iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) MMM ik kan mijn order status op dit moment niet bekijken. Online besteld op 04-08 (verlenging) ordernummer 280xxx. Ik ben benieuwd??? Jammer nog steeds status ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
MMM ik kan mijn order status op dit moment niet bekijken.
Online besteld op 04-08 (verlenging) ordernummer 280xxx. Ik ben benieuwd??? Jammer nog steeds status 2 Laatst gewijzigd door Floh; 23-08-10 om 13:40. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
voor de mensen die net een iphone hebben gekregen:
Nog steeds met 4.0.1? |
|
|||
|
|||
Op 5 Augustus online besteld/abonnement verlengd via T-Mobile site.
Order#: 2820XX Sinds die tijd op status 2. Vandaag nog steeds. Verwacht hem zelf zo rond half September. Leuk, iets hebben om naar uit te kijken. En volgens mij is dat dan nog wel op tijd om een gratis bumper case te bestellen. |
|
|||
|
|||
31 Juli
272xxx 32GB Black Nog steeds 2.... |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mijn ordernr: 279*** Sta na (bijna) 3 weken ook nog steeds op Status 2 |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Woei AMP kan elk ogenblik langskomen heb de rode loper al uitgelegd voor de deur. nu hopen dat het pinapparaat werkt......
|
|
|||
|
|||
Citaat:
haha ja dat pinapparaat als je hoort van een AMP gast die in gijzeling is genomen dan was de pin stuk terwijl ze bij mij stonden ik mag nog een paar weken wachten maar als ie dan aanwezig is en je krijgt die onzin no way dat die iphone mijn straat verlaat! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hier bestelling van 20 juli... ook nog steeds op status 2...
Was iets verkeerd gegaan, en zou nu bij de eerste levering zitten. Ik ben benieuwd... 32GB zwart trouwens |
|
|||
|
|||
Er zijn meer van deze, ik zou maar eens bellen met de vraag wat je datum van bestellen is. Zal je misschien nog wel eens verrast zijn.
|
|
|||
|
|||
nog geen statusveranderingen dus vandaag??
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Nog een keer gebeld, kreeg ik een heel verhaal van ja ik zie wel iets staan. (verzon ze ter plekke, want niks klopte) en is toen gezegd dat ik hem binnen 1 week zou ontvangen. Dit gaan ze dus al niet meer halen. Via twitter @tmobile_webcare zegt dat ik bij de eerste levering zit, dus ben benieuwd |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Denk dat iedereen van dit hele avontuur wel heeft geleerd niet meer direct bij t-mobile te bestellen. Vorig jaar met de 3GS en het jaar daarvoor met de 3G.
Nadat ik mijn order bij t-mobile heb geannuleerd heb ik inmiddels mijn iPhone via een fysieke winkel binnen een week geleverd gekregen. Heel oneerlijk tegenover alle mensen die al vanaf 20 juli zitten te wachten. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ach ja, ik kan nu wel gaan zitten mekkeren en klagen maar op het moment dat ik hem op de T-Mobile website besteld stond er ongeveer op elke pagina wel dat de levertijd tussen de 8-10 weken was.
Dus nu nog ongeveer 4-6 weken. Alles wat sneller komt is mooi meegenomen maar idd, volgende keer bestel ik iets niet meer direct bij T-Mobile. |
Er zijn 36 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 36 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|