iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Yesss!!!! hij is binnen Voor iedereen die nog moet wachten veel succes. Ik ga nu lekker spelen met me nieuwe phone...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Yesss!!!! hij is binnen Voor iedereen die nog moet wachten veel succes. Ik ga nu lekker spelen met me nieuwe phone
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hebbes!
Zojuist de iphone bezorgd. Geen hoesje bij geleverd!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zou wel eens kunne in de US..
Iphone 4 case dacht ik |
|
|||
|
|||
- Iets snellen dan mijn3GS
- Veel sneller dan mijn 3G - Even wennen met vasthouden. - Foto's en video nog bekijken - Geweldig display Maar ja dit was allemaal al te lezen op internet, nu ik het zelf ervaar ben ik behoorlijk blij dat ik hem gekocht heb. |
|
|||
|
|||
Wordt ie geleverd met iOS 4.0.1 voor-geinstalleerd? Of moet je eerst updaten van 4.0 naar 4.0.1?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
iPhone 4 Case
Log eerst met je US account in op iTunes. Ga naar deze link en drink op de link om in je US account iTunes te komen. Rest zie je vanzelf. Apple - iPhone 4 - Case Program |
|
|||
|
|||
Voor de niet gelukkige, heb je op 20 juli besteld dan is er hoop;
Alle klanten die op 20 juli een voorinschrijving hebben gedaan voor de iPhone 4 hebben een maximale levertijd van 4 - 6 weken. [1/2] Voor iedereen die vanaf vandaag een iPhone 4 bestelt, geldt een levertijd van maximaal 8 - 10 weken. [2/2] |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
zag het net op twitter inderdaad..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
De mijne ook . Vandaar dat ik het hier even deel met mijn mede lotgenoten. Heb net ook even gebeld met de T-Mobile helpdesk en hij bevestigde mij inderdaad dat klanten welke op 20 juli 2010 hebben besteld nu rekening moeten houden met een levertijd van 4 tot 6 weken, volgende week kunnen ze concreter vertellen wanneer je de iPhone mag verwachten.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik kan mijn bestelstatus niet eens opvragen op tmobile :S...hoeveel cijfers is dat ding dan? 6?
|
Er zijn 46 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 46 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|