iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Vincent6882 Tja..... voor je het weet is het zover. laten we maar hopen dat ze het niet weer verprutsen!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Op 13 augustus besteld via T-Mobile, verlenging 1 jaar. Had me ook vooringeschreven de 20e, maar geen reactie gehad. Vanmorgen bij Telefoonkopen in Hengelo gehaald. In de winkel ter plekke mijn online order geannuleerd en i150, iPhone 4, 16Gb afgesloten. Klaar!!
|
|
|||
|
|||
Ongelofelijk toch, wat een prutsers daar! En helpt klagen? Nee zeker? Je mag gewoon lekker wachten tot er eindelijk een keer zo'n toestel komt..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Misschien ook maar eens in de winkels gaan kijken. Echterrrrr via een winkel mag je uiterlijk 3 maand van te voren verlengen en bij tmobile online is dat 4 maand...
|
|
|||
|
|||
Had ik ook al aan zitten denken maar dat schiet nu dus niet op. Ik denk wel dat we hem hebben voor het einde van deze maand.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Het heeft ze zeker 40 minuten en 3 helpdeskmedewerkers gekost om uiteindelijk erachter te komen dat mn order om onbekende redenen was misgelopen.. Zucht....... |
|
|||
|
|||
Van ellende maar eens Mac OSX op een pc installeren.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Op het moment weinig mensen die van status veranderen... hmm
|
|
|||
|
|||
klachtbrief helpt ook niet :/ just so u know
|
|
|||
|
|||
@maks
probeer studentmobiel.nl daar kan het sowieso |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Was ik ook niet van plan.. verspilde moeite.. Als het goed is kan je gewoon telefonisch je bestelling/verlenging annuleren.. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Vandaag al veranderingen geweest? Van 2 naar 3?
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Nu moet ik erbij zeggen dat het wel ingewikkeld was, maar alsnog. Ik had een bestelling gedaan op 1 augustus, en die betaald. Daarna heb ik deze geannuleerd en een nieuwe aangevraagd op 4 augustus, omdat het internet voordeliger was na een paar dagen. (Web 'n' Walk Standard werd gratis en Web 'n' Walk Plus werd 4,95 p/m (2jaar)) Bel ik net, blijkt dat allebei die bestellingen op 4 augustus geannuleerd zijn. Ik had dus lang kunnen wachten, maar er was dus geen bestelling van mij. Nu wel geannuleerd en mijn geld word dinsdag terug gestort. Eind goed, al goed. Bij Studentenmobiel het volgende besteld: -iPhone 4, 32GB (296,00) -Relax 25 Abonnement (19,95 p/m) -Web 'n' Walk Plus (4,95 p/m) -SMS Maximaal (9,95 p/m) Een aardig abonnementje dus, en een redelijke prijs. Hoop hem snel binnen te hebben! De formulieren zijn verstuurd en nu maar wachten wanneer ik kan betalen, en wanneer mijn geld terug gestort word. Bedankt voor het lezen! |
Er zijn 34 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 34 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|