iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hier ook zojuist naar status 3 gegaan.. DANNYY je hebt PB...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hier ook zojuist naar status 3 gegaan..
DANNYY je hebt PB |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Shit had ik dan toch een 16 gb iphone moeten bestellen?
Hebben jullie trouwens gelezen dat er een vernieuwde iphone 4 uitkomt zonder deathgrip? Waarschijnlijk 30 september al. (Bron: http://tweakers.net/nieuws/69442/telco-nieuwe-versie-iphone-4-verhelpt-death-grip.html ) |
|
||||
|
||||
Alles is bijgewerkt, mensen die op 5-8 hebben besteld zijn dus ook al naar status 3 ^^
|
|
|||
|
|||
by the way, het loont wel af en toe te kijken of je de levering afspraak naar voren kunt schuiven.
Kon eerst bijv. niet de 11e september selecteren, nu opeens wel. Krijg ik toch twee dagen eerder mijn iPhone (-/- F5) |
|
|||
|
|||
Mooi! Wat een explosie Status 3tjes! Daar hou ik van. Nu nog die van mij
|
|
||||
|
||||
tja ;/ nu de onze nog inderdaad >,<'
|
|
|||
|
|||
Valt me trouwens wel op dat er niemand die in de lijst staat op 6 augustus besteld heeft!!!!
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Haha, shit zeg.
Ik dacht, nog even snel kijken naar m'n orderstatus voordat ik ga annuleren, verdomd, status 3! Neem aan dat annuleren nu niet veel zin meer heeft? Iemand? Order #: 2820xx Besteldatum: 5 Augustus via T-Mobile website. Gaat om verlengen van abonnement. Wil je nog een PM Danny? Iemand ook ervaring met hoe lang het duurt van status 3-4 en SMS over bezorgen? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik nog steeds status 2 terwijl ik hem 3 augustus heb besteld.
|
|
|||
|
|||
Hallo allemaal,
Het is trouwens zo dat als je een bezorgafspraak hebt gemaakt bij AMP en je kijkt later nog een keer bij de data, dan heb je kans dat je iphone eerder bezorgd kan worden. Ik had vanmorgen een afspraak op 11 sept. gemaakt omdat het niet eerder kon en nu kijk ik en ik kon op 8 sept. een afspraak maken! |
|
||||
|
||||
Dan ga ik de lijst bijwerken, bedankt om het te laten weten!
|
|
|||
|
|||
Ik wacht alles in spanning af. Valt me dan nog weer mee uiteindelijk. Ipv 8-10 weken nu na 4 weken schot in de zaak.
@Natasja04: neem aan dat dat op een website van AMP is oid? Godsamme, zit je eerst 4 weken in spanning op een statusverandering te wachten, nu weer wachten op een verzendingssms... |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Een SMS sturen kan van de 1 op de andere seconden, 'tzelfde wat de statusverandering betreft, hetzelfde wat je leven betreft ;o. Net als je der geen moed meer voor hebt komt 't geweldige SMSje!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ja Fillem, op de website van AMP waar je een datum kan kiezen om te laten bezorgen!
|
|
|||
|
|||
6 augustus
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 67 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 67 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|