iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand of het klopt dat je 10 euro moet betalen voor de MicroSim, net even met de KS gebeld met de vraag of ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Weet iemand of het klopt dat je 10 euro moet betalen voor de MicroSim, net even met de KS gebeld met de vraag of ik die ook kon ophalen bij een T-shop, dat kan en het kost 10 euro, dacht namelijk dat het gratis was.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Status 3!!!
Zojuist zie ik dat mijn status omhoog is gegaan! Mijn ordernummer is 2454** en ik heb dus op de 20ste rond 10nen een 32gb besteld. YouTube - ‪RKK magic numer 3‬‎ Hopelijk volgt de rest spoedig... Er is dus wel wat binnen gekomen dan vandaag. |
|
|||
|
|||
Je belt me t-mobile, de uitgever van de micro sim, met een vraag.
Je krijgt een antwoord maar geloofd die niet en nu wil je hier een ander antwoord horen? Geen probleem hoor. Nee, als je in de winkel een micro-sim haalt kost dit niks, wel even je oude sim- kaart meenemen want het is een soort statiegeld regeling. Je levert je oude kaart in en krijgt dan gratis een micro-sim mee. Heb je geen oude kaart betaal je €5 voor een gewone sim en €10 voor een micro sim. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hmm spannend
|
|
|||
|
|||
Laat je orderformulier van T-Mobile maar zien en een leverbon van de telefoon die erbij zat...
Dan hebben we tenminste bewijs.. Citaat:
|
|
|||
|
|||
Net ff in de pauze bij TPH binnengewandeld. Was geen franchiser dus moeten z'n orders rechtstreeks bij T-Mobile invoeren. Dat heeft dus geen zin. Hij vertelde wel dat hij van de week wel een 32 gig binnenkreeg dat niet was besteld. Ik sta nu tweede op het wachtlijstje voor toevallige leveringen. Als dat gebeurt cancel ik meteen m'n order bij T-Moron.
|
|
|||
|
|||
1-8 een zwarte 16GB besteld echter nog niets ontvangen van T-Mobile.
Wel de mededeling meegekregen dat de levertijd van het toestel 8 tot 10 weken kan duren. Had ik wél al de bevestiging of de microsim moeten hebben ontvangen?
|
||||
|
||||
252*** - 32GB zwart zojuist van 3 naar 4!
Gaat de goede kant op.. Aflevertijd.nl | AMP logistics is nog niet geupdate...
Gaat hier om voorinschrijving van 20 juli jl.
|
|||
|
|||
Een dezer dagen zal je orderbevestiging op de deurmat vallen. Sims werden eerst los verstuurd maar nu blijkt dat ze ook vaak bij de Iphone meegeleverd worden... Je moet ongeveer 6 weken wachten op je bestelling..
|
|
|||
|
|||
even een n00bie vraag: ik kan op de site van t-mobile niet vinden waar ik de status van mijn bestelling kan checken... tzal vast al in dit topic staan, maar tzijn nógal veel pagina's... hellup
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Sta hier nog steeds op status 2.
20-07 via website besteld, microsim al wel binnen. order nr. 2418** |
|
|||
|
|||
Citaat:
Kan je gebruiken als pressiemiddel.. http://nl.tinypic.com/r/212h7ch/4 |
|
|||
|
|||
ik word langzaam echt gek van t-mobile. ik kan mijn bestelstatus niet checken om een of andere onzin reden en er is 10minuten wachttijd bij de KS. pfffff. heb al 2 weken de microsim. wil dat iets zeggen?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Thx! Heb al een twit naar webcare gestuurd..dit is ongelooflijk..anyways gratz! |
|
|||
|
|||
Dat je 2 wkn je microsim wilt niets zeggen..ik heb ook al een week liggen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|