//

iPhone 4 ordernummer overzicht

iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Laat ik die van mij ook eens toevoegen, 32gb zie ik niet zoveel voorbijkomen.... Datum van bestelling: 20 Juli 2010 Tijd van bestelling: rond 9.00u ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1901  
Oud 05-08-10, 11:14
Crimlock Crimlock is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 5
Standaard

Laat ik die van mij ook eens toevoegen, 32gb zie ik niet zoveel voorbijkomen....

Datum van bestelling: 20 Juli 2010
Tijd van bestelling: rond 9.00u
Methode: Telefonisch
Type: 32GB zwart
Abonnement: Verlening
Ordernummer: 2454XX
Salesnr: 2625XX
Orderstatus: 2
Aflevertijd: Onbekend
SMS 8/10 weken: Ja
Orderbevestiging: Ja
Micro-sim: Ja (sinds 29 Juli, krijg je toch valse hoop...)
Betaalmethode: Rembours
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1902  
Oud 05-08-10, 11:15
jefuqs jefuqs is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 3
Standaard

Beste mensen even een UPDATE : Afspraak gemaakt via AMP leverancier*


Datum van bestelling: 21 juli 2010 (Teruggebeld door TM)
Tijd van bestelling: 16:00
Methode: telefonisch
Type: 16GB zwart
Abonnement: 2 jaar i150, verlenging

Ordernummer: 2482xx
Orderstatus: 4, vanaf vanochtend 09:30, 5 augustus
Aflevertijd.nl: 06-08-2010 (AMP logistics)

SMS 8/10 weken: Ja
Orderbevestiging: Ja
Micro-sim: Ja, 2 aug
Betaalmethode: Rembours


*Ik heb net een SMS (0653782***) en Email (no-reply@amp-logistics.com) gekregen van AMP logistics;
In de mail staan dus instructies om online een afspraak te maken, op een pagina van AMP.


------------------------------------
Beste ***,

T-Mobile heeft ons opdracht gegeven een product bij u te bezorgen. Graag maken wij een bezorgafspraak met u.
Dat kan in twee eenvoudige stappen:

Klik hier of ga naar www.mijnorderstatus.nl en vul het ordernummer ****** en
de verificatiecode **** in.
Kies vervolgens waar en wanneer u de bestelling in ontvangst wilt nemen.
Voor een snelle en succesvolle afhandeling is de volgende informatie van belang:

Dag en plaats levering
AMP Logistics bezorgt op werkdagen tussen 08:30 en 18:00 uur. U kunt de bestelling thuis in ontvangst nemen, maar ook bijvoorbeeld op uw werk, bij vrienden of familie.

Wijzigen afspraak
Het wijzigen van de afspraak is mogelijk op werkdagen. U kunt tot 18.00 uur op de dag vóór de afgesproken aflevering zowel de afleverlocatie als -dag wijzigen. Klik daarvoor hier of ga naar www.mijnorderstatus.nl.

Tijdvak levering
De avond voor aflevering laten wij u rond 21:00 uur per e-mail en sms weten in welk tijdvak van drie uur wij zullen langskomen. Deze informatie verschijnt ook op www.mijnorderstatus.nl.

Meer informatie over het bestelproces van T-Mobile kunt u vinden op T-Mobile.nl: Mobiele telefoons en abonnementen met online korting.

Met vriendelijke groet,
AMP Logistics
------------------------------------
  #1903  
Oud 05-08-10, 11:16
slikie slikie is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertjan Bekijk bericht
Ik heb net met AMP gebeld omdat mijn bel niet doet. Niet zo'n probleem als je in een huis woont waar iemand op het raam van de huiskamer kan kloppen oid maar ik woon in een studentenhuis dus dan is dat wat lastiger.

Ik zag ik de mail alleen m'n adres staan maar geen telefoonnummer dus net even gebeld om te vragen of ze deze hadden. De dame aan de lijn had mijn nummer en zou doorgeven aan de bezorger dat hij moet bellen omdat de bel het niet doet.

Sta alleen nu nog elke 5 minuten voor de deur te kijken. Best erg, normaal ben ik behoorlijk nuchter. De marketingmachine van Apple weet hoe het zijn werk moet doen.

