iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door michelz Je kan wel annuleren. Ik heb een verlenging gedaan op 10 juli. Net gebeld met de KS en mijn order ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik zei tegen die vrouw van T-Mobile dat ik een aanbieding heb gehad van een andere winkel. Hierop ging ze niet door en ging meteen een andere afdeling bellen om de annulering door te voeren. Ondertussen ben ik blijven F5-en en zag ik dat hij opeens geannuleerd was.
Hangt denk ik van de medewerker af ze trekken niet echt één lijn daar wat wel zou moeten in zo'n groot bedrijf. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar ik gun je hem van harte..... en bovendien zijn al die switchers van 32 naar 16 alleen maar gunstig voor mij |
|
|||
|
|||
De mijne is binnen. iPhone 4 32GB.. en ik vindt het zeer zeker het wachten waard. Heel veel succes iedereen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ben zojuist hier beneden naar T-mobile shop gelopen om te kijken wat te status bij hun is.
Ongeveer 70 reserveringen en ze krijgen gemiddeld 4 toestellen per week binnen. Deze week hadden ze 4x 32GB binnen gehad, allemaal voor reserveringen. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Had gehoord dat in Roosendaal nog Iphones op voorraad waren. Dus als je daar even een belletje naartoe doet aangezien je ook in Breda woont
|
|
|||
|
|||
En als het te lang duurt, kan je altijd voor deze topper gaan.....
YouTube - ‪Airphone 4 Review (Fake iPhone 4)‬‎ |
|
|||
|
|||
baal er gewoon van dat het allemaal zo lang moet duren...
meer mensen die een 32 hebben besteld en ongeveer op de zelfde tijd als mij zitten 20 juli 2625xx |
|
|||
|
|||
kijk net even op Amerikaanse fora en daar is levertijd 3/4 weken.
Wordt gemiddeld 1x per week uitgeleverd. Dus zeg maar als TM op 2 Aug besteld heeft dan komt het bij hun binnen op 23 Aug ..en dan nog uitleveren aan iedereen.. Dus dan komt het redelijk overeen met wat ze aan de telefoon zeggen |
|
|||
|
|||
20 juli, 2583**, status 2 de gekste
|
|
|||
|
|||
Is er trouwens iemand vandaag van 2==>3 gegaan?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Goed even teruggelezen maar volgens mij niemand van 2 naar 3 gegaan, ik ben bang dat we weer een week moeten wachten voor dat er 2 tot 3 mensen hier wel van status veranderen. Ik zou haast denken aan een cancel en om een andere telefoon te bestellen......
|
|
|||
|
|||
Iedere week geleverd, tja
volgens mij is verleden werk dinsdag de laaste keer geweest en word het vandaag weer niks. Dus 1 keer per week...... Laten we het hopen. |
|
|||
|
|||
Merk wel dat er hier op de forum al een hoop toestellen uitgeleverd zijn, het is nml al een stuk rustiger op deze topic dan op 2-8
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Het zijn idd meestal de vaste mensen die reageren, hoewel dat ook gezelliger is. Wel jammer eigenlijk lang wachten voor een telefoon..
|
Er zijn 47 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 47 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|