//

iPhone 4 ordernummer overzicht

iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Peter JH Heb al geprobeerd om order te cancellen maar dat kreeg ik met geen mogelijkheid voor elkaar!! Het betreft wel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #4301  
Oud 18-08-10, 18:07
Gonster Gonster is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Lutjebroek
Berichten: 249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter JH Bekijk bericht
Heb al geprobeerd om order te cancellen maar dat kreeg ik met geen mogelijkheid voor elkaar!! Het betreft wel een kleurswitch maar dan nog, zelfs die mensen zijn al volop aan de iPhone.
Heel vreemd allemaal......
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #4302  
Oud 18-08-10, 18:11
P@tje P@tje is offline
• iOS 14.2
• 5.1.1
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Vierlingsbeek
Berichten: 1
Standaard iPhone4

Datum van bestelling: 20 juli 2010
Tijd van bestelling: 17:45 uur
Methode: Webformulier
Type: 32Gb zwart
Abonnement: i-150
Verlenging/Nieuw: Verlenging
Ordernummer/Salesnummer : 2581XX
Orderbevestiging: Ja
Micro-sim: Ja
Status: 4
VIP-behandeling ervaren: NEE
Bezorg afspraak: Ja, wordt zaterdag geleverd

Eindelijk,

Gr.,
P@tje

Laatst gewijzigd door P@tje; 18-08-10 om 18:36.
  #4303  
Oud 18-08-10, 18:26
joemorelli joemorelli is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 14
Standaard

Datum bestelling: 30-07-2010 om 11.03 uur
Toestel: iPhone 4 16GB zwart
Verlenging abonnement (i150)
Ordernummer: 267***

Gisteren op 3, uurtje geleden op 4 en net een afspraak gemaakt voor bezorging op 24 augustus (eerst mogelijke datum).
  #4304  
Oud 18-08-10, 18:34
DarthMaul DarthMaul is offline
• iOS 8.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Limburg
Berichten: 62
Standaard

kdenk dat de leveringen van juli inmiddels wel klaar zijn (op een enkele na), dus op naar augustus.....ohhh kan niet w88

nog altijd status 2, zal vandaag ook niks meer aan veranderen denk ik, dus op naar morgen maar weer.

de gelukkigen van vandaag van harte
  #4305  
Oud 18-08-10, 18:36
Pizza Luigi Pizza Luigi is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Zandvoort
Berichten: 29
Standaard

Hoe komen jullie toch aan al die ordernummers, nieuwe klanten? Ik heb al twee keer via Twitter geprobeerd en ze zeggen gewoon dat ze voor nieuwe klanten geen ordernummer kunnen zoeken!
  #4306  
Oud 18-08-10, 18:37
mkrgoede mkrgoede is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 31
Standaard

Voor degene die niet kunnen wachten, pdashop.nl heeft 16gb black nog op voorraad...
  #4307  
Oud 18-08-10, 18:38
Maks Maks is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pizza Luigi Bekijk bericht
Hoe komen jullie toch aan al die ordernummers, nieuwe klanten? Ik heb al twee keer via Twitter geprobeerd en ze zeggen gewoon dat ze voor nieuwe klanten geen ordernummer kunnen zoeken!
Ik kreeg een ordernummer via de mail, en later heb ik gebeld en bleek dat dat ordernummer voor intern (binnen T-M) gebruikt word en dat het Salesnummer voor de klanten is om hun status te bekijken op internet, en die kreeg ik er toen bij.
  #4308  
Oud 18-08-10, 18:47
Pim_D Pim_D is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Regio Rotterdam
Berichten: 58
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DarthMaul Bekijk bericht
kdenk dat de leveringen van juli inmiddels wel klaar zijn (op een enkele na), dus op naar augustus.....ohhh kan niet w88

nog altijd status 2, zal vandaag ook niks meer aan veranderen denk ik, dus op naar morgen maar weer.

de gelukkigen van vandaag van harte
31 juli nog niet.
  #4309  
Oud 18-08-10, 18:57
NordicBlue NordicBlue is offline
• iOS 4.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NordicBlue Bekijk bericht
Mijn order is van 30 juli,
Ordernummer: 271XXX en de status is nog altijd 2.