Haha een aantal mensen worden nu helemaal paranoia nu de iPhone wel erg dichtbij komt Primaire levensbehoefte: Kijken of onze iPhone er al is. (Zie hierboven: Eten en toiletteren is een secundaire levensbehoefte geworden binnen het aflevertijdvak)
  #1904  
Oud 05-08-10, 11:17
TakkU TakkU is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 89
Standaard

Ik wordt echt helemaal gek van de berichten hier dat heel veel mensen de iPhone inmiddels al hebben... Ik heb als een van de eerste een pre-order geplaatst voor een 32GB, en sta gewoon nog steeds op orderstatus 2... Word zo onderhand ook helemaal gek van mn 3G die zo traag is als dikke stront die de berg op wil door iOS4.. Kortom, ik wil mn iPhone 4!
__________________
iPhone 5 32GB Zwart 6.0 - iPad (3rd Gen) 16GB Wi-Fi Zwart 6.0 GM - MacBook Pro (mid 2009) 15" 2,66Ghz 4GB DDR3 - 500GB 7200RPM Harddisk - Windows 7 64bit Bootcamp
  #1905  
Oud 05-08-10, 11:19
iDave iDave is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 11
Standaard

Hmmm, 2 uur verder en nog steeds geen mail/sms gekregen...

Irritante spanningen ook
  #1906  
Oud 05-08-10, 11:22
geertjan geertjan is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slikie Bekijk bericht
Haha een aantal mensen worden nu helemaal paranoia nu de iPhone wel erg dichtbij komt Primaire levensbehoefte: Kijken of onze iPhone er al is. (Zie hierboven: Eten en toiletteren is een secundaire levensbehoefte geworden binnen het aflevertijdvak)
Stopt er net een busje voor de deur, dus ik had zoiets van "Eindelijk!', nee hoor, is het een timmerman oid.
  #1907  
Oud 05-08-10, 11:23
Rivanov Rivanov is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: omg. Eindhoven
Berichten: 163
Standaard

Jij weet in ieder geval zeker dat je 'm vandaag krijgt!
__________________
Retina MacBook Pro | 27" Thunderbolt Display | Mac mini Server | AppleTV 3 | AirPort Extreme | AirPort Express | iPod touch 8GB | iPhone 5 16GB | iPad 3 32GB Wi-Fi + 3G
  #1908  
Oud 05-08-10, 11:24
mduudm mduudm is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 101
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slikie Bekijk bericht
Haha een aantal mensen worden nu helemaal paranoia nu de iPhone wel erg dichtbij komt Primaire levensbehoefte: Kijken of onze iPhone er al is. (Zie hierboven: Eten en toiletteren is een secundaire levensbehoefte geworden binnen het aflevertijdvak)
ik ga nog even naar het toilet dan.. statusje 2 dus ik blijf kalm..
  #1909  
Oud 05-08-10, 11:24
Flugeltje89's schermafbeelding
Flugeltje89 Flugeltje89 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 68
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iDave Bekijk bericht
Hmmm, 2 uur verder en nog steeds geen mail/sms gekregen...

Irritante spanningen ook
Dat duurt even, maar als je op status 4 staat, ben je er vijwel zeker van dat je een mail/sms gaat krijgen. Na 9 uur kun je dan op aflevertijd.nl zoeken hoelaat ze bij je langskomen.

Bij mij kunnen ze langskomen tot 12:50, dus ik moet nog 1,5 uur wachten ongeveer.
__________________
Met je rechteroog dicht over je linkerschouder kijken is niet grappig.
  #1910  
Oud 05-08-10, 11:26
mduudm mduudm is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 101
Standaard

Zijn er nog mensen die vandaag van status 2 naar 3 zijn gesprongen?
Graag order# of tijdstip erbij noemen..
  #1911  
Oud 05-08-10, 11:27
geertjan geertjan is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rivanov Bekijk bericht
Jij weet in ieder geval zeker dat je 'm vandaag krijgt!
Ach ja, totdat ik gisteren mn smsje kreeg was ik er nog best nuchter over, zeker omdat ik pas om half 8 s'avonds had besteld. Zat wel vroeg al op het internet maar kon niet bellen, dus pas gebeld toen ik de sms kreeg dat ik tot 20:00 kon bestellen.
Ik was er dus vanuit gegaan dat ik nog wel een aantal weken zou moeten wachten, maar nu hij hier elk moment kan zijn word ik wel nerveus.

