iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan jullie iig wel alvast mededelen dat jailbreaken er voorlopig niet in zit. De iphones die nu uitgeleverd worden zijn allemaal met 4.0.2 Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik kan jullie iig wel alvast mededelen dat jailbreaken er voorlopig niet in zit. De iphones die nu uitgeleverd worden zijn allemaal met 4.0.2
Ik heb mijn iphone 4 vandaag binnen gekregen, wat een prachtig dingetje en wat een verschil ivm de iphone 3g |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Dit verschilt altijd, nooit vast te stellen (: |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Status 3. Meer info op dannyhtek.nl/iphoneclub/orderstatus.htm
Laatst gewijzigd door ralf_ttt; 01-09-10 om 00:00. |
|
|||
|
|||
Dit klinkt misschien dom, maar hoewel ik de 12e heb besteld en betaald heb ik het ding vandaag voor het eerst in het echt gezien =P
WOUW. Nu wordt het wachten alleen nog maar moeilijker )': |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hier hebben we tenminste wat aan!!!!!!!!!!!! |
|
|||
|
|||
Het is zo gek dat er mensen zijn die op 4 augustus besteld hebben en contact hebben gehad met AMP, terwijl er mensen zijn die op 1 augustus bestelde nog helemaal niks gehoord hebben van de koeries en nog gewoon op status 2 staan.
|
|||
|
|||
Ja, heb vandaag ook mijn iPhone ontvangen met productiecode week 33 en er zit 4.0.2 op. Gezien ik niet jailbreak maakt 't me verder niets uit
|
|
||||
|
||||
Citaat:
edit toegepast, mijn excuses dcl :$ Laatst gewijzigd door dannyhtek; 01-09-10 om 00:57. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Haha leuk en enigzins bot om te horen geniet er maar van breezer? Laatst gewijzigd door dannyhtek; 01-09-10 om 00:59. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dit was aanvankelijk een aardig topic maar het verzandt steeds meer in leeghoofdig pubergeneuzel. Of neem dit serieus, of kap er verder mee! Geen verslag van een of andere film of vrouwen beledigen, houd je aan de informatie waar dit topic over gaat, da's interessant genoeg!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Eens kijken hoe jij zou reageren als je elke dag op dit topic zit, wachtend op je iPhone (: beetje fun is toch niet teveel gevraagd? |
|
||||
|
||||
die rocksnor heeft gewoon niets beters te doen dan hier wat te komen bazelen
maar goed ik hoop hier ook heel snel niet meer terug te hoeven komen ( iig in dit topic dan ) |
|
||||
|
||||
Ja precies, gelukkig zegt zn naam al genoeg alhoewel ik ook 'n random topic zou joinen om een extra post te krijgen! ;x Ik zal wel nog terug komen hier als ik mijn toestel heb - maar zo actief als laatste dagen? noway..
|
|
||||
|
||||
hehe en als je al komt is t via je phone
|
|
||||
|
||||
Juist! jij snapt 't helemaal :$
|
|
||||
|
||||
jonge ik internet geen eens meer met me pc dan volgens mij de eerste paar weken
|
|
||||
|
||||
sorry had dit hiervoor al moeten typen maar goed, je kan toch gewoon via je wireless thuisnetwerk internetten he? in mijn huis is de 3g ontvangst nl slecht!
|
Er zijn 33 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 33 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|