//

iPhone 4 ordernummer overzicht

iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Stefanuzz Wat is het tijdstip van vooraanmelding? Wellicht handig om te vermelden. Heb ik al op meedere plaatsen gemeld, even zoeken.......



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #741  
Oud 29-07-10, 13:02
Peter_1's schermafbeelding
Peter_1 Peter_1 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Voorburg
Berichten: 261
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanuzz Bekijk bericht
Wat is het tijdstip van vooraanmelding? Wellicht handig om te vermelden.
Heb ik al op meedere plaatsen gemeld, even zoeken....
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #742  
Oud 29-07-10, 13:11
Stefanuzz Stefanuzz is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 24
Standaard

Om 12:57 SMS + Email ontvangen. Afspraak voor zaterdag, vrijdag was niet meer te kiezen. Kortom, 'yes'.
  #743  
Oud 29-07-10, 13:13
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

zucht mijn order is geannuleerd ipv gewijzigd, mag weer onder aan de lijst worden gezet, order nr begint nu met 282XXX grrrrrrrr eerst 246XXX
  #744  
Oud 29-07-10, 13:15
robertpaul robertpaul is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 24
Standaard

ik ook zaterdag ..
  #745  
Oud 29-07-10, 13:20
tymon tymon is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 10
Standaard

Weet iemand vanaf en tot hoe laat AMP op zaterdag bezorgt, zag wel tijden staan voor maandag t/m vrijdag maar niet voor zaterdag
  #746  
Oud 29-07-10, 13:31
dbreuning dbreuning is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 29
Stuur een bericht via Instant Messenger naar dbreuning Stuur een bericht via MSN naar dbreuning
Standaard

Orderstatus bij T-Mobile ook op 2. Geen order bekend bij aflevertijd.nl. Daarnaast heb ik op de 20e rond 10.30 via T-Mobile onlineformulier de iPhone 4 besteld. Dag later werd ik gebeld (omdat ik ook mijn telnr had achtergelaten via telefoon) en de medewerker kon mijn order niet vinden Dus ja ook al was ik op tijd op de dag zelf heeft het geen ruk geholpen.

Neem aan dat als het allemaal goed zou zijn mijn order tenminste status 3 of 4 moet hebben en ik ook al gecontacteerd had moeten zijn voor de aflevering Helaas...
  #747  
Oud 29-07-10, 13:32
Dragon's schermafbeelding
Dragon Dragon is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 806
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Iphone3Gs Bekijk bericht
zucht mijn order is geannuleerd ipv gewijzigd, mag weer onder aan de lijst worden gezet, order nr begint nu met 282XXX grrrrrrrr eerst 246XXX
Das baluh... Je kon toch wijzigen zonder je positie te verliezen. Of geld dit alleen voor a.s. maandag bij wijzigen van kleur.
  #748  
Oud 29-07-10, 13:34
Willy's schermafbeelding
Willy Willy is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 40
Standaard

Het is raar, mn collega belde 10 min voor mij, bestelde dus eerder, maar bij hem staat er nog steeds statuscode 2. Niks geen mailtje, smsje etc... Ook niks bekend op aflevertijd oid...
KS geeft aan dat hij pech heeft.......

Is toch wat? Ik bestel in feite later, maar krijg hem gewoon morgen, hij niet...
  #749  
Oud 29-07-10, 13:35
marcoblom marcoblom is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Voorburg
Berichten: 57
Standaard

Let op dat de email van no.reply@amp-logistics.com niet in je SPAM verdwijnt, zoals bij mij (aparte SPAM mailbox, hij was niet helemaal weg dus). Ik kreeg gelukkig ook een SMS.

