iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door DANNYY Awh juist, opzich slim bekeken - balen tho - opzich zou je denken dat jij snel je iPhone zou krijgen.. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik wacht al 4 weken dus niets is zeker... Het kan gewoon niet lang meer duren en aangezien de kans nu zo groot is dat het er aan zit te komen is het de vraag of overstappen op 1 september nog nut heeft..
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Jahhhh eindelijk een order nummer, en idd status op 2. Nu 5 weken wachten..
Besteld: tel. 24 augustus 19:00uur -- Ordernr:3194** -- Status:2 |
|
||||
|
||||
*** ik twijfel nu of ik niet moet annuleren ( heb 10 augustus besteld gaat dit dan nog ? )
en of ik dan bij een andere website ga bestellen ( 32 gigs zijn op veel plekken op voorraad ) advies?!?!?! of toch maar netjes wachten op m'n 16 gb? want als ik de 32 ga bestellen is dat ook puur omdat ik niet kan wachten, ik gebruik die 16 gb nog niet eens! |
|
|||
|
|||
Jeetje, door alle posts over andere winkels volg ik het niet meer zo.. Hoe ver zijn ze nu met uitleveren? Bij welke datum / ordernummer?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
dAT IS VERVELEND.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En er zijn genoeg mensen die hun order wel cancellen, dus dat schiet voor mij weer op |
|
||||
|
||||
De meeste mensen in dit topic zijn wel weg, er zijn er nog maar een paar over die in augustus hebben besteld en dus nog wel even te gaan hebben...
|
|
||||
|
||||
Ik zou gewoon wachten, oooooooit zul je hem toch wel 's krijgen (2014 ofzo)
Was er maar duidelijkheid over de aantal leveringen per week/maand en HOEVEEL iPhone's worden geleverd :/ Zo kon je tenminste nog een redelijke datum voor de hand houden. |
|
|||
|
|||
Precies, en deze informatie kan/wil niet gegeven worden. Jammer dus het blijft giswerk.
|
|
||||
|
||||
Als wij nou eens een boze tweet op twitter sturen naar die gasten dat we strontziek worden van die "alle informatie vind je hier "FAQ T-Mobile Site Link" " en dat we duidelijkheid willen?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
D: ik zou ook wel 't woord willen doen maar dat gaat moeilijk als ik gisteren heb besteld he, wil niet gelijk als 'n zeurpiet overkomen. Maar als je al wacht sinds begin augustus heb je er wel recht op ja. Ben benieuwd (: smakelijk.
|
|
|||
|
|||
eindelijk, 6 weken wachten op t-mobile, 3 ordernummers en 2 annuleringen, vandaag " binnen" 1 dag geleverd door smartphoneshop
32gb zwart
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
via tmobile forum heeft ordermanagement een vraag beantwoord van 'n klant.
"De levertijd voor de iPhone 4 is idd 5 weken. Helaas kunnen wij niet specifieker zijn in het communiceren van de levertijden aangezien wij afhankelijk zijn van leveringen vanuit Apple. Je status zal pas veranderen indien er voorraad is voor jouw order. Tot die tijd zal de status 2 niet aangepast worden. " Er wacht zelfs al iemand van 21 juli en die kreeg te horen dat het nog zeker 4/5 weken zou duren. Achja, zoals er al is gezegd, het is niet zeker - maar dit geeft wel *** gevoelens tho ;o |
|
|||
|
|||
Volgens mij zitten we zo ergens rond de 272***
was iemand die op 1 augustus had besteld als ik me niet verkeerd herinner... |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 19 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 19 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|