iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) 268*** Status 2 Nog geen microsim(Maar vanochtend om 8.00 ook pas besteld)...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
268*** Status 2
Nog geen microsim(Maar vanochtend om 8.00 ook pas besteld) |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
245*** (salesnummer)
263*** (ordernummer) ook nog steeds status 2 ps. zit nu in Amerika en best jammer dat ik hem niet hier kan halen, hier staan hele dozen vol in de winkel met een bewaker erbij (met pistool en al) |
|
|||
|
|||
Jullie geven wel een kik, he, als er beweging komt in de orderstatus?
Ik ga er vanuit dat er in ieder geval in het weekend geen beweging zal zijn, wel? |
|
|||
|
|||
Hmm, net mijn ordernummer via twitter gekregen begint met 24*** maar zodra ik het invoer krijg ik de volgende melding te zien * er is geen bestelling bekent met de door jouw ingevoerde gegevens*
|
|
|||
|
|||
Je hebt je salesnr nodig, niet je ordernr. Salesnr kan je ook opvragen via twitter, heb ik ook gedaan.
|
|
|||
|
|||
Net mijn salesnummer opgevraagd via Twitter en volgens Tmobile is je salesnummer precies hetzelfde als mijn ordernummer ..bizzar
|
|
|||
|
|||
Heb ook een ordernummer 244 met een status 2.
|
|
|||
|
|||
jeah morgen tussen 10 en 1 uur , iphone !!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zojuist van T-Mobile / AMP Logistics een email en sms gekregen dat mijn levertijd tussen 09.20 en 12.20u is. Hopelijk kan ik vannacht nog slapen
Iemand overigens een idee of ze vaker aan de late dan aan de vroege kant zijn in die drie uur? Besteld op dinsdag 20 juli om 15.15u via telefoon; 16gb zwart i-150 verlenging. |
|
|||
|
|||
ah tussen 12.10 en 15.10u hier Komen ze ongeveer in het midden? Maargoed ik heb nog tijd genoeg om even te syncen voordat m'n vlucht gaat
|
|
|||
|
|||
Tussen 10:10 en 13:10 komen ze bij mij.
|
|
|||
|
|||
Bij mij tussen 11.30 en 14.30! Dat is pas een mooi verjaardagskado
|
|
|||
|
|||
dubbel gefeliciteerd dan
|
|
||||
|
||||
Hier tussen 11 en 15.00uur morgen!
Kan niet wachten |
|
|||
|
|||
Ik tussen 13:30 en 16:30. Moet helaas tot 18:00 werken. M'n vader neemt hem aan.
|
|
|||
|
|||
Ik al tussen 8.15 en 11.15. Ik moet me niet verslapen :|
|
|
|||
|
|||
Ordernr: 2457xx
werd door t-mobile gebeld rond 6uur bijna 2 weken geleden en heb ook alleen nog maar gehoord: 8-10 weken, mijn order is al wel op status 2. tevens heb ik gebeld over microsim, antwoord: zit er bij en anders bellen krijg je em gratis toegestuurd.. wel apart dat sommige mensen hem hier allang hebben gekregen, ik had wel vorige week zaterdag al de abonnement/contract papier hier liggen.. UPDATE: MicroSIM is binnen Laatst gewijzigd door paintrick; 31-07-10 om 16:40. |
|
|||
|
|||
ik snap er geen reet meer van
Ik heb op die bewust dag vorige week dinsdag? M'n zakelijke abbo verlengt. Ik had m vorige jaar afgesloten met 3Gs en mocht m nu ophogen naar i300 en kon dan iPhone krijgen. Heb daarna NIETS meer vernomen. Geen order nummer, geen enkel nummer, geen email enz... bij klantenservice Tmobile zeggen ze dat ze niets terug kunnen zien omdat 'de lijsten' van vorige week niet in het computer systeem staan en een andere afdeling deze lijsten 1 voor 1 afwerkt.... what the7*#&@&@#$( is going on???? Is dit wel goed gegaan??? Zijn er meer mensen die NIETS hebben vernomen na hun bestelling of heeft dit met een zakelijke bestelling te maken waarbij alles net ff iets anders loopt?
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|