iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat denken jullie, heeft het nut om mijn bestelling te volgen a.s 1,5/2 weken? Ben nu pas 2 dagen het wachten en aangezien er hier ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Wat denken jullie,
heeft het nut om mijn bestelling te volgen a.s 1,5/2 weken? Ben nu pas 2 dagen het wachten en aangezien er hier mensen bijzitten die maar liefst al 3 weken zijn het wachten ;D!? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ik heb ook nog steeds niks gehoord
|
||||
|
||||
Nee nee, ik blijf tot vanavond 12 uur wakker, morgen om 12 uur ben ik wakker, dan zijn jullie al lang weer bezig in dit topic haha
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hee bitches, ik ben er ook nog ;d
|
|
||||
|
||||
Oh ja vergeet Bor niet !
Zodra wij onze iPhones hebben, hebben we wel opvolgers nodig he! Stel je voor ons soort sterft uit! |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Nou zeg. Wanneer hadden jullie besteld? Ben het even kwijt ;P
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Naja zit ik zowiezo, maar alleen het idee al dat de andere iPhone 5 hebben ;[ Citaat:
NGroeneveld Besteld op 5 Augustus om 17:00 in de T-Mobile Shop in Waalwijk Bor Besteld op 12 Augustus via 't Internet (Online) DANNYY, Besteld op 24 Augustus omreeks 13.30u via de klantenservice. Laatst gewijzigd door dannyhtek; 25-08-10 om 22:20. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Een verlenging voor 1jaar, tja elk jaar weer iets anders, op de website staat dat je binnen 2uur gebeld word voor een afspraak als je voor 22uur besteld hebt, keurig ben ik binnen een uur gebeld en heb morgen ochtend een afspraak gemaakt. Wie dus niet kan wachten meer, bestel via deze site, heb er meer ervaring mee, en tot nu toe correct en de afspraken nagekomen. Oja, microsim komt er ook mee, enigste wat je moet doen is even laten activeren via t-mobile, maar tja, hopelijk kunnen ze dat wel bij TM. doen ze ook wat nuttigs daar. Succes !! |
|
|||
|
|||
deze avond ff dit topic bijgehouden, en ik doe met jullie mee
ik ben dus gister naar de T-shop gegaan en heb me 50euro borg betaald.. sta nu op de lijst. Nog geen ordernr ofzo? Ik heb 'm aangevraagd via twitter, maar nog niks terug natuurlijk. Specifieke vragen krijg ik beantwoord met een link naar tmobile.nl in de faq section Dus ik ben benieuwd, die 3G van me maakt me helemaal gek!! ps: early renewal.. |
|
|||
|
|||
Ik de twaalfde. Online. Zit er mooi tussenin zo.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
En hoe bestelde je?
NGroeneveld Besteld op 5 Augustus om 17:00 in de T-Mobile Shop in Waalwijk Bor Besteld op 12 Augustus om .... via/in .... DANNYY, Besteld op 24 Augustus omreeks 13.30u via de klantenservice. |
|
|||
|
|||
Ik heb een originele iPhone nog. ERREUG.
|
Er zijn 68 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 68 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|