Laatst gewijzigd door marcoblom; 29-07-10 om 13:40.
  #750  
Oud 29-07-10, 13:39
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

@Dragon

Ja ik baal ook ontzettend maar ben ook een beetje boos hierover, ik vindt het eigenlijk niet kunnen als ik wel me contracts duur kon wijzigen en niet de kleur van de iPhone nu ben ik dus lekker weg geworpen in het klantensysteem. Ik ga zo maar eens even langs Belcompany misschien kunnen die wat voor me doen zucht baal hier wel wat van.
  #751  
Oud 29-07-10, 13:41
Punica Punica is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Drachten
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Willy Bekijk bericht
Het is raar, mn collega belde 10 min voor mij, bestelde dus eerder, maar bij hem staat er nog steeds statuscode 2. Niks geen mailtje, smsje etc... Ook niks bekend op aflevertijd oid...
KS geeft aan dat hij pech heeft.......

Is toch wat? Ik bestel in feite later, maar krijg hem gewoon morgen, hij niet...
Is bij mij net zo...... ik heb ongeveer 10 minuten eerder online besteld en ook een lager ordernummer maar hij krijgt hem morgen wel en ik sta nog op 2.

Het enige verschil is dat hij hem dezelfde dag betaald heeft en ik voor rembours gekozen had.

Punica
  #752  
Oud 29-07-10, 13:44
Bollie1 Bollie1 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 67
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Punica Bekijk bericht
Is bij mij net zo...... ik heb ongeveer 10 minuten eerder online besteld en ook een lager ordernummer maar hij krijgt hem morgen wel en ik sta nog op 2.

Het enige verschil is dat hij hem dezelfde dag betaald heeft en ik voor rembours gekozen had.

Punica

Same here! afwachten dus....maar 1 ding is zeker het gaat niet op volgorde van binnenkomst!
  #753  
Oud 29-07-10, 13:45
PDAHazzard PDAHazzard is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Gelderland
Berichten: 38
Stuur een bericht via MSN naar PDAHazzard
Standaard

Hier ook op 2 terwijl ik écht een van de eerste was. 9.30 na 4 minuten in de wacht op die bewuste 20juli mag je toch op tijd noemen. Ordernummer blijk nu 2554XX te zijn. Dus dat is een beduidend hoger getal dan de meeste 24XXXX die ik op dit forum zie en die later besteld hebben. Vreemd. Ik snap er geen Jota van. En ik vind het ook wat onrechtvaardig overkomen.
  #754  
Oud 29-07-10, 13:49
Willy's schermafbeelding
Willy Willy is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 40
Standaard

krijg ook net pas het smsje binnen dat ik een afspraak kan maken... gaat daarook niet helemaal goed denk ik..
  #755  
Oud 29-07-10, 14:02
thegame1512 thegame1512 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 41
Standaard

nouja, ik heb het maar naast me neer gelegd, ik zie vanzelf wel het smsje verschijnen dat de koerier langskomt.

Voor alle mensen die morgen hun iPhone 4 krijgen: veel plezier morgen met spelen
  #756  
Oud 29-07-10, 14:12
wann0 wann0 is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 42
Standaard

Even een update

2010-07-20 10:45 VVAA Uw order is nog niet fysiek aanwezig, u kunt nog geen afspraak maken.
2010-07-20 13:47 FA Geannuleerd zonder bestelpoging
2010-07-20 16:17 GA Retour zonder bestelpoging

Op basis van die status op aflevertijd,nl (die ik dus al sinds de 20e heb) even gebeld met de T-Mobile klantenservice, kreeg iemand van de backoffice aan de lijn deze wist me het volgende te melden.

Mijn order: met nummer 2420XX, status 2 is bij T-mobile nog steeds goed ontvangen, ze hebben met AMP overlegd over het aantal toestellen wat zei maximaal kunnen gaan leveren voor de vrijdag/zaterdag. Dit betreft dus niet alle toestellen die geleverd zijn/worden aan T-Mobile.

De medewerker wist me zelfs te verzekeren dat mijn telefoon over het weekend heen geleverd zal gaan worden en dat ik (en waarschijnlijk dus anderen hier) een sms van AMP kunnen gaan verwachten.

Het lijkt er dus op dat er wel genoeg telefoons geleverd zal zijn maar dat AMP en T-Mobile voorzichtig zijn met aflevertijden, ze hebben tenslotte een maximum aan koeriers en bezorgtijd voor de vrijdag en zaterdag.

