//

iPhone 4 ordernummer overzicht

iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door DANNYY Slaat nergens op, fout ligt bij hun.. maargoed D; ja, daar heb je gelijk in m,aar aan de andere kant ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #7301  
Oud 09-09-10, 16:57
iFajar iFajar is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 72
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DANNYY Bekijk bericht
Slaat nergens op, fout ligt bij hun.. maargoed D;
ja, daar heb je gelijk in m,aar aan de andere kant heb ik geen zin om weer 6 weken te wachten... ik heb al geprobeerd om de 32gb op te eisen maar ze vertelde mij dat dat niet zou lukken -.- (jup...) naja
__________________
iPhone 4 16 GB!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #7302  
Oud 09-09-10, 16:58
iFajar iFajar is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 72
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iCupboard Bekijk bericht
Nu maar snel de rekening voor je moeder verstoppen en zeggen dat je er heel veel voor hebt betaald. Hey, een beetje mens moet ook geld verdienen toch? D;
whaha idd
  #7303  
Oud 09-09-10, 17:03
RWaj RWaj is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iCupboard Bekijk bericht
Wanneer kreeg jij status drie en wanneer ontving jij je mailtje? ik ben benieuwd of ik vandaag nog een afspraak kan maken.
Nou op het moment van schrijven sta ik nog op status 2 op de site van T-Mobile, maar kreeg om 4 uur een smsje, dus ook een mail, toen ik thuis kwam gelijk een afspraak gemaakt.
  #7304  
Oud 09-09-10, 17:07
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RWaj Bekijk bericht
Nou op het moment van schrijven sta ik nog op status 2 op de site van T-Mobile, maar kreeg om 4 uur een smsje, dus ook een mail, toen ik thuis kwam gelijk een afspraak gemaakt.
Als je status nog 2 is maar al contact hebt gehad met AMP dan komt het wegens de drukte. Het duurt namelijk even totdat de status wordt bijgewerkt. (dit zei Ordermanagement)
  #7305  
Oud 09-09-10, 17:07
iCupboard iCupboard is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 51
Standaard

Wel vaagjes van T-Mobile dan. Maargoed, ik heb nog hoop dat ik nog een mailtje ontvang vandaag. Zal wel niet. (A)
  #7306  
Oud 09-09-10, 17:13
jasko jasko is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Arnhem
Berichten: 13
Standaard

Ik kan geen priveberichten sturen dus bij deze:
jasko vandaag naar status 3 en bezorgafspraak gemaakt voor 16 september, volgende week donderdag dus...
can't wait
__________________
iPhone 5 64GB Wit
  #7307  
Oud 09-09-10, 17:18
J00ST J00ST is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 11
Standaard

Ik ben ook eindelijk naar status 3!! wanneer krijg ik sms/mail?! pas bij status 4?!
  #7308  
Oud 09-09-10, 17:18
Liberty Liberty is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 2
Standaard

Vanochtend een SMS gehad van de T-Shop Utrecht (besteld 18-08).
Mijn 32gb Zwart ligt klaar jammer dat ik hem zaterdag pas kan ophalen aangezien ik nu nog in Londen zit.

Groeten vanuit de Apple Store @ Covent Garden
  #7309  
Oud 09-09-10, 17:22
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Lijst is bijgewerkt.
  #7310  
Oud 09-09-10, 17:33
RWaj RWaj is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 3
Standaard

Yes, net nog ff op de site van AMP gechecked, was opeens gaatje vrij voor morgen, nu alleen nog wachten hoelaat
  #7311  
Oud 09-09-10, 17:38
Dresiderius Dresiderius is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door J00ST Bekijk bericht
Ik ben ook eindelijk naar status 3!! wanneer krijg ik sms/mail?! pas bij status 4?!
Nee waarschijnlijk bij status 3, maar soms ook bij status 2 (zie berichten hiervoor)

Het lijkt heel wisselend wanneer je een mail/sms krijgt van amp. Ik heb er bjina 24 uur op moeten wachten voordat ik een berichtje kreeg. Anderen hadden het binnen een uur. Niet te peilen dus
  #7312  
Oud 09-09-10, 17:47
snellejelle1985's schermafbeelding
snellejelle1985 snellejelle1985 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Echt ( Limburg )
Berichten: 67
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pl0xs Bekijk bericht
Worden orders bij de smartphoneshop.nl ook bezorgd door de AMP?
ja en vandaag besteld morgen in huis op afspraak gek he dat je bij tm zo lang moet wachten dan
  #7313  
Oud 09-09-10, 17:59
iCupboard iCupboard is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 51
Standaard

