//

iPhone 4 ordernummer overzicht

iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) vraag? zijn er nog mensen die online hebben bestelt (contract verlenging uiteraard) en ook al betaald via ideal? ik heb mijn online bestelling direkt via ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #721  
Oud 29-07-10, 13:31
curica curica is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 42
Standaard

vraag?

zijn er nog mensen die online hebben bestelt (contract verlenging uiteraard) en ook al betaald via ideal?
ik heb mijn online bestelling direkt via ideal betaald.

heb net afspraak voor levering gemaakt, maar daar staat dus dat er een rembours bedrag moet worden betaald???

misschien komt dit omdat ik heb omgezet van wit naar zwart dacht ik eerst.
maar bij de T-mob. Klantenservice kreeg ik te horen dat het raar was dat ik al had betaald, omdat zij normaal gesproken rembours hanteren???

maar ik heb volgens mij al vaker op het forum gelezen dat mensen bij de online besteling direkt hebben betaald?

????

kreeg nog het nummer van AMP om te kijken hoe zij dat nu gaan hanteren... maar ik denk dat ik eerst even wacht tot ik de iphone heb (als het moet rembours betalen) en dan pas de ideal betaling terug ga halen bij t-mobile.

ben bang dat er anders nog iets mis gaat met mijn aflevering.....
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #722  
Oud 29-07-10, 13:33
Downburstx Downburstx is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Ams
Berichten: 61
Standaard

Ik laat ook mijn zwarte 32GB zaterdag de 31e bezorgen. Vrijdag zit inderdaad namelijk al vol , maar ik moet niet klagen want ik moet al blij zijn dat ik bij de 1e lichting zit .
Precies op tijd want m'n 3G begint kuren te vertonen en ontiegelijk traag te worden op ios4.0.
  #723  
Oud 29-07-10, 13:34
Appletheway2go Appletheway2go is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 49
Standaard

Serieus ik wordt echt helemaal gek.. het is echt van de gekke..

Voor de analisten:

Besteld om +/- 9:30 Zwarte iPhone 16GB
Telefonisch
SIM ontvangen
Bevestigingsbrief ontvangen
OrderID: 261XXX
SaleID: 244XXX
SMS ontvangen
Tmob status: #2
Aflevertijd: order niet bekend
  #724  
Oud 29-07-10, 13:35
tjesis tjesis is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 35
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tjesis Bekijk bericht
Ik heb ook een afspraak gemaakt bij AMP. Laat hem a.s. dinsdag bezorgen, ik kan zelf niet eerder helaas.
Joepie! Ik heb de afleverdatum veranderd naar zaterdag, had niet in de gaten dat dat ook kon.
  #725  
Oud 29-07-10, 13:36
timversnel timversnel is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 16
Standaard

Vanmorgen ook het fantastische sms'je ontvangen en direct een afspraak gemaakt, iPhone 4 kom er maar in!

Wat ik wel opmerkelijk vind is dat mijn order via aflevertijd.nl nog steeds niet wordt gevonden, maar ik heb wel al een bevestiging van de leveringsafspraak van AMP.
  #726  
Oud 29-07-10, 13:36
M1ch3l M1ch3l is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 165
Standaard

Zojuist sms binnen. Sim gister al binnen gekregen. Vrijdag afleveren kon nietmeer, nu maar zaterdag gedaan. Gaat krap worden want moet om 19u een vliegtuig in Dusseldorf halen.. Hopelijk komen ze 's ochtends.
  #727  
Oud 29-07-10, 13:38
TakkU TakkU is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 89
Standaard

Ik heb toen de website van T-Mobile eindelijk naar de juiste pagina doorlinkte gelijk een bestelling gedaan, maar ik heb niet de kans gehad zoals de meesten van jullie wel waarin betaald kon worden. Wel de mail gekregen dat mijn reservering in goede orde was binnengekomen. Vervolgens wordt ik later opgebeld, en ik vertel dus het verhaal dat ik via internet al besteld had. Krijg ik te horen dat die bestellingen nog niet verwerkt zijn, en dat ik het beter met hem nog een keer door kon nemen. Dus ik dat doen, ik krijg te horen dat ik bij de eerste lichting zit, en vervolgens krijg ik wel de sms, en geen simkaart/afspraak om een iPhone te kunnen laten leveren... Ik vind t een grote bende!
__________________
iPhone 5 32GB Zwart 6.0 - iPad (3rd Gen) 16GB Wi-Fi Zwart 6.0 GM - MacBook Pro (mid 2009) 15" 2,66Ghz 4GB DDR3 - 500GB 7200RPM Harddisk - Windows 7 64bit Bootcamp
  #728  
Oud 29-07-10, 13:41
Willy's schermafbeelding
Willy Willy is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 40
Standaard

Nou: Na alle paniek toch een mail gekregen, www.mijnorderstatus.nl werkte niet bij mij. Alles ingevuld, op bevestiging klikken, gebeurde niks!
Toen maar gebeld met AMP, meneer zegt we brengen hem morgen langs, welk adres? Van mn werk gegeven, morgen iPhone 4! Emailbevestiging, aflevertijd.nl staat goed.

