iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Pl0xs PM Danny dan.. Bedankt maar lijst is vol, zoals ook op de lijst zelf staat....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ik heb het smsje ontvangen en mail gekregen, maar mijn status is nog steeds 2. Zo raar
|
|
|||
|
|||
AMP leverde toch ook zaterdags? Weet iemand een telefoonnummer van AMP?
|
|
||||
|
||||
+31 30 241 66 01
|
|
|||
|
|||
ik sta sinds gisterenmiddag rond 15:30 op status 3, maar nog steeds niets van AMP en dus ook nog niet naar status 4. Duurt dit bij anderen gevoelsmatig ook zo lang?
|
|
|||
|
|||
Dresiderius: bij mij ongeveer hetzelfde. Sinds 16.30 op status 3 maar ook nog geen mail of sms. Volgens mij is het redelijk normaal dat dit ongeveer een dag duurt. Was bij m'n vriendin ook zo.
|
|
|||
|
|||
Telefoonnummer al gevonden op de site van AMP hahahaha Vervolgens ff gebeld en mijn iPhone 4 wordt geleverd op woensdag 15 september tussen half 1 en 6.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Wat een Super Toestel.! Dannyy thx voor je lijstje.. hoop dat je iphone 4 snel in ontvangst mag nemen!! @allemaal.... veel sterkte en vooral geduld.... met het wachten.! |
|
|||
|
|||
Nee ik ben nl. vanmiddag naar status 3 gegaan en nog geen uur later had ik een sms en mail. Ik heb vervolgens al een afspraak kunnen maken!
|
|
|||
|
|||
ok thanks, ja je weet hoe het werkt. Had nog een afspraak voor het weekend willen maken. Gaat voor ons dus begin volgende week worden waarschijnlijk
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Thanks, met beetje geluk ga ik volgende week naar status 3 en anders de week erop. |
|
|||
|
|||
yee status 3 (H), stuur je zo een PM danny!
|
|||
|
|||
Gisteren dus naar status 3 (nr. 3001XX) helaas nog de melding ''bestelling is ontvangen, maar nog niet doorgezet naar het magazijn/koerier om uitgeleverd te worden'' ...
|
|
|||
|
|||
Same here. Laten we hopen dat er vandaag nog een grote vrachtwagen naar AMP gaat met onze telefoons erin!
|
|
|||
|
|||
Ik krijg em nu maandag de 13e, dat was wat handiger. Ik heb overigens nog geen microsim ontvangen, of wordt deze tegenwoordig bij de telefoon gegeven? En ontvang ik zondag of morgen een sms met de schatting van het tijdstip waarop het bezorgd wordt?
|
|
|||
|
|||
kan je wel de microsim op zaterdag laten activeren ? Anders heb ik nog niks aan mijn iphone 4
|
|
|||
|
|||
Status 3!!! 14:39 sms gehad liep half gillend door school! Woensdag de 15e komt ie!!! Heb er zin in!!!!!
|
|
|||
|
|||
Laatste update aan mijn zijde. Ik heb vandaag 3 maal met Tmobile gebeld over mijn levering. Ik kreeg in beide gevallen te horen dat de levering over 3 weken zal plaatsvinden als de nieuwe levering plaats vind. Toevallig valt dit samen met de dit gerucht. Mexican Carrier Executive Claims iPhone 4 Hardware Revision Coming by End of September - Mac Rumors
Hopelijk krijg ik deze. Ik ga er voor nu vanuit dat ik tot het einde van de maand geen iphone krijg. Als dat zo is kan ik geen gebruik meer maken van het case program |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
besteld 15-08-10 via t-m site (3010**) > 08-09-10 naar status 3 gegaan maar nog steeds geen sms van amp
|
Er zijn 35 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 35 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|