Guess what, people! Ik heb nu nog mijn mail gekregen! Me is happy now. Vroegste afleverdata is alwel 17 september, dus volgende week woensdag. Is er met een of andere mogelijkheid dat dit gaat veranderen in de loop der tijd? Dat ik dan misschien nog wat vroeger hem binnen kan hebben?
  #7314  
Oud 09-09-10, 18:00
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iCupboard Bekijk bericht
Guess what, people! Ik heb nu nog mijn mail gekregen! Me is happy now. Vroegste afleverdata is alwel 17 september, dus volgende week woensdag. Is er met een of andere mogelijkheid dat dit gaat veranderen in de loop der tijd? Dat ik dan misschien nog wat vroeger hem binnen kan hebben?
Gewoon morgen nogmaals checken, laat het me weten zodra je een eerdere datum hebt gevonden.
  #7315  
Oud 09-09-10, 18:05
Bor Bor is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Dordrecht
Berichten: 44
Stuur een bericht via Instant Messenger naar Bor Stuur een bericht via MSN naar Bor
Standaard

Dat is dus zo raar.. Gisteravond kon ik op z'n vroegst dinsdag laten bezorgen. Omdat mijn vader hem moet accepteren en hij nog niet wist wanneer hij vergaderingen had nog even gewacht met een datum kiezen. Vervolgens had ik deze ochtend vroeg de mogelijkheid om hem morgen al te laten komen, maar nu is dat volgende week vrijdag geworden. WTF?

Vanavond maar even in overleg een afspraak maken.
  #7316  
Oud 09-09-10, 18:07
-jappo- -jappo- is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 18
Standaard

Gister sms gehad van t-mobile dat ik een afspraak kon maken, heb ik meteen gedaan en er was plaats voor vandaag! Ik dacht dat ik dichtbij was. Maar wat bleek nou, ik kreeg 21:00 uur geen sms met daarin hoelaat ze ongeveer komen. Ondertussen keek ik naar mijn orderstatus want het was bij mij al vrij zeker dat ik op 4 stond anders kreeg ik geen sms. maar ik stond nogsteeds op status 2, vanmorgen gebeld naar AMP om te vragen hoelaat ze ongeveer zouden komen, vertelde hij me dat het contract van t-mobile nog mist, en daarom nog niet vandaag verzonden kon worden! inmiddels sta ik nogsteeds op status 2 maar vanmiddag kreeg ik WEER een sms dat ik een afspraak kon maken. Afspraak staat nu op maandag maar of het nu wel goed gaat weet ik niet!
  #7317  
Oud 09-09-10, 18:08
ZXRobin ZXRobin is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 3
Standaard

Dit is een leuke ik heb op 10-8 een iPhone besteld en sta nog steeds op 2 maar voorheen was er ook op de site van amp nixs bekend en nu staan wel mijn gegevens er al alleen staat erbij uw order is fysiek nog niet aanwezig hoelang gaat dit nog duren ????
  #7318  
Oud 09-09-10, 18:10
Pl0xs's schermafbeelding
Pl0xs Pl0xs is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door snellejelle1985 Bekijk bericht
ja en vandaag besteld morgen in huis op afspraak gek he dat je bij tm zo lang moet wachten dan
Jup xd


Ik zie dat de orders best rap gaan. Om 1 uur kon je nog 15 sept kiezen als leveringsdatum, nu alleen nog maar vanaf 17 sept.
  #7319  
Oud 09-09-10, 18:10
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -jappo- Bekijk bericht
Gister sms gehad van t-mobile dat ik een afspraak kon maken, heb ik meteen gedaan en er was plaats voor vandaag! Ik dacht dat ik dichtbij was. Maar wat bleek nou, ik kreeg 21:00 uur geen sms met daarin hoelaat ze ongeveer komen. Ondertussen keek ik naar mijn orderstatus want het was bij mij al vrij zeker dat ik op 4 stond anders kreeg ik geen sms. maar ik stond nogsteeds op status 2, vanmorgen gebeld naar AMP om te vragen hoelaat ze ongeveer zouden komen, vertelde hij me dat het contract van t-mobile nog mist, en daarom nog niet vandaag verzonden kon worden! inmiddels sta ik nogsteeds op status 2 maar vanmiddag kreeg ik WEER een sms dat ik een afspraak kon maken. Afspraak staat nu op maandag maar of het nu wel goed gaat weet ik niet!
Nogmaals, dat je status nog op 2 staat komt omdat het zo onwijs druk is, 't zou even duren voordat je status werd bijgewerkt. (c) Ordermanagement
  #7320  
Oud 09-09-10, 18:11
-jappo- -jappo- is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 18
Standaard

Gister kon ik nog vandaag kiezen! (doen ze alle weekenden niks meer?)
Discussie gesloten



Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 020 Odido (T-Mobile) 2 05-12-10 13:01
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad a3tje Wi-Fi 0 24-11-10 15:14
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 Corch Odido (T-Mobile) 2 06-08-10 12:51
Iphone Unlock Status overzicht bwbboot Archief 0 16-11-07 17:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:05.