iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Gonster Nee ik F5 hier lekker verder, en ook op aflevertijd.nl, ook daar kan je status veranderen, zo staat er nu: ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
al onze medewerkers zijn in gesprek we proberen u zo snel mogelijk te helpen.. *Ruis..Ruis..Iets van een liedje..Ruis..Ruis*
|
|
|||
|
|||
Appeltje-R is bij mij mijn favoriete toetsencombinatie geworden
|
|
|||
|
|||
Kan wel kloppen en het is geen loterij mensen.. Ik heb rond 8:40 besteld; waarschijnlijk is mijn order later in SAP ingevoerd waardoor ik een hoger ordernummer heb. Echter ben ik wel eerder op de wachtlijst geplaatst waardoor ik eerder aan de beurt ben..Maar ik denk dat het bij jullie allen ook niet lang meer zal gaan duren dus nog even geduld..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ken het, had vanmiddag gebeld om mijn adres te wijzigen van mijn data only contract(in april verhuist) en moest 10min wachten :S |
|
|||
|
|||
Ik zag net nog een forum mbt levertijden e.d. ik denk dat wij niet beseffen hoe veel mensen die phone hebben besteld......[iPhone] Levertijden - iPads, iPods, iPhones & iTunes - GoT
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
stoute schoenen even aangetrokken en AMP gebeld, mijn gegevens zijn bekend echter mijn iphone is door TM nog niet geleverd, kan vandaag nog, anders morgen, AMP neemt contact op met mij wanneer de iphone bij hun binnen is......
|
|
|||
|
|||
Ik heb nog geen SMS of mail gehad van AMP.....
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Oh had ik vorige week ook. Heel makkelijk op te lossen: Gewoon de optie 'kunnen wij u een scherpe nieuwe aanbieding doen?' (of wat ze dan ook zeggen) en dan je verhaal doen. Ik hing 10 min aan de lijn, geen reactie. Toen die optie gekozen en voila, direct een medewerker. TM verkoopt liever dan dat ze helpt..
|
|
|||
|
|||
Mijn status is veranderd naar 4... het gaat nu dus snel...
|
|
|||
|
|||
aahh man!! mijn iphone komt binnen nu en 2 uur... Ik weet gewoon niet wat ik moet doen om de tijd te doden... Iemand een tip?
|
|
|||
|
|||
Joy daarom heb ik ervoor gekozen om de iphone op mn werk te laten bezorgen. Dan gaat de tijd tenminste lekker snel.
|
|
|||
|
|||
weer geen status verandering vandaag
hopenlijk morgen dan?.. |
|
|||
|
|||
hahah dat is wel slim! Ik zet wel een film op ofzo..
|
|
|||
|
|||
Ben vandaag van status 2 naar 4 gegaan
30e besteld, odernummer 266xxx, 16gb black, verlenging. Mail gehad, sim gehad, brief gehad. Nog geen bericht van AMP |
Er zijn 57 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 57 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|