iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door BBoelie Tip van de dag! Bestel hem hier: Apple iPhone 4 16 GB Black T-Mobile - Smartphoneshop.nl Zaterdag besteld en toen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Hey, weet iemand of je nog je bestelling kan anuleren mocht dat nodig zijn als je via internet besteld heb en je status staat nog op 2?
|
|
|||
|
|||
Ik postte het overigens omdat het voor sommigen wel interessant zou kunnen zijn
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Bericht van ordermanagement Tmobile:
ik: 'Ordermgt; prettig om weer een update te krijgen, thanx! Er bestaat wat verwarring over die wachttijd, geldt die vanaf het moment van bestellen of geldt die voor bestellingen vanaf nu? Ik heb 'm 17 augustus besteld, toen werd 3-4 weken gezegd. Dan ga ik nu mijn 2e week in, dus zou het nu 1 tot 2 weken duren, of ga ik uit van 3 weken?' Ordermanagement: "Het gaat in vanaf moment dat je hebt besteld. Het klopt dat we 3-4 weken hebben gecommuniceerd in de periode dat je een bestelling hebt geplaatst. Vanaf vorige week geldt een levertijd van 5 weken. We gaan er nog steeds vanuit dat we jouw order binnen 4 weken kunnen uitleveren maar zijn hierin afhankelijk van het aantal iPhones dat we ontvangen. Het blijft helaas een "verwachte levertijd". Tot nu toe hebben we alle klanten nog binnen de communiceerde levertijd uitgeleverd." |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
@BBoelie, Jawel dat snap ik, is ook heel netjes van je! |
|
||||
|
||||
Zo ik heb de sprong gewaagd heb hem besteld en levertijd inderdaad staat vast op vrijdag. Dus nu maar hopen hoe het gaat, hopen dat ik een beetje geluk heb!!
Alleen nog niet geannuleerd bij tmobile (daar wacht ik nog even mee) |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik denk (gezien de dag waarop je hem hebt besteld bij TM) dat je hem bij smartphoneshop wel eerder zult krijg, maar wie weet (: |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ik zou ook nog niet annuleren: bij de pre order van smartphoneshop stond de volgende tekst: Pre-order de Apple iPhone 4 nu! Helaas heeft Apple onlangs bekend gemaakt dat de witte iPhone 4 voorlopig niet verkocht zal worden. De Apple iPhone 4 Black is nu echter al wel bij ons te pre-orderen. Wij kunnen helaas geen exacte leverdatum opgeven, maar houden momenteel een levertijd van 8 tot 10 weken aan. Hoe eerder wij jouw pre-order ontvangen, hoe eerder jij de iPhone 4 Black straks ontvangt.
|
|||
|
|||
ligt deze server er niet een beetje vaak uit of ligt dat aan mij!?!?!?!!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Danny haal rustig adem, er staat een man of 30-40 op je lijst, bij tm weten ze niks van klantenservice en order management, als we jou orderlijstje en statuslijstje nou niet hadden, wat moesten wij dan????? zou zijn alsof we in het ZWARTE GAT gingen boven ergens in het heelal... haal adem Danny tel tot tien blijf rustig...
Besteld: tel. 24 augustus 19:00uur -- Ordernr:3194** -- Status:2 |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ook ik ben naar status 4 gegaan vandaag
eerst mogelijke bezorgdatum was 10 september!!!! ik had net zo goed op de volgende iphone kunnen wachten zo. |
Er zijn 34 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 34 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|