iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik geef het op...... ik word helemaal gek van dat wachten op mn 32gb besteld op 30-7. En het duurt alleen maar langer en langer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik geef het op...... ik word helemaal gek van dat wachten op mn 32gb besteld op 30-7. En het duurt alleen maar langer en langer en langer..;-) Vanaf nu ga ik proberen om met andere dingen bezig te zijn dan de iPhone.....proberen hè
Maarrrrr!!!! Ik krijg wel vandaag mijn bodyguardz shield binnen haha! Kan de voorpret alvast beginnen. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Weet iemand of early renewal bij een andere winkel dan T-Mobile mogelijk is?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
11.00 uur.
Ik hoop/ verwacht dat na 12.00 er toch wel beweging komt. Het moet toch gebeuren vandaag voor de 20e bestellers. Toch? Please? Ja? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik zou wel eens willen weten hoeveel bestellingen tm heeft binnen gekregen, hoevel leveringen AMP per dag aan kan, en of amp bijvoorbeeld vorige week groningen doet, dan friesland, dan drenthe etc etc, zou natuurlijk zo maar kunnen dat het iets gebiedsgebonden is...(om de discussie maar door te zetten daar ik nog steeds op status 2 staat als een verrekte koekwous)
|
|
|||
|
|||
Yes hij is binnen!!
Gisteren telefonisch besteld bij Phonehouse, net afgeleverd door koerier. Schaam me wel een beetje, maar 1 dag hoeven te wachten. Kortom, beetje rondwinkelen en je kunt hem dus echt binnen 1 dag hebben. Succes allemaal! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Al die mensen die bij Phonehouse geweest zijn en hem meteen hebben.. Ik weet het niet hoor.. Ik bne gisteren oo kgeweest en een nieuwe bestelling was 8 weken wachten.. en ze hadden zat bestellingen
|
|
|||
|
|||
Daar zit je dan met je super laag ordernummer 2417xx... volgens mij gaan ze de rij andersom af
nog 13 uur! |
|
|||
|
|||
Ik had eerst een Phonehousefiliaal gebeld, zij hadden een wachttijd van 8 weken en ik kon niet telefonisch bestellen, moest dus langskomen.
Daar had ik geen zin in, heb dus het landelijke nummer gebeld van 10ct p/min. Het was in een paar minuten geregeld, heb mijn i150 abb. weer verlengd. Toen hij vertelde wanneer ze konden leveren, zei hij morgen (vandaag dus). Ik was helemaal verbaasd en geloofde het eigenlijk niet. Totdat de koerier net langskwam. Dus het kan echt. |
|
|||
|
|||
ik hbe de 20 ste besteld .... een 32 gig sta op status 2 .... mijn nummer is 2625xx
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook een afspraak kunnen maken voor aflevering morgen. Ordernummer 2543xx. Op de 20e rond 19:00 besteld, 16 GB zwart.
Ik begrijp dat het met de 32 GB, witte en latere bestellingen nog wat langer kan duren. Ik leef met jullie mee! Maar even uit nieuwsgierigheid: Zijn er nu nog mensen die op de 20e een zwarte 16 GB hebben besteld en nog op status 2 staan? Of hoor ik bij de laatste lichting van deze categorie? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ik heb zodra de website van T-mobile het weer deed een bestelling geplaatst met de 16GB zwart erin. (contract verlenging)
contract is inmiddels verlengd en een microsim is binnen. verder hoor ik HELEMAAL niets over de iphone zelf... Ordernr. heb ik ook nog niet gehad. vorige keer werd telefonisch verteld dat ik bij 1 van de eerste bestellingen zit... maar ik hoor verder helemaal NIETS |
Er zijn 27 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 27 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|