iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door moppersmurf86 vincent wij zitten echt dichtbij elkaar kwa ordernummer lol vind je, je hebt 2759** die van mij 2739** dat zijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
hallo mijn eerste post hier. ben via google hier terecht gekomen omdat ik het zo lang vond duren. maar zie dat ik niet de enig ben
voor de geinteresseerden onder ons: bestelnummer: 2735xx besteldatum: 1 augustus verlenging bestaande klant via website van tmobile. 2 jarig i150, 89 euro bijbetalen. iphone 16 Gb zwart. nog steeds status 2. wel nieuwe simkaart enzo gekregen. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
_______________ Dit is om een overzichtje te houden en kijken hoe de levering procedure loopt. Indien er iemand bij wilt staan graag een PM sturen via iPhoneclub, dan zet ik je erbij. Vermeld er 't volgende bij: ORDERNUMMER Alleen de laatste 2 nummers verbergen graag. IPHONE TYPE 16/32 GB BESTELDATUM Datum van je bestelling BESTELD VIA Klantenservice, internet, klantenservice STATUS Huidige order status (1, 2, 3) http://www.dannyhtek.nl/iphoneclub/orderstatus.htm |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Klopt inderdaad niet, €89,- is voor i300 2jaar.
|
|
|||
|
|||
Mijn gegevens ook nog even:
ORDERNUMMER 2801** IPHONE TYPE 16 GB BESTELDATUM 4/8, 16.00 BESTELD VIA internet (verlenging) STATUS 2 |
|
||||
|
||||
ik moet 79.95 neerleggen voor een relax online 25
|
|
||||
|
||||
Je hebt wel trager internet en geen voicemail, dat is toch wel een pluspuntje bij een i-abonnement
_______________ Dit is om een overzichtje te houden en kijken hoe de levering procedure loopt. Indien er iemand bij wilt staan graag een PM sturen via iPhoneclub, dan zet ik je erbij. Vermeld er 't volgende bij: ORDERNUMMER Alleen de laatste 2 nummers verbergen graag. IPHONE TYPE 16/32 GB BESTELDATUM Datum van je bestelling BESTELD VIA Klantenservice, internet, klantenservice STATUS Huidige order status (1, 2, 3) http://www.dannyhtek.nl/iphoneclub/orderstatus.htm |
|
|||
|
|||
Mijne ook
iPhone 4 16gb 2 augustus 2763** Via internet Status:2 |
|
||||
|
||||
Citaat:
_________________ Dit is om een overzichtje te houden en kijken hoe de levering procedure loopt. Indien er iemand bij wilt staan graag een PM sturen via iPhoneclub, dan zet ik je erbij. Vermeld er 't volgende bij: ORDERNUMMER Alleen de laatste 2 nummers verbergen graag. IPHONE TYPE 16/32 GB BESTELDATUM Datum van je bestelling BESTELD VIA Klantenservice, internet, klantenservice STATUS Huidige order status (1, 2, 3) http://www.dannyhtek.nl/iphoneclub/orderstatus.htm |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
En mij doet het goed om te zien dat ik niet als laatste sta!
________________ Dit is om een overzichtje te houden en kijken hoe de levering procedure loopt. Indien er iemand bij wilt staan graag een PM sturen via iPhoneclub, dan zet ik je erbij. Vermeld er 't volgende bij: ORDERNUMMER Alleen de laatste 2 nummers verbergen graag. IPHONE TYPE 16/32 GB BESTELDATUM Datum van je bestelling BESTELD VIA Klantenservice, internet, klantenservice STATUS Huidige order status (1, 2, 3) http://www.dannyhtek.nl/iphoneclub/orderstatus.htm |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Gokje: 1 en 2 augustus besteld, worden begin volgende week geleverd...
3 en 4 augustus eind volgende week, 5 augustus de week erop en 9 augustus, daar waag ik me niet meer aan. Ik kom dus in de buurt... Maar ja, meestal draait een gok bij mij op niets uit |
|
|||
|
|||
Ok, net een tweet teruggekregen van tmobile_webcare, en ze dus net een DM gestuurd met m'n mobiele nummer, verwacht bij ordernr. binnekort.
|
Er zijn 27 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 27 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|