Ze zouden de auto's moeten voorzien van gps-trackers, zodat precies te zien is waar ze zijn.
  #1912  
Oud 05-08-10, 11:28
Timmerman Timmerman is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 6
Standaard

Zojuist een aflever afspraak gemaakt.
Ging rond 9:30 van status 3 naar 4.
Ordernummer: 2481XX
16GB Zwart. i-150 2 jaar.
  #1913  
Oud 05-08-10, 11:29
Hertog Hertog is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TakkU Bekijk bericht
Ik wordt echt helemaal gek van de berichten hier dat heel veel mensen de iPhone inmiddels al hebben... Ik heb als een van de eerste een pre-order geplaatst voor een 32GB, en sta gewoon nog steeds op orderstatus 2... Word zo onderhand ook helemaal gek van mn 3G die zo traag is als dikke stront die de berg op wil door iOS4.. Kortom, ik wil mn iPhone 4!
Het lijkt erop dat de 32GB versie zich wat moeilijker uit laat leveren... Zie her en der al melding van 2482** 16GB bestellingen die op status 4 staan... Ik met m'n 32 GB ook nog op status 2...
  #1914  
Oud 05-08-10, 11:30
mduudm mduudm is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 101
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertjan Bekijk bericht
Ach ja, totdat ik gisteren mn smsje kreeg was ik er nog best nuchter over, zeker omdat ik pas om half 8 s'avonds had besteld. Zat wel vroeg al op het internet maar kon niet bellen, dus pas gebeld toen ik de sms kreeg dat ik tot 20:00 kon bestellen.
Ik was er dus vanuit gegaan dat ik nog wel een aantal weken zou moeten wachten, maar nu hij hier elk moment kan zijn word ik wel nerveus.

Ze zouden de auto's moeten voorzien van gps-trackers, zodat precies te zien is waar ze zijn.
Hebben ze ook vaak, alleen voor de distributie managers ter inzage

Kinderachtig dat mensen die 10 uur later besteld hebben, de telefoon al bezorgd krijgen. Ik misgun het je niet, maar jammer (voor mij) dat T-Mobile zo slordig met de volgorde van bestellingen omgaat..
  #1915  
Oud 05-08-10, 11:32
Kaan Kaan is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 28
Standaard

En ook ik sta hier al te wachten. mn iphone kan tusse nu en half 3 binnen komen... zit hier met de laptop onder gefocust op het raam terwijl ik wat gitaar speel ( gewoon puur uit verveling ) XD
  #1916  
Oud 05-08-10, 11:37
geertjan geertjan is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mduudm Bekijk bericht
Hebben ze ook vaak, alleen voor de distributie managers ter inzage

Kinderachtig dat mensen die 10 uur later besteld hebben, de telefoon al bezorgd krijgen. Ik misgun het je niet, maar jammer (voor mij) dat T-Mobile zo slordig met de volgorde van bestellingen omgaat..
Ja, het gaat hier wel om de 16 gig, dat maakt nog iets uit. Maar dan nog begrijp ik echt niet dat ik zo snel ben. Maar goed, ik weet, in tegenstelling tot vele wel dat mijn bestelling gelijk is opgenomen, ik hoefde niet de dag erna terug gebeld te worden oid. Dat zal ook nog wel schelen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaan Bekijk bericht
En ook ik sta hier al te wachten. mn iphone kan tusse nu en half 3 binnen komen... zit hier met de laptop onder gefocust op het raam terwijl ik wat gitaar speel ( gewoon puur uit verveling ) XD
Ik heb nu echt geen geduld om gitaar te spelen. Heb net ook geprobeerd wat piano te spelen maar dat is ook niet alles. Heb de Playstation maar aangezet maar ook nog niet mee gespeeld. Dat ze maar opschieten.
  #1917  
Oud 05-08-10, 11:38
mduudm mduudm is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 101
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaan Bekijk bericht
En ook ik sta hier al te wachten. mn iphone kan tusse nu en half 3 binnen komen... zit hier met de laptop onder gefocust op het raam terwijl ik wat gitaar speel ( gewoon puur uit verveling ) XD
Kon ik ook maar gitaarspelen..
  #1918  
Oud 05-08-10, 11:38
Eindbaws Eindbaws is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 56
Standaard

Nou, sinds vanmorgen 11:00 ook naar status 4 gegaan.

Nu is het nog wachten op bericht van AMP. Ik moet straks weg, dus die afspraak kan ik ws pas morgen maken en dan laat ik hem, met een beetje mazzel, op zaterdag bezorgen!
  #1919  
Oud 05-08-10, 11:41
Eindbaws Eindbaws is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 56
Standaard

Nou, sms en mail zojuist ook gehad!
  #1920  
Oud 05-08-10, 11:42
geertjan geertjan is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mduudm Bekijk bericht
Kon ik ook maar gitaarspelen..
Pak een gitaar en ga naar Justinguitar.com. Veel plezier.
Discussie gesloten



Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 020 Odido (T-Mobile) 2 05-12-10 13:01
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad a3tje Wi-Fi 0 24-11-10 15:14
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 Corch Odido (T-Mobile) 2 06-08-10 12:51
Iphone Unlock Status overzicht bwbboot Archief 0 16-11-07 17:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:45.