iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Krijg je nou wél of niet post voordat het ding komt?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Krijg je nou wél of niet post voordat het ding komt?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem ! Wachttijd viel mee. In Veenendaal besteld bij de T-Mobile winkel en was nummer 10 op de lijst op 29 Juli (Veel later dan de officiele voorinschrijving dus. Las op een gegeven moment dat nummer 13 op de lijst in Veenendaal hem al had, maar dat bleek een andere versie te zijn (hoeveelheid MB's). Ik heb hem na precies 3 weken wachten. Het was het waard..... ik had hiervoor de 3G en vergeleken daarmee is dit heel veel beter. Batterij gebruik eindelijk zoals normaal, camera beter, navigatie gaat nu super en een heel fraai uiterlijk. Facetime is super! Tip: als je de gyroscope wilt uitproberen moet je MP3D (Moving Photo's 3 D) eens uit proberen. Die laat 3d je foto's of je coverflow foto's zien (kan je kiezen) er zijn veel effecten, maar de iphone draaien en de gyroscope laat je versteld staan hoe vreselijk mooi dit er uit ziet. Het beloofd veel goed voor de toekomst. App kost 79 cent en is een veel betere demo dan de dure (2.99) app Gyroblox 4. Die vindt ik namelijk heel erg tegenvallen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
status van 2 naar 3!
Zojuist van 2 naar 3 gegaan.
Datum van bestelling: 31 juli Tijd van bestelling: 12:00 uur Methode: Internet Type: 32GB zwart Abonnement: Verlenging i-150 (2 jaar) Ordernummer : 271*** Orderstatus: 3 Orderbevestiging: Ja Laatst gewijzigd door reteip; 22-08-10 om 23:14. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
tja ik zie hier allemaal tijdelijk gratis apps langskomen dus als er wat leuks tussen zit alvast binnen halen en heb mijn muziek bieb maar leeg gehaald anders heb ik bij de 1e sync ruzie als ie 50gig aan mp3 wil gaan syncen
|
|
||||
|
||||
Ja ik ken het haha. Als je wat wil kopen, Angry Birds is een aanrader. 50gig?! Nondeju p
Laatst gewijzigd door NGroeneveld; 23-08-10 om 00:18. |
|
|||
|
|||
Citaat:
en voor muziek zal ik hem niet gaan gebruiken denk ik want zal net zulke matige kwaliteit zijn als de ipod maar dit was allemaal wel heel erg offtopic |
|
|||
|
|||
Ik heb gisteren weer boze brief gestuurd naar T-Mobile. Zeiken is een kunst
30ste besteld via T-shop, wacht nog steeds op enige bevestiging. Zakelijk, dus krijg geen ordernummer o.i.d. E-mails worden genegeerd of slecht beantwoord, klantenservice zegt dat ik moet wacht tot ik iets hoor, hoewel zij niks, werkelijk niks, kunnen vinden. Ik zal blij zijn als ik dat ding eindelijk heb zeg, jezus. |
|
||||
|
||||
Haha je bent in no-time verslaafd. Ach off topic. Nu veranderen er toch geen statussen!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Tenslotte is het ook een beetje zinloos als ze elke dag iedereen een mailtje sturen dat hij er nog niet is |
|
|||
|
|||
Citaat:
En wat zou er mis moeten zijn met het geluid van een iPhone? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nieuwe dag, nieuwe ronde, nieuwe kansen. Eens zien of er vandaag weer wat van stuatus gaan veranderen?
|
|
|||
|
|||
Ja mensen daar zijn we weer een goede morgen gewenst .
Ik moet gelukkig werken vandaag dan gaat de tijd lekker snel , dus vanavond pas status checken wat de status is . |
|
|||
|
|||
We kunnen nu onderhand denk ik wel aannemen dat ze met augustus van start gaan. Ben nu al drie weken aan het wachten, ben het beu...
|
|
|||
|
|||
Ligt misschien aan je ipod, die van mij klinkt prima, en ik heb al het een en ander gehoord. Misschien tijd voor andere dopjes/koptelefoon
|
Er zijn 55 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 55 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|