iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Peter JH Heb al geprobeerd om order te cancellen maar dat kreeg ik met geen mogelijkheid voor elkaar!! Het betreft wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
iPhone4
Datum van bestelling: 20 juli 2010
Tijd van bestelling: 17:45 uur Methode: Webformulier Type: 32Gb zwart Abonnement: i-150 Verlenging/Nieuw: Verlenging Ordernummer/Salesnummer : 2581XX Orderbevestiging: Ja Micro-sim: Ja Status: 4 VIP-behandeling ervaren: NEE Bezorg afspraak: Ja, wordt zaterdag geleverd Eindelijk, Gr., P@tje Laatst gewijzigd door P@tje; 18-08-10 om 18:36. |
|
|||
|
|||
Datum bestelling: 30-07-2010 om 11.03 uur
Toestel: iPhone 4 16GB zwart Verlenging abonnement (i150) Ordernummer: 267*** Gisteren op 3, uurtje geleden op 4 en net een afspraak gemaakt voor bezorging op 24 augustus (eerst mogelijke datum). |
|
|||
|
|||
kdenk dat de leveringen van juli inmiddels wel klaar zijn (op een enkele na), dus op naar augustus.....ohhh kan niet w88
nog altijd status 2, zal vandaag ook niks meer aan veranderen denk ik, dus op naar morgen maar weer. de gelukkigen van vandaag van harte |
|
|||
|
|||
Hoe komen jullie toch aan al die ordernummers, nieuwe klanten? Ik heb al twee keer via Twitter geprobeerd en ze zeggen gewoon dat ze voor nieuwe klanten geen ordernummer kunnen zoeken!
|
|
|||
|
|||
Voor degene die niet kunnen wachten, pdashop.nl heeft 16gb black nog op voorraad...
|
|
|||
|
|||
Ik kreeg een ordernummer via de mail, en later heb ik gebeld en bleek dat dat ordernummer voor intern (binnen T-M) gebruikt word en dat het Salesnummer voor de klanten is om hun status te bekijken op internet, en die kreeg ik er toen bij.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Nou ben ik wel een persoonlijke (en dus geen zakelijke) klant, misschien dat dat ermee te maken heeft? Daarbij, @Maks, mijn ordernummer werkte meteen op de website en heb nooit een salesnummer nodig gehad.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het zijn feitelijk 2 ordernummers, 1 voor intern gebruik, en 1 voor het gebruik van de klant. Ik had dus de verkeerde gekregen. Om allebei de ordernummers moest ik overigens bellen, en ik kan nog steeds de status van mijn bestelling nog niet bekijken. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Na 10 minuten wachten is het de mevrouw toch gelukt om mijn bestelling erbij te pakken. Tis me wat... |
|
|||
|
|||
Eindelijk mijn ordernummer gekregen....schijnbaar was de vorige verkeerd die ze me gegeven hadden. Ik sta nog wel op status 2 dus dat is zonde maarja...we wachten maar af maar ik blijf het lang vinden eigenlijk. Dit is niet eens meer voorverkoop en mijn kennis heeft er gewoon 1 gehaald in de T mobile shop en dat vind ik schandalig eigelijk.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik denk niet dat al die ordernummers bestaan uit alleen iphone 4..... er zullen hier ook andere telefoons bij zitten vermoed ik |
|
||||
|
||||
T-Mobile KS heeft nog best leuke wachtmuziek beter dan Media Markt iig alleen jammer van de ruis ertussendoor..
KS bel ik omdat: Ik heb bij mijn bestelling aangegeven dat het contract op de datum van nummerbehoud in moet gaan en aangegeven dat mijn huidige (Vodafone-)contract is opgezegd per 4 septemer.. Maar nu krijg ik van VF een brief waarin staat dat T-Mobile mijn contract per 23 augustus heeft opgezegd.. Die brief is gedateerd op 14 augustus en dus nog voordat TM wist dat m'n iPhone de 24e komt.. Als hij pas over 2 weken was gekomen zou ik dus volledig onbereikbaar zijn :S gedoe!!! |
|
|||
|
|||
Ik heb hem zondag 15 augustus besteld en kreeg ordernummer 3001**, mag nog even wachten dus
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb namenlijk op 10-08 besteld met order 291xxx en zoals joost vermeld heeft hij op 15-08 besteld met order 3001xx . Dat zou betekenen dat als het alleen iphones waren er in 5 dagen 90000 iphones verkocht zijn , kan ik me niet voorstellen . |
|
||||
|
||||
Zo.. Dat is ook weer geregeld.. en allemaal net voordat ze niet meer bereikbaar zijn
Meisje van T-Mobile (Ellen v/d V) vond het maar vreemd dat VF die datum had gekozen en heeft me gezegd dat ze contact opnemen met VF om de porteringsdatum (datum waarop nummerbehoud uitgevoerd wordt) om te zetten naar 4 september.. Ik hoefde daar niets meer voor te doen.. Daarna VF gebeld, want ik had bij hen ook nummerbehoud aangevraagd van mijn contract naar prepaid (omdat mijn iPhone na de einddatum van m'n contract geleverd zou worden (dacht ik toen nog )).. Ze ging doorgeven aan afdeling nummerbehoud dat de VF naar VF aanvraag geannuleerd werd Ik hoop maar dat alles goedkomt en ik vanaf 4 september m'n iPhone in gebruik kan nemen en niet tussendoor onbereikbaar ben |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik sta met ordernummer:279*** besteld op 4 augustus nogsteeds op status 2 morgen weer checken! |
|
|||
|
|||
nummer
De Iphone 4 16gig heb ik 18 Augustus besteld met nummer 3061**
Hij staat op de 2e status. Succes met wachten |
Er zijn 42 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 42 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|