iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door moppersmurf86 2 aug besteld 16gb zwart order nummer 2759XX micro sim vorige week al ontvangen status 2 ah, nog een 27**** ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Er zijn idd niet veel meldingen dat er een status verandering is. Zou er even een stop zijn om amp de kans te geven even alles weg te werken?
|
|
|||
|
|||
Lees al een hele tijd de gebeurtenissen hier mee, dus bij deze dan ook even mijn gegevens:
Datum van bestelling: 4 Augustus 2010 Tijd van bestelling: 16.00 uur Methode: Internet Type: 16GB zwart Abonnement: Relax Online 35 Verlenging/Nieuw: Verlenging Ordernummer : 280xxx Salenummer: n.n.b. Orderbevestiging: ja Micro-sim: ja Status:2 |
|
|||
|
|||
Zou best kunnen. Daarom zou er 45% van de lading vandaag naar de shops gaan. Mensen die gisteren naar 3/4 gingen en een afspraak konden maken konden niet eerder dan dinsdag, dat is bijna een week verder. Meer uitleveren zou alleen nog latere afspraken creeeren. 277*** op 3 aug ~12 uur of zo. Eerlijke gezegd reken ik helemaal niet meer op iets deze week. Ik denk dat het volgende week wordt voor ons =(
|
|
|||
|
|||
Of is de zending iphones alweer op ?
|
|
|||
|
|||
Ze hadden het over pellets vol iphones woensdag en donderdag toch? Kan zijn dat ze gewoon alles gisteren hebben gedaan ja.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ooh, dus zijn al bij 2 augstus nu? Gaat harder dan
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Trouwens wel vreemd, zoals eerder gemeld heb ik op 3 augustus aan het einde van de dag een via internet een bestelling gedaan. Ik kreeg toen het volgende ordernummer 278xxx via de mail. Omdat ik dit niet kon terug vinden had ik aan T-mobile gevraagd of ze mij mijn ordernummer konden mailen. Dat hebben ze vanochtend gedaan, alleen nu heb een hoger nummer gekregen 296xxx. Wel vaag.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
order...sales en nog 1.... had er al 2 voordat ik de goede kreeg.... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb op 3-8 besteld, maar TM denkt daar anders over. Die zeggen 11-8. Ik heb een 32 gb besteld, het nummer is 293XXX. Volgens de laatste medewerker die ik heb gesproken, zou het qua levering niks uitmaken of je op 3 of 11 hebt besteld. Betwijfel eerlijk gezegd of het waar is, maar vooruit. Degene bij wie ik bestelde adviseerde om het contract op 8-9 in te laten gaan; dat zou ongeveer de datum zijn waarop de Iphone binnen zou komen. Mogelijk eerder zelfs. Ben benieuwd.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik op 11augustus en heb 2933xx dus ik moet jou in de gaten houden |
|
|||
|
|||
31 Juli : 272XXX
|
|
|||
|
|||
ik heb de 20 ste besteld...
en ze komen hem zaterdag brengen .... dus ben helemaal gelukkig... kijken of ik via vodafone een mini sim kan krijgen.. weet iemand dat.. |
|
|||
|
|||
Ok ik heb net toch ook maar even gebeld met de vraag of ze weten wat de mogelijke levertijd zou zijn. In tegenstelling tot menig ander hier netjes te woord gestaan. order staat netjes in de rij op de datum dat ik hem ook heb besteld. Enige wat ik vreemd vond was dat hij zei dat men meestal een paar dagen na het ontvangs van de sim het toestel ontvangt. Ik heb de sim al twee weken.
We wachten dus weer rustig. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik had 26277 of zo .... dus ja ....ik ben blij mooi dit weekend me fone gebruiken haha lol.
|
Er zijn 41 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 41 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|