iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn status staat op 2 , na 3 dagen verkeerde ordernummer te krijgen. Iemand enig idee hoelang status 2 duurt ? mijn order/sales nr is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn status staat op 2 , na 3 dagen verkeerde ordernummer te krijgen.
Iemand enig idee hoelang status 2 duurt ? mijn order/sales nr is 244*** Ik heb telefonische gebeld 8.10 uur nr achter gelaten, tot 11 uur geprobeerd iemand aan de lijn te krijgen dat lukt niet Toen ging de telefoon om 17 uur en heb ik hem besteld. Tevens om 11 uur via webfomulier besteld |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Volgens mij heeft Koelkastlampje 244***.
Dan ben ik bijna aan de beurt hoop ik, 245xxx. Citaat:
Maar koelkastlampje is van 2 naar 3 gegaan vandaag en zit vlgs mij bij jou ordernr in de buurt. Laatst gewijzigd door Dragon; 30-07-10 om 15:28. |
|
|||
|
|||
Zojuist via twitter mijn nummer gekregen 247xxx.
Had hem 10.30 uur via het webformulier besteld op de 20ste. Rond 15.30 was ik ook nog teruggebeld door de KS om het rond te maken. Sta nu op status 2. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb uiteindelijk mijn bestelling via telefoon geannuleerd. Ook mijn reservering bij de shop.. Dit wel ofcourse nadat ik hem in mijn handen had via BelCompany. Toen ik ze gisteren belde zeiden ze in Nijmegen niet meer naar reserveringen te kijken want het ging om zo een klein aantal dat ze kregen dat het allemaal helemaal geen nut had volgens hen, dus diegene die er als eerste waren kregen er een mee.. Ik daar vanmorgen heen om 05:40 waren er al 2 die gingen voor een 16GB. Half uur later kwam er weer iemand bij maar die vertrok meteen want die wist dat er maar 3 binnen kwamen daar. Ik heb uiteindelijk de enige 32GB mee kunnen nemen want was immers de 3e! En dat ZONDER reservering ^________^
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik had de hoop al opgegeven voor de komende weken maar deze minimale vooruitgangen doen me toch wel erg goed |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dan zitten we heel dicht bij elkaar wat mijn vierde cijfer is ook een vier.
2444** Ik sta ook nog op status 2, maar wie weet. Onder de comments bij het artikel over de release staat een reactie dat T-mobile vandaag belde om te zeggen dat ze nog op voorraad hebben en dat ze deze bij akkoord naar hem/haar zouden verzenden omdat hij/zij zo een goede klant zou zijn. |
|
|||
|
|||
Krijg je een email-notificatie als je orderstatus gewijzigd is bij T-mobile of moet ik als een ongeduldige elke keer kijken?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
PS. Ik ben ook zeer ongeduldig. PS2. Ik ook nog steeds status 2, wordt volgende week wel voordat er weer wat wordt veranderd. Laatst gewijzigd door xynta; 30-07-10 om 16:40. |
|
|||
|
|||
2417xx hier, nog steeds status 2
|
|
|||
|
|||
2420XX en ook nog die hatelijke 2, en geen microsim om even volledig te zijn!
Laatst gewijzigd door wann0; 30-07-10 om 16:45. |
|
|||
|
|||
Sales # : 244XXX en ook nog steeds numero dos! WEL een microsim overigens.
Laatst gewijzigd door Appletheway2go; 30-07-10 om 16:48. |
|
|||
|
|||
Hier (ook) 2420XX in de queue voor een zwarte 32GB en status 2. Tevens nog geen microsim.
Opmerkelijk toch om te zien dat een andere zwarte 32GB met nr 2429XX al op status 4 staat, of misschien inmiddels al uitgeleverd is. |
|
|||
|
|||
Ik heb mijn ordernummer net opgevraagd via 1200: 2621**
Als ik het wil invoeren krijg ik deze melding: Er is geen bestelling bekend met de door jouw ingevoerde gegevens. Meer mensen last van? Voor de zekerheid mijn ordernummer opnieuw opgevraagd via Twitter, wacht nu af. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Heb ik weer
|
|
|||
|
|||
Heb ordernummer 242xxx....
Status 2 en geen MicroSim.... Helaas nog even wachten dus en dat is lastig als je geen geduld hebt. |
|
|||
|
|||
ordernummer 2424** hier
wel een sim ontvangen maar helaas nog steeds orderstatus 2 |
|
|||
|
|||
245*** Status 2
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|