Dus nog even geduld mede status 2 mensen!
  #757  
Oud 29-07-10, 14:21
rjbrethouwer rjbrethouwer is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Tilburg
Berichten: 47
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wann0 Bekijk bericht
Even een update

2010-07-20 10:45 VVAA Uw order is nog niet fysiek aanwezig, u kunt nog geen afspraak maken.
2010-07-20 13:47 FA Geannuleerd zonder bestelpoging
2010-07-20 16:17 GA Retour zonder bestelpoging

Op basis van die status op aflevertijd,nl (die ik dus al sinds de 20e heb) even gebeld met de T-Mobile klantenservice, kreeg iemand van de backoffice aan de lijn deze wist me het volgende te melden.

Mijn order: met nummer 2420XX, status 2 is bij T-mobile nog steeds goed ontvangen, ze hebben met AMP overlegd over het aantal toestellen wat zei maximaal kunnen gaan leveren voor de vrijdag/zaterdag. Dit betreft dus niet alle toestellen die geleverd zijn/worden aan T-Mobile.

De medewerker wist me zelfs te verzekeren dat mijn telefoon over het weekend heen geleverd zal gaan worden en dat ik (en waarschijnlijk dus anderen hier) een sms van AMP kunnen gaan verwachten.

Het lijkt er dus op dat er wel genoeg telefoons geleverd zal zijn maar dat AMP en T-Mobile voorzichtig zijn met aflevertijden, ze hebben tenslotte een maximum aan koeriers en bezorgtijd voor de vrijdag en zaterdag.

Dus nog even geduld mede status 2 mensen!
Jij bent idd een bijzonder geval. Dat blijkt wel uit mijn overzicht. Jij bent de enigste hier op het forum met een status 2, maar wel met een melding "order fysiek niet aanwezig" en een ontvangen sms. Nog vreemder is, is dat jij om 11:10 via MyTmobile een zwarte 16gb hebt besteld met ordernummer 2420XX, terwijl ik om 11:14 een zwarte 16gb heb besteld via mytmobile en ordernummer 2419XX heb. die 11:10 is echt zeker?
  #758  
Oud 29-07-10, 14:24
NiekR NiekR is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 141
Standaard

Vrijdag is vol, zaterdag komt hij binnen!
  #759  
Oud 29-07-10, 14:24
wann0 wann0 is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 42
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rjbrethouwer Bekijk bericht
Jij bent idd een bijzonder geval. Dat blijkt wel uit mijn overzicht. Jij bent de enigste hier op het forum met een status 2, maar wel met een melding "order fysiek niet aanwezig" en een ontvangen sms. Nog vreemder is, is dat jij om 11:10 via MyTmobile een zwarte 16gb hebt besteld met ordernummer 2420XX, terwijl ik om 11:14 een zwarte 16gb heb besteld via mytmobile en ordernummer 2419XX heb. die 11:10 is echt zeker?
Jep, ik weet het nog als de dag van gister ik zat opeens van: huh mytmobile doet het, toen heb ik nog als een gek een vriend gebeld die er ook 1 wilde, dat gesprek was om 11.10.

Dat van die status snap ik zelf ook nog steeds niet hoor.... Maar de overige informatie is dus wel zeer hoopvol! ook voor jou dan waarschijnlijk aangezien onze nummers niet veel schelen!
  #760  
Oud 29-07-10, 14:26
wann0 wann0 is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 42
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NiekR Bekijk bericht
Vrijdag is vol, zaterdag komt hij binnen!
Dit geeft dus ook aan dat AMP voorzichtig aan doet met de leveringen van de telefoon. Het is nu half 3 en de vrijdag zit volgeboekt met reserveringen. Het zal dus een strakke planning zijn die gehanteerd wordt
Discussie gesloten



Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 020 Odido (T-Mobile) 2 05-12-10 13:01
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad a3tje Wi-Fi 0 24-11-10 15:14
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 Corch Odido (T-Mobile) 2 06-08-10 12:51
Iphone Unlock Status overzicht bwbboot Archief 0 16-11-07 17:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:54.