besteld om 1030 uur
32gb zwart order nummer 2666** vandaag 1500 uur naar status 3 levering vrijdag 20 aug Heb nog geen microsimkaart, hopelijk zit die er bij. succes met wachten! |
|
|||
|
|||
Bij nieuwe klanten (en enkele bestaande klanten) wordt standaard de micro simkaart bij de telefoon geleverd, tuurlijk wel even nachecken bij ontvangst!
|
|
|||
|
|||
Als je bij t-mobile besteld, krijg je die van te voren opgestuurd, of erbij indien je deze in de winkel ophaald.
|
|
|||
|
|||
thanks voor de tip. Ik houd het vrijdag in de gaten!
|
|
|||
|
|||
iemand al op 4?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
haha vandaag bezorgd, in ontvangst genomen met moeders ID. eindelijk
cash afbetaald met de 200 euro van mn 1/5e staatloterij lot. hahaha mijn dag kan niet meer stuk. gratis iphone + gratis i-300 abb. voor 2 maanden omdat ze m te vroeg in hebben laten gaan. succes hier! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Datum van bestelling: 30 Juli 2010
Tijd van bestelling: 08:00 stipt Methode: Bellen Type: 16GB zwart Abonnement: Verlenging (2 jaar) Ordernummer : 2657** Salenummer: ?????? Orderstatus: 2!!!! Orderbevestiging: alleen een email Micro-sim: nee niks :S moet deze week gaan gebeuren of anders begin volgende week. begin het een beetje schijtbeu te worden dat wachten. helemaal als je ziet dat veel peeps bij andere winkels meer succes hebben. |
|
|||
|
|||
he mensen ik heb vandaag mijn contract binnen maar waar vind ik mijn ordernummer ? en waar kan ik dat checken ? hoeveelste ik op de lijst sta ?
thx |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Hoeveelste je op de lijst staat... Daarvoor moet je eeeelke keer weer naar die winkel toe, ze zien me al aankomen haha
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook nog geen ordernummer. Moet ik dan een PM sturen naar @tmobile_webcare? Ik heb wel mijn contractverlenging en mijn microsimkaart.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 41 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 41 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|