iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Raar dat hun wel weten wanneer ze de iPhone's krijgen geleverd en TM zelf niet.....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Raar dat hun wel weten wanneer ze de iPhone's krijgen geleverd en TM zelf niet..
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
2 augustus online besteld bij t mobile
iphone 4 16gb contractverlenging ordernummer 2759** micro sim al lang ontvangen nog steeds status 2 ik hoop dat er volgende week is wat gebeurt vind het echt achterlijk lang duren |
|
||||
|
||||
Heeft misschien ook te maken met het aantal bestellingen. Zo'n winkeltje krijgt misschien 10 of 20 bestellingen per week. Bij T-Mobile wel 100 of 200 als dat niet meer is, moeilijk om overzicht te houden ook he. haha ik verdedig T-Mobile
|
|
||||
|
||||
Ja dacht dat ik het verkeerd had gelezen Heb je tmobile_webcare al getweet ?
|
|
|||
|
|||
Volgens een mdw van Tmobile op hun forum is de levertijd naar boven bijgesteld (naar 5wkn) omdat ze er minder hebben binnengekregen dan verwacht. Ze gaan er dus vanuit dat -als ze in dit tempo doorgeleverd krijgen- het nog 5 weken duurt. Krijgen ze er volgende week ineens meer binnen, dan zal de levertijd naar beneden gaan. Het is dus niet zo dat als je vorige week bestelde dat de toen gecommuniceerde 3-4 weken hard vaststaat...
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb ze nu dit gestuurd:
Ben benieuwd waar ze mee gaan komen.. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Dus het zal een soort-gelijk iets gaan worden, of je krijgt gewoon weer de link naar de FAQ XD |
|
|||
|
|||
Wat een shitbedrijf ik hoop heel hard dat deze twee jaar niet zo onwijs *** gaan worden als dit nu al is...
|
|
|||
|
|||
Ik heb 3 augustus bestelt en heb order nummer 2945xx. Ik heb de iphone 4g zwart 32 gb besteld. Ik kan nog niet inloggen op de t-mobile zakelijke service website waar je je status zou moeten kunnen checken.
Weet iemand hoe dat kan? Ik hoop dat ik het toestel volgende week krijg. K denk het wel aangezien mensen die het toestel eind julie hebben besteld, deze week hebben gekregen. Wat denken jullie? Edit: ik heb trouwens telefonisch bij de klantenservice besteld. Laatst gewijzigd door Str8souljah; 25-08-10 om 21:24. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Weten jullie trouwens wanneer de witte iphone 4 uit komt?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ben benieuwd wat je als antwoord krijgt. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Raar, normaal moet je de bestelling gewoon kunnen volgen hoor.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Volgende week gaat hem zeker niet worden denk ik... Maar goed het blijft tm he dus je weet het nooit. |
|
||||
|
||||
Haha dan ben ik nog wel wakker hoor, ik hou het in de gaten tot een uur of 12, dan ben ik weg van de computer haha. Ik hou jullie op de hoogte!
|
Er zijn 59 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 59 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|