iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Laat ik die van mij ook eens toevoegen, 32gb zie ik niet zoveel voorbijkomen.... Datum van bestelling: 20 Juli 2010 Tijd van bestelling: rond 9.00u ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Laat ik die van mij ook eens toevoegen, 32gb zie ik niet zoveel voorbijkomen....
Datum van bestelling: 20 Juli 2010 Tijd van bestelling: rond 9.00u Methode: Telefonisch Type: 32GB zwart Abonnement: Verlening Ordernummer: 2454XX Salesnr: 2625XX Orderstatus: 2 Aflevertijd: Onbekend SMS 8/10 weken: Ja Orderbevestiging: Ja Micro-sim: Ja (sinds 29 Juli, krijg je toch valse hoop...) Betaalmethode: Rembours |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Beste mensen even een UPDATE : Afspraak gemaakt via AMP leverancier*
Datum van bestelling: 21 juli 2010 (Teruggebeld door TM) Tijd van bestelling: 16:00 Methode: telefonisch Type: 16GB zwart Abonnement: 2 jaar i150, verlenging Ordernummer: 2482xx Orderstatus: 4, vanaf vanochtend 09:30, 5 augustus Aflevertijd.nl: 06-08-2010 (AMP logistics) SMS 8/10 weken: Ja Orderbevestiging: Ja Micro-sim: Ja, 2 aug Betaalmethode: Rembours *Ik heb net een SMS (0653782***) en Email (no-reply@amp-logistics.com) gekregen van AMP logistics; In de mail staan dus instructies om online een afspraak te maken, op een pagina van AMP. ------------------------------------ Beste ***, T-Mobile heeft ons opdracht gegeven een product bij u te bezorgen. Graag maken wij een bezorgafspraak met u. Dat kan in twee eenvoudige stappen: Klik hier of ga naar www.mijnorderstatus.nl en vul het ordernummer ****** en de verificatiecode **** in. Kies vervolgens waar en wanneer u de bestelling in ontvangst wilt nemen. Voor een snelle en succesvolle afhandeling is de volgende informatie van belang: Dag en plaats levering AMP Logistics bezorgt op werkdagen tussen 08:30 en 18:00 uur. U kunt de bestelling thuis in ontvangst nemen, maar ook bijvoorbeeld op uw werk, bij vrienden of familie. Wijzigen afspraak Het wijzigen van de afspraak is mogelijk op werkdagen. U kunt tot 18.00 uur op de dag vóór de afgesproken aflevering zowel de afleverlocatie als -dag wijzigen. Klik daarvoor hier of ga naar www.mijnorderstatus.nl. Tijdvak levering De avond voor aflevering laten wij u rond 21:00 uur per e-mail en sms weten in welk tijdvak van drie uur wij zullen langskomen. Deze informatie verschijnt ook op www.mijnorderstatus.nl. Meer informatie over het bestelproces van T-Mobile kunt u vinden op T-Mobile.nl: Mobiele telefoons en abonnementen met online korting. Met vriendelijke groet, AMP Logistics ------------------------------------ |
|
|||
|
|||
Citaat:
Haha een aantal mensen worden nu helemaal paranoia nu de iPhone wel erg dichtbij komt Primaire levensbehoefte: Kijken of onze iPhone er al is. (Zie hierboven: Eten en toiletteren is een secundaire levensbehoefte geworden binnen het aflevertijdvak) |
|
|||
|
|||
Ik wordt echt helemaal gek van de berichten hier dat heel veel mensen de iPhone inmiddels al hebben... Ik heb als een van de eerste een pre-order geplaatst voor een 32GB, en sta gewoon nog steeds op orderstatus 2... Word zo onderhand ook helemaal gek van mn 3G die zo traag is als dikke stront die de berg op wil door iOS4.. Kortom, ik wil mn iPhone 4!
|
|||
|
|||
Hmmm, 2 uur verder en nog steeds geen mail/sms gekregen...
Irritante spanningen ook |
|
|||
|
|||
Stopt er net een busje voor de deur, dus ik had zoiets van "Eindelijk!', nee hoor, is het een timmerman oid.
|
|
|||
|
|||
Jij weet in ieder geval zeker dat je 'm vandaag krijgt!
|
|||
|
|||
ik ga nog even naar het toilet dan.. statusje 2 dus ik blijf kalm..
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Bij mij kunnen ze langskomen tot 12:50, dus ik moet nog 1,5 uur wachten ongeveer.
|
|||
|
|||
Zijn er nog mensen die vandaag van status 2 naar 3 zijn gesprongen?
Graag order# of tijdstip erbij noemen.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik was er dus vanuit gegaan dat ik nog wel een aantal weken zou moeten wachten, maar nu hij hier elk moment kan zijn word ik wel nerveus. Ze zouden de auto's moeten voorzien van gps-trackers, zodat precies te zien is waar ze zijn. |
|
|||
|
|||
Zojuist een aflever afspraak gemaakt.
Ging rond 9:30 van status 3 naar 4. Ordernummer: 2481XX 16GB Zwart. i-150 2 jaar. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Kinderachtig dat mensen die 10 uur later besteld hebben, de telefoon al bezorgd krijgen. Ik misgun het je niet, maar jammer (voor mij) dat T-Mobile zo slordig met de volgorde van bestellingen omgaat.. |
|
|||
|
|||
En ook ik sta hier al te wachten. mn iphone kan tusse nu en half 3 binnen komen... zit hier met de laptop onder gefocust op het raam terwijl ik wat gitaar speel ( gewoon puur uit verveling ) XD
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nou, sinds vanmorgen 11:00 ook naar status 4 gegaan.
Nu is het nog wachten op bericht van AMP. Ik moet straks weg, dus die afspraak kan ik ws pas morgen maken en dan laat ik hem, met een beetje mazzel, op zaterdag bezorgen! |
|
|||
|
|||
Nou, sms en mail zojuist ook gehad!
|
|
|||
|
|||
Pak een gitaar en ga naar Justinguitar.com. Veel plezier.
|
Er zijn 43 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 43 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|