Hoop dat ze een beetje op gaan schieten
Klein uurtje geleden de bevestiging binnen gehad
  #4310  
Oud 18-08-10, 18:58
pauloszz's schermafbeelding
pauloszz pauloszz is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Amsterdam
Berichten: 37
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pizza Luigi Bekijk bericht
Hoe komen jullie toch aan al die ordernummers, nieuwe klanten? Ik heb al twee keer via Twitter geprobeerd en ze zeggen gewoon dat ze voor nieuwe klanten geen ordernummer kunnen zoeken!
Bij de eerste mail van de bestelling (bestelling ontvangen) stond het ordernummer in het onderwerp en een linkje in de mail voor het controleren van de status..
Nou ben ik wel een persoonlijke (en dus geen zakelijke) klant, misschien dat dat ermee te maken heeft?

Daarbij, @Maks, mijn ordernummer werkte meteen op de website en heb nooit een salesnummer nodig gehad..
  #4311  
Oud 18-08-10, 19:01
Maks Maks is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pauloszz Bekijk bericht
Bij de eerste mail van de bestelling (bestelling ontvangen) stond het ordernummer in het onderwerp en een linkje in de mail voor het controleren van de status..
Nou ben ik wel een persoonlijke (en dus geen zakelijke) klant, misschien dat dat ermee te maken heeft?

Daarbij, @Maks, mijn ordernummer werkte meteen op de website en heb nooit een salesnummer nodig gehad..
Waarschijnlijk heb jij meteen het goede nummer gekregen.
Het zijn feitelijk 2 ordernummers, 1 voor intern gebruik, en 1 voor het gebruik van de klant. Ik had dus de verkeerde gekregen.

Om allebei de ordernummers moest ik overigens bellen, en ik kan nog steeds de status van mijn bestelling nog niet bekijken.
  #4312  
Oud 18-08-10, 19:33
Alex.c Alex.c is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pizza Luigi Bekijk bericht
Hoe komen jullie toch aan al die ordernummers, nieuwe klanten? Ik heb al twee keer via Twitter geprobeerd en ze zeggen gewoon dat ze voor nieuwe klanten geen ordernummer kunnen zoeken!
Ik had vanmorgen ook al problemen met het ordernummer, alleen dan telefonisch.
Na 10 minuten wachten is het de mevrouw toch gelukt om mijn bestelling erbij te pakken.
Tis me wat...
  #4313  
Oud 18-08-10, 20:00
F1WilliamsJeff F1WilliamsJeff is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 22
Standaard

Eindelijk mijn ordernummer gekregen....schijnbaar was de vorige verkeerd die ze me gegeven hadden. Ik sta nog wel op status 2 dus dat is zonde maarja...we wachten maar af maar ik blijf het lang vinden eigenlijk. Dit is niet eens meer voorverkoop en mijn kennis heeft er gewoon 1 gehaald in de T mobile shop en dat vind ik schandalig eigelijk.
  #4314  
Oud 18-08-10, 20:32
Gonster Gonster is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Lutjebroek
Berichten: 249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SASKINN Bekijk bericht
2798** - 2659** = nog zeker 14.000 nummers/ iphones... haha.... Lang zullen we wachten... Lang zullen we wachten, lang zullen we wachten in de glooriaaa in de glooriiiaaaa hieppedepieep .......

Ik denk niet dat al die ordernummers bestaan uit alleen iphone 4..... er zullen hier ook andere telefoons bij zitten vermoed ik
  #4315  
Oud 18-08-10, 20:48
pauloszz's schermafbeelding
pauloszz pauloszz is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Amsterdam
Berichten: 37
Standaard

T-Mobile KS heeft nog best leuke wachtmuziek beter dan Media Markt iig alleen jammer van de ruis ertussendoor..

