iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Zijn er trouwens nummers bekend die beginnen met 28 of 29? ik kan het mij niet herrineren dat ik die gezien heb......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zijn er trouwens nummers bekend die beginnen met 28 of 29? ik kan het mij niet herrineren dat ik die gezien heb...
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ja hoor, de mijne... 281687
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik word hier een beetje bang van. Ik heb die van mij besteld op 16 augustus en als iemand die hem op 13 augustus heeft besteld moet wachten tot 16 september dan komt dat wel gevaarlijk dicht bij het einde van het Apple Case Program en die bumper wil ik toch wel wel gratis hebben en geen 30 euro voor betalen. Echt super irritant dat wachten |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Staat in de bevestigingsmail die je (als het goed is) krijgt.
Anders via klantenservice. |
|
|||
|
|||
ook het feit dat er nog niemand is geweest met een statusverandering deze week staat mij totaal niet aan. Het hele proces ligt gewoon stil dus.
|
|
|||
|
|||
Ik heb op 2augustus besteld, heb ook nog status 2 verdomme.
|
|
||||
|
||||
Goedemiddag mensen, de hardcore poster #3 is terug! ik ben uit mijn slaap ontwaakt. ;D
Is er goed nieuws ivm leveringen/statusupdates etc.? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Voor de nieuwelingen hier: Waarom annuleren jullie de orders bij t-mobile niet?
Als je dit topic in de gaten houdt heb je je iPhone binnen 1-2 dagen: https://forum.iculture.nl/f18/i...oorraad-2.html |
|
||||
|
||||
Ik heb een excel document gemaakt met daarin enkele van onze posters uit dit topic.
In het document staat de besteldatum, iphone type, via waar besteld etc. Dit is om een overzichtje te houden en kijken hoe de levering procedure loopt. Indien er iemand bij wilt staan graag een PM sturen via iPhoneclub, dan zet ik je erbij. Vermeld er 't volgende bij: ORDERNUMMER Alleen de laatste 2 nummers verbergen graag. IPHONE TYPE 16/32 GB BESTELDATUM Datum van je bestelling BESTELD VIA Klantenservice, internet, klantenservice STATUS Huidige order status (1, 2, 3) http://www.dannyhtek.nl/iphoneclub/orderstatus.htm Laatst gewijzigd door dannyhtek; 26-08-10 om 16:20. |
|
|||
|
|||
Ik had eigenlijk (na vorige week) wel gehoopt dat ik deze week dan eindelijk mijn Iphone zou gaan krijgen. Maar tot op heden nog steeds status 2.
En waarom niet annuleren? Nou ik heb mijn nieuwe simkaart al ontvangen, of is dat geen probleem? En ik heb de hoop/vermoedde dat ik volgende week aan de beurt ben. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dit om diverse redenen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Je kunt aan dat nummer komen door eventueel @tmobile_care te tweeten, wellicht gaat dit sneller dan de mail.
Dit is om een overzichtje te houden en kijken hoe de levering procedure loopt. Indien er iemand bij wilt staan graag een PM sturen via iPhoneclub, dan zet ik je erbij. Vermeld er 't volgende bij: ORDERNUMMER Alleen de laatste 2 nummers verbergen graag. IPHONE TYPE 16/32 GB BESTELDATUM Datum van je bestelling BESTELD VIA Klantenservice, internet, klantenservice STATUS Huidige order status (1, 2, 3) http://www.dannyhtek.nl/iphoneclub/orderstatus.htm |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nou, vooruit, zal ook eens spreken hier…
Ordernummer: 2827xx iPhone type: 32 GB Besteldatum: 05-Aug (rond 18:00) Besteld via: Klantenservice Status: 2 Kan (?) niet meer annuleren omdat het abonnement (verlenging) meteen is ingegaan (op verzoek). Had eerder zonder verplichtingen bij een Belcompany filiaal ingeschreven (nummer zestien op de lijst voor 32 GB). Aangezien zij na een week nog niet één 32 GB hadden binnengekregen, koos ik voor T-Mobile (zodat mijn abonnement niet zo laat zou ingaan en dus ook weer eindigen). Vorige week werd ik door ze gebeld om te vertellen dat ze er eentje voor me hadden klaarliggen… helaas… Oh ja, voor de compleetheid: brief en microsim binnen een week ontvangen (en nog een paar dagen later de duo-microsim, via tmobile_webcare). Heb alleen nooit een bevestigings-mail of -sms ontvangen (ik begrijp dat sommige anderen dit wel hebben gehad(?)). Laatst gewijzigd door melledewit; 26-08-10 om 16:02. |
|
||||
|
||||
Beide bijgewerkt!
________________________- Dit is om een overzichtje te houden en kijken hoe de levering procedure loopt. Indien er iemand bij wilt staan graag een PM sturen via iPhoneclub, dan zet ik je erbij. Vermeld er 't volgende bij: ORDERNUMMER Alleen de laatste 2 nummers verbergen graag. IPHONE TYPE 16/32 GB BESTELDATUM Datum van je bestelling BESTELD VIA Klantenservice, internet, klantenservice STATUS Huidige order status (1, 2, 3) http://www.dannyhtek.nl/iphoneclub/orderstatus.htm |
Er zijn 55 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 55 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|