iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door mduudm Maar 2612xx is je nieuwe ordernummer, wat was je oude, of heb je die niet (meer)? succes! Neeh, dat is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Deze heb ik op 29 juli van t-mobile_webcare te horen gekregen via twitter. Heb verder geen wijzigingen gedaan in mijn bestelling. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Handig Thanx!
|
|||
|
|||
Even checken:
ben ik de enige niet T-Mobile klant die in deze postst zit? btw: nog steeds op 2 maar dat is te verwachten he? |
|
|||
|
|||
Yay, iPhone 4 net uitgepakt en nu aan de MacBook gehangen..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik ben nu aan het wachten op de aflevering!! Tussen nu en 12:50 nog even wachten Hopen dat ie snel rijdt meneer de bestelbus!
|
|
|||
|
|||
Ik heb een beetje deze tread zitten lezen. Ik ben zeer onder de indruk aangaande de belangstelling voor dit toestel .
Ik heb er eergisteren 1 besteld bij T-mobile. Als ik zo de tread lees kan ik inderdaad nog 10 weken wachten op de mijne. Ik heb nog geeneens een bevestiging van mijn bestelling gezien ook. |
|
|||
|
|||
Citaat:
bevestiging duurt ong. 1 week & per post meestal.. |
|
|||
|
|||
Voor de gelukkigen onder ons die em al hebben, vergeet de gratis case niet via deze app van Apple:
http://itunes.apple.com/nl/app/iphon...383941000?mt=8 |
|
|||
|
|||
Yes ik heb hem
Voor de mensen die nog moeten wachten sterkte |
|
|||
|
|||
21 juli
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Super dankjewel! Was mij inderdaad bijna nog ontgaan!! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hahahaha! Ik zat nog te twijfelen of ik naar het toilet zou gaan omdat ik dan miss de bel niet zou horen of iets dergelijks Spannend spannend!!! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nog even een vraag. Ik moet mijn microsim nog activeren. Ik heb geen zin om naar een paperclip oid te zoeken om de sim in mijn 3G eruit te halen, dus ik wil gelijk mijn microsim in mijn iPhone 4 doen. Kan ik deze nu al activeren of is mijn oude simkaart gelijk naar het activeren niet meer bruikbaar?
Iemand die kan bevestigen dat de oude simkaart pas zijn functie verliest als de microsim contact maakt met het t-mobile netwerk? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zag ik de mail alleen m'n adres staan maar geen telefoonnummer dus net even gebeld om te vragen of ze deze hadden. De dame aan de lijn had mijn nummer en zou doorgeven aan de bezorger dat hij moet bellen omdat de bel het niet doet. Sta alleen nu nog elke 5 minuten voor de deur te kijken. Best erg, normaal ben ik behoorlijk nuchter. De marketingmachine van Apple weet hoe het zijn werk moet doen. |
|
|||
|
|||
Ik kan mijn bericht niet editen? Het oorspronkelijke bericht blijft dan gewoon staan. Nou ja, dan maar een dubbelpost.
Dan wacht ik nog even, dank je wel. |
Er zijn 66 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 66 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|