iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Peter JH Er ligt op dit moment een 32GB voor mij klaar in een winkel maar t-mobile maakt het onmogelijk om ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ging vrolijk mijn 32GB ophalen in de T-Mobile winkel in Rotterdam, maar toen bleek dat mijn internet reservering via het online formulier toch verwerkt was (dacht eerst van niet) en deze kon niet geannuleerd worden. Toen ben ik maar gaan wachten op mijn online bestelling en heb nu eindelijk een bezorg-afspraak voor dinsdag de 17e staan... (zie uitgebreid verhaal in mijn eerdere posts) |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Het eind is eindelijk in zicht. Heb de 20e aan het eind van de dag een 16gb besteld via het webformulier. Ordernummer 2591XX. Gisteren van 2 naar 3 gegaan dus ik neem aan dat ik volgende week ergens aan de beurt ben.
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik heb vorige week een 16gb iphone 4 besteld bij studentmobiel.nl Heeft iemand ervaring met studentmobiel? Mvg Ruben |
|
|||
|
|||
Wil nog ff zeggen...
Heb hem binnen via TPH (binnen 1 dag) en hij is super... succes allemaal Hij is het wachten waard!!! |
|
|||
|
|||
@thexia
I know. Hopelijk heb ik hem alleen nog met 4.0.1 Die jailbreak maakt zoveel meer mogelijk! Ik zie dat je hem al hebt gejailbreakt! Lucky you... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Aan telefoonkopen.nl niets dan goeds, bedankt voor de super service. |
|
|||
|
|||
update
Telefoon: iPhone 4 32GB zwart
Abonnement: i-150, 2 jaar (EarlyRenewal) Contract bevestiging: Ja, zaterdag 24 juli Micro SIM: Ja, zaterdag 24 juli SMS 8-10 weken: Ja, donderdag 29 juli Orderstatus: 2 (vanaf moment dat ik mijn ordernummer had (6 augustus)) Orderstatus: 3 (12 augustus 15.35uur) Orderstatus: 4 (12 augustus 16.15uur) Aflevertijd.nl: Zichtbaar, afspraak gemaakt, telefonisch kunnen wijzigen van op z'n vroegst 17 augustus naar 14 augustus ivm vakantie Ordernr.: 249XXX Besteld op: 20 juli 10:30 en binnen nu en twee uurtjes heb ik hem. Laatst gewijzigd door brooks.nl; 14-08-10 om 16:50. |
|
|||
|
|||
@sirwa2
Ben je misschien vaste klant bij tmobile? Want tot nu toe zijn alleen bestaande klanten van tmobile aan de beurt geweest. |
|
|||
|
|||
Ik heb even een vraagje, als ik muziek afspeel doet alleen mijn rechter speaker aan de onderkant van mijn iphone 4 is dit bij iedereen zo of?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
komt er een beetje geluid uit die speakertjes? ik heb zelf een nokia n95 en het zal nooit beter worden denk ik
|
|
|||
|
|||
Ik loop zojuist bij telefoonkopen.nl in hilversum binnen.. hij zegt kan ik je helpen.. Ik zeg, alleen als je de iphone 4 op voorraad hebt. Wat denk je, heeft ie er vandaag 1 binnen gekregen Helemaal blij de winkel uitgelopen! Gelijk me simlockvrije die ik al besteld had gecanceld bij iphoneservicepoint!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
AMP
Vandaag stond de AMP man voor de deur!
Even pinnen graag, wat denk je??? PINSTORING!!! in het draagbare apparaat van hem! Die meneer wou meteen weer weggaan en mij achterlaten ZONDER iPhone 4!!! Ik kon dan een nieuwe afspraak maken! Gelukkig kon ik van mijn buurvrouw even geld lenen, maar die had alleen 150 euro, en geen 129,95. Wisselen kon de AMP-man niet, maar gelukkig kon een andere buurvrouw dat wel. Na veel gemorrel van AMP over dat het voor hem ook een zaterdag is, en dat wisselen lang duurd, en blabla, heb ik dan toch mijn iPhone 4! DAAROM ADVISEER IK IEDEREEN OM VOORAL NIET, IK HERHAAL NIET BIJ AMP TE PINNEN. Zorg dat je gewoon het bedrag gepast in huis hebt, en betaal contant, dan gaat het altijd goed!!! Amp vraagt iedereen om zoveel mogelijk te pinnen, maar god wat zou je balen als je net die ene bent die een apparaat met pinstoring aantreft! Kies het zekere voor het onzekere!!!! |
|
|||
|
|||
Ik hou van t-mobile en hun knullige aanpak...
Via webformulier de 20e om 9:00 besteld door drukte is mijn bestelling handmatig 27 juli dooorgevoerd...gevolg stond nog steeds op status 2 vandaag... De 20e ook besteld bij een t-mobile shop....vervolgens de 30e weer afbesteld omdat het 8 tot 10 weken zou gaan duren !!!! Vervolgens vandaag onverwachts gebeld door diezelfde t-mobile shop dat mijn IPHONE 4 32Gb klaar lag... Snel de klantenservice gebeld mijn order van de website gecanceld en hup naar de t-mobile store... Ze waren vergeten mijn voorbestelling eruit te halen... Eindelijk werkt de sukkeligheid van t-mobile in mijn voordeel...inmiddels zit mijn Iphone in m'n Mac om alles over te zetten Terwijl ik me er inmiddels bij neer had gelegd dat het nog wel 3 weken zou duren Ik ben helemaal blij !! En hoop dat het voor de snele bestellers (lees de 20e in de ochtend) snel een einde komt aan dit drama |
|
||||
|
||||
Nou liever niet contant betalen (dat is echt niet fijn voor die jongens), maar er wel voor zorgen dat je het geld wel in huis hebt. Kan altijd gebeuren dat zo'n apparaat je pas niet pakt of dat er een storing optreedt.
|
|
||||
|
||||
Ja, is goed advies.. Maar als nieuwe klant zal ik wel koeten pinnen.. Die ene cent voor het verifiëren van je rekeningnummer.. Mogen ze ook wel eens afschaffen.. Maargoed, kan jouw advies dus niet opvolgen..
|
|
|||
|
|||
Of gewoon een dag voor hij komt via iDeal betalen? =)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik had gister hetzelfde alleen werd ik vooraf ingelicht dat de chauffeur een defect pinapparaat bij had. Dus vanuit mijn werk vlug naar een pin-automaat gereden om "ff" 170 euro te pinnen. Bellen ze later terug dat hij ook nog eens meer dan een uur vertraging heeft, op zijn vroegst rond 6 uur bij bestemming. nu gaat de zaak om 5 uur dicht en een uur wachten op stoep is ook geen optie... Gevraagd of hij richting mijn huis TOEVALLIG een pakketje moest leveren. Blijkt hij 5 min rijden een pakketje te leveren om kwart voor 5... ben ik maar bij die mensen op de stoep gaan zitten voor mijn iphone. Netjes alles afgehandeld in de achterbak. Toch apart om zo iemand 170 euro te geven en een pakje te krijgen vanuit de achterbak... Eind goed AL goed... shit happens maar tis allemaal goed gekomen zoals je aan mijn profiel kan zien |
|
||||
|
||||
Nope, werkt niet... kunnen ze administratief nooit op tijd verwerken.. Betalen bij bestelling via de website is het enige alternatief als je niet aan de deur voor je bestelling wilt dokken...
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|