iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Mooren.dnjc Ook voor de lijst, Ik heb mn iPhone ook via T-mobile site besteld op 10-08-2010, status is 2 en ordernummer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
hmm nu begon ik te twijfelen, maar check: datum10 augustus 2010 07:38 onderwerpT-Mobile eShop: 2894** - Bestelling ontvangen verzonden doort-mobile.nl details verbergen 10 aug. Geachte heer Mooren, Bedankt voor je bestelling, je ordernummer is: 2894**. Klik hier om de status van je bestelling te controleren. Let op: Wees voorzichtig met je persoonlijke gegevens. Controleer altijd of het adres begint met |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ordernummer
Citaat:
|
|||
|
|||
Citaat:
Ja dan klopt het toch ongeveer - ligt er aan hoelaat je besteld hebt. Ik was er vroeg bij, wou eigenlijk al de maandag bestellen (de dag dat mn contract 4 maanden voor afloop was) maar de webshop gaf toen nog aan dat ik niet in aanmerking kwam voor verlenging. Dinsdag ochtend meteen gekeken en direct besteld. |
|
||||
|
||||
Jullie staan erbij, heb Aaron op 10-8 gezet anders klopte 't niet (:
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat de verwarring zit in ordernummer en sales nummers.
Ik had bijvoorbeeld gebeld en de eerste keer kreeg ik 2946xx door. Later belde ik door en vroeg ik naar het sales nummer. Toen kreeg ik 2765xx door. Het is echter wel zo dat ik alleen met 2765xx kon inloggen op de site. |
|
|||
|
|||
jeetje... ik heb al een afspraak gemaakt met AMP voor m'n iPhone 32 GB.
Kan op z'n vroegst volgende week woensdag worden bezorgd -.- Maar mijn status staat nog steeds op 3 !? heb al eerder gelezen dat het bij sommige een paar dagen duurt en bij anderen springt de status meteen van 3 naar 4... naja, ik zie wel
|
|||
|
|||
wat is het leven toch oneerlijk verdeeld..... vriend van me komt na 4 weken vakantie uit Canada denkt laat ik ook maar een iphone4 bestellen doet dit via PhoneHouse en jahoor.... gister besteld as donderdag in huis! En ik en vele hier als trouwen klant van tmobile wacht nu al bijna een maand, en nee kan niet cancelen heb Early Renewal gedaan
|
|||
|
|||
@ Danny, mijn status op je lijstje klopt niet
het moet 3 zijn ipv 2 |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Als je afspraak hebt gemaakt hoort ie op status 4 te staan hoor, heb lijst bijgewerkt.
|
|
|||
|
|||
Danny misschien handig om de link naar je statusoverzicht in je handtekening op te nemen, zodat we kunnen klikken
Besteld: tel. 24 augustus 19:00uur -- Ordernr:3194** -- Status:2 |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Zelfs als ik mijn hele signature weg haal krijg ik hetvolgende "BB code url is not allowed."
edit\ Dan maar zo xp. Laatst gewijzigd door dannyhtek; 31-08-10 om 13:27. |
|
|||
|
|||
iPhoneclub Orderstatus
hier maar de link, hoeft je het niet meer te zoeken misschien wel handig om het op elke pagina 1 keer de link te geven? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
maareeeehhh geen statuswijzigingen tot nu toe dus?
|
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|