KS bel ik omdat:
Ik heb bij mijn bestelling aangegeven dat het contract op de datum van nummerbehoud in moet gaan en aangegeven dat mijn huidige (Vodafone-)contract is opgezegd per 4 septemer..
Maar nu krijg ik van VF een brief waarin staat dat T-Mobile mijn contract per 23 augustus heeft opgezegd..
Die brief is gedateerd op 14 augustus en dus nog voordat TM wist dat m'n iPhone de 24e komt..
Als hij pas over 2 weken was gekomen zou ik dus volledig onbereikbaar zijn :S gedoe!!!
  #4316  
Oud 18-08-10, 20:49
J00ST J00ST is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 11
Standaard

Ik heb hem zondag 15 augustus besteld en kreeg ordernummer 3001**, mag nog even wachten dus
  #4317  
Oud 18-08-10, 21:01
DarthVader64bit DarthVader64bit is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 52
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gonster Bekijk bericht
Ik denk niet dat al die ordernummers bestaan uit alleen iphone 4..... er zullen hier ook andere telefoons bij zitten vermoed ik
Ik kan me ook niet voorstellen dat het alleen iphones zijn .
Ik heb namenlijk op 10-08 besteld met order 291xxx en zoals joost vermeld heeft hij op 15-08 besteld met order 3001xx .
Dat zou betekenen dat als het alleen iphones waren er in 5 dagen 90000 iphones verkocht zijn , kan ik me niet voorstellen .
  #4318  
Oud 18-08-10, 21:08
pauloszz's schermafbeelding
pauloszz pauloszz is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Amsterdam
Berichten: 37
Standaard

Zo.. Dat is ook weer geregeld.. en allemaal net voordat ze niet meer bereikbaar zijn
Meisje van T-Mobile (Ellen v/d V) vond het maar vreemd dat VF die datum had gekozen en heeft me gezegd dat ze contact opnemen met VF om de porteringsdatum (datum waarop nummerbehoud uitgevoerd wordt) om te zetten naar 4 september.. Ik hoefde daar niets meer voor te doen..

Daarna VF gebeld, want ik had bij hen ook nummerbehoud aangevraagd van mijn contract naar prepaid (omdat mijn iPhone na de einddatum van m'n contract geleverd zou worden (dacht ik toen nog )).. Ze ging doorgeven aan afdeling nummerbehoud dat de VF naar VF aanvraag geannuleerd werd

Ik hoop maar dat alles goedkomt en ik vanaf 4 september m'n iPhone in gebruik kan nemen en niet tussendoor onbereikbaar ben
  #4319  
Oud 18-08-10, 21:15
SASKINN SASKINN is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 86
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DarthVader64bit Bekijk bericht
Ik kan me ook niet voorstellen dat het alleen iphones zijn .
Ik heb namenlijk op 10-08 besteld met order 291xxx en zoals joost vermeld heeft hij op 15-08 besteld met order 3001xx .
Dat zou betekenen dat als het alleen iphones waren er in 5 dagen 90000 iphones verkocht zijn , kan ik me niet voorstellen .
Ik vond het zelf ook een beetje te veel van het goede, maar goed....
Ik sta met ordernummer:279*** besteld op 4 augustus nogsteeds op status 2 morgen weer checken!
  #4320  
Oud 18-08-10, 21:25
felixtenerife felixtenerife is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 1
Standaard nummer

De Iphone 4 16gig heb ik 18 Augustus besteld met nummer 3061**
Hij staat op de 2e status.

Succes met wachten
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 020 Odido (T-Mobile) 2 05-12-10 14:01
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad a3tje Wi-Fi 0 24-11-10 16:14
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 Corch Odido (T-Mobile) 2 06-08-10 13:51
Iphone Unlock Status overzicht bwbboot Archief 0 16-11-07 18:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:02.