iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Mooren.dnjc Hoe later je em krijgt, hoe langer het duurd voor die gaar is Whaha heel sterk!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Damn! Moet niet gekker worden, I HAD A DREAM...
...was een nachtmerrie! Ik kreeg een BACKBARRY ipv een iPhone!!! Damn wat was ik zuur, toen moest ik weer opnieuw bestellen dus weer achter aansluiten in de rij.. damn... ik hoop nooit meer zo'n droom hebben... Toen ik wakker werd was ik wel blij... zucht... nachtmerrie werd helemaal erg toen er in me droom ineens een vliegtuig neerstortte... was een onrustige nacht... hopen dat de dag veel goeds brengt! Kan ik Apple aansprakelijk stellen voor het leed wat ik heb/had???
Besteld: tel. 24 augustus 19:00uur -- Ordernr:3194** -- Status:2 |
|
|||
|
|||
Misschien heeft het met dit nieuwsbericht te maken.
Toeleverancier iPhone in het rood maandag 30 augustus 2010 | 16:10 | Laatst bijgewerkt op: maandag 30 augustus 2010 | 16:37 Tekstgrootte ANP HONGKONG (ANP) - De Taiwanese fabrikant Foxconn International, toeleverancier van mobieltjesfabrikanten als Apple, Motorola en Sony Ericsson, heeft in het eerste halfjaar van 2010 een nettoverlies geleden van 143 miljoen dollar (116,6 miljoen euro). Dat maakte het bedrijf maandag bekend. Een jaar eerder bedroeg het verlies nog 18,7 miljoen dollar. De cijfers liggen ruim onder de gemiddelde analistenverwachting. Het bedrijf worstelt met onrust onder werknemers in China, die betere werkomstandigheden eisen. Bij Foxconn werken bijna een miljoen mensen. Eerder dit jaar kwam het bedrijf negatief in de publiciteit door een groot aantal zelfmoorden bij een vestiging in Zuid-China. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb ik net TomTom gekocht.. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Iemand al hulp gezocht voor deze iSyndroom? Referenties? Ik wil gelijk hulp! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Apple vergoed niets, hooguit een dwangbuis conform het case-program.
|
|
||||
|
||||
Ik vind dat er wel veel onzin voorbij komt de laatste tijd. Dit is toch gewoon een status report forum over bestellingen die bij t-mobile via de website of klantenservice zijn gedaan.
Dan kom je terug... owh er zijn nieuwe reacties... eindelijk statuswijzigingen... maar nee hoor: onzin! |
|
|||
|
|||
Citaat:
2.Steve zal zeggen dat het een fout in mijn gen is (programmeer fout,voor streepjes) 3.Steve zal mij een gratis deken geven (hier heb je een gratis case) ...en toch wil ik die phone hebben, ik snap er niks meer van! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
HELLEUUUUU, goedemiddag! Lijst bijgewerkt.
Mensen die hun (bestelling)status gegevens posten in dit topic worden niet meer toegevoegd. |
|
|||
|
|||
Beter wat humor derin, wordt al chachie genoeg van het wachten
|
|||
|
|||
Net statusverandering gehad van 2 naar 3
Besteld 05-08-2010 2 naar 3: 01-09-2010 13:15 Ordernummer: 2818xx Besteld via KS Early Renewal |
|
|||
|
|||
Halloootje
Zojuist veranderd naar status 3.
4 aug 16:18 online besteld/ contract verlenging/ 16 GB/2802xx/ status 4 |
|
|||
|
|||
Net status veranderd van 2 naar 3
Ordernummer 2827XX Besteld 05-08-2010 |
Er zijn 46 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 46 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|