iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Chesto Schiet lekker op zo idd , haha.... De helft haakt af? Gunstig voor ons! Zijn er vandaag al status veranderingen? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
tel. besteld 4 aug
verlenging ordernummer 279*** nog steeds status 2 vorige week gebeurde er veel op dinsdag geloof ik bij TM, ik hoop op een patroon |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Hm,
31-7 om 11.00 uur besteld, ordernummer 2711XX, 32Gb zwart. Nog steeds status 2, hopelijk deze week verandering! |
|
|||
|
|||
19 aug besteld ordernummer 310*** en status 2.
|
|
||||
|
||||
Hoe leuk het ook is om een iPhone 4 eindelijk geleverd te krijgen, het kan soms ook anders uitlopen. Ik spreek uit ervaring.
Ik kreeg mijn iPhone 4 afgelopen week op Dinsdag binnen. Heel blij natuurlijk, eindelijk vergapen aan die superscherpe Retina scherm, de snelle response, Face Timen met mijn neef, HD videos maken etc. Daarna werd het tijd om met een doekje, die met de oude 3G standaard mee geleverd werd, het scherm af te vegen. En toen merkte ik op dat er wit/grijze vlekken op de glasplaat zaten die je met de beste wil niet uit kon krijgen. Dat zat namelijk aan de binnenkant! Dus dit zijn niet de gele vlekken die na enige tijd verdwijnt. Omdat ik binnen 7 dagen belde naar T-Mobile, is mij beloofd dat ik 2 weken moet gaan wachten op een nieuw toestel (32GB). De huidige kan ik gelukkig blijven gebruiken en daarna opsturen naar Solid Vision volgens de SMS van T-Mobile. Alhoewel ik nog steeds een iPhone 4 hebt, hoop ik dat dit een beetje jullie pijn kan verzachten met het wachten: liever even wachten en een goed toestel krijgen dan het gedoe hebben van een toestel met gebreken en daarbij horende rompslomp. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ook ik heb 4 aug telefonisch besteld en heb nr: 279*** status 2. Hoelaat wijzigden de statussen vorige week op dinsdag? ochtend?middag?avond? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
verspreid over de dag. sommige veranderen om 9:30 in de ochtend of 11 uur, maar sommigen pas rond 1500 uur. dus gewoon vaak checken =)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik ben iig blij dat er nog veel meer mensen het lot van mij delen
Kan echt niet wachten |
|
||||
|
||||
Nog ff gekeken op dit forum. Vorige week dinsdag waren er veel meldingen van verandering in status rond 10/11 uur 's ochtends. Duss, wie weet?
|
|
|||
|
|||
er zit schot in
31 juli 12.00 tel besteld. 32 gb zwart 271*** morgen wordt hij bezorgd |
|
|||
|
|||
Mmm ik heb 31 juli besteld in de t- shop, Den haag nog steeds niks :/
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Nou hier ook mijn 32GB binnen 2563xx. Bleek dat er geen microsim bij zat, dus kon ik nog 20km rijden naar de T-shop om sim te regelen. Maar het is het wachten waard, snelheid en scherm zijn echt 1000x beter dan mijn oude 3G.
overigens staat er nog gewoon 4.0.1 op. Veel success met wachten!! als je niet al te vaak op F5 drukt, lijkt het sneller te gaan |
|
|||
|
|||
Goed zeg, heb ik hem eindelijk. Doet de earpiece het niet, het speakertje waardoor je de beller hoort. Ander hoort mij prima...
|
Er zijn 59 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 59 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|