Wat een chaos!!!! Ongelofelijk..

maar we zijn blij!!!
  #729  
Oud 29-07-10, 13:42
P-development P-development is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 77
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wegottaknow Bekijk bericht
Ik moet er eigenlijk niks over zeggen maar je beseft wel dat dat niks uithaalt? Er is vanaf het begin gezegd dat er een wachttijd van 6 tot 10 (of iets in die richting) weken is. Daarmee hebben ze zich volledig ingedekt lijkt me.
Het gaat niet om de wachttijd, dat is er inderdaad bij gezegd. Het gaat mij erom dat orders niet op volgorde worden afgehandeld en dát is gewoon onbeschoft.
  #730  
Oud 29-07-10, 13:42
Willy's schermafbeelding
Willy Willy is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 40
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Downburstx Bekijk bericht
Ik laat ook mijn zwarte 32GB zaterdag de 31e bezorgen. Vrijdag zit inderdaad namelijk al vol , maar ik moet niet klagen want ik moet al blij zijn dat ik bij de 1e lichting zit .
Precies op tijd want m'n 3G begint kuren te vertonen en ontiegelijk traag te worden op ios4.0.
Wat gek, ik heb net 10 min geleden gebeld met AMP, en morgen wordt hij gewoon bezorgd!
  #731  
Oud 29-07-10, 13:44
026's schermafbeelding
026 026 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 15
Standaard

Nou hier ook mailtje van AMP gekregen, wel jammer dat vrijdag al vol was

Nog een nachtje slapen dan haha
  #732  
Oud 29-07-10, 13:44
Freestyle Freestyle is offline
• iOS 9.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timversnel Bekijk bericht
Vanmorgen ook het fantastische sms'je ontvangen en direct een afspraak gemaakt, iPhone 4 kom er maar in!

Wat ik wel opmerkelijk vind is dat mijn order via aflevertijd.nl nog steeds niet wordt gevonden, maar ik heb wel al een bevestiging van de leveringsafspraak van AMP.
Als je je toestel op een ander adres laat bezorgen dan moet je die postcode en huisnummer opgeven. Dan wordt je wel gevonden op aflevertijd.nl
  #733  
Oud 29-07-10, 13:48
Stefanuzz Stefanuzz is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 24
Thumbs up

Zit de vrijdag misschien vol in bepaalde regio's? Verder heb ik (11.11u vooraanmelding) nog geen sms of email gehad nog meer mensen in dat zelfde schuitje?
  #734  
Oud 29-07-10, 13:51
rickie3 rickie3 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 10
Standaard

er komen geen toestellen naar winkels voor de 1e lichting geloof ik
  #735  
Oud 29-07-10, 13:52
026's schermafbeelding
026 026 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanuzz Bekijk bericht
Zit de vrijdag misschien vol in bepaalde regio's? Verder heb ik (11.11u vooraanmelding) nog geen sms of email gehad nog meer mensen in dat zelfde schuitje?
Heb zojuist AMP even gebeld, maar ze zitten inderdaad vol morgen..
Daarom kan je nu ook zaterdag laten bezorgen.

Weet niet wie er belang bij heeft maar je kan pinnen of contant betalen bij de chauffeur.
  #736  
Oud 29-07-10, 13:53
Juci Juci is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Deventer
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rickie3 Bekijk bericht
er komen geen toestellen naar winkels voor de 1e lichting geloof ik
Jawel, de shops krijgen ze ook binnen voor de reserveringen. Er zijn zelfs al mensen die door hun plaatselijke shop gebeld zijn dat hun toestel klaar ligt...
  #737  
Oud 29-07-10, 13:55
rickie3 rickie3 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 10
Smile

ok nou ik hoop het voor je
  #738  
Oud 29-07-10, 13:55
tymon tymon is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanuzz Bekijk bericht
Zit de vrijdag misschien vol in bepaalde regio's? Verder heb ik (11.11u vooraanmelding) nog geen sms of email gehad nog meer mensen in dat zelfde schuitje?
Yep, hier hetzelfde, vol verwachting klopt ons hart

Update
13.02uur SMS en afspraak gemaakt voor de 31ste, Yippie

Laatst gewijzigd door tymon; 29-07-10 om 14:03.
  #739  
Oud 29-07-10, 13:56
timversnel timversnel is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Freestyle Bekijk bericht
Als je je toestel op een ander adres laat bezorgen dan moet je die postcode en huisnummer opgeven. Dan wordt je wel gevonden op aflevertijd.nl
Hij komt gewoon bij mij thuis (als het goed is, in ieder geval dat staat in de leveringsafspraak), dus dat kan het niet zijn. Ik bedoelde het ook meer als info voor iedereen die 'm de komende weken nog krijgt: als je nog niet op aflevertijd.nl staat zegt dat helemaal niks.
  #740  
Oud 29-07-10, 14:00
Duveldg Duveldg is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Tilburg
Berichten: 19
Standaard

Vanochtend kreeg ik de mail om de afspraak te maken, ontving deze op op mijn 3GS, dus meteen afspraak gemaakt. Kon toen zonder problemen 30 juli kiezen, dit is ook bevestigd nu per mail van AMP. Echt super blij dat ik hem morgen heb.

Nou maar hopen dat hij niet zonder diesel komt te staat haha.

Mijn bestelling is gedaan op Dinsdag 20 juli rond 14:00 telefonisch. 16gb Zwart, i-150 early Renewal.

Brief = Ja
Sim = Ja
aflevertijd.nl = Ja (Sinds 26-7 12:00)
TM = Status 4 (Sinds 28-7 19:00)
Order: 26****
Sales: 24****
__________________
Iphone: 3GS 16gb zwart
Ipad: 32GB Wi-Fi USA
Discussie gesloten



Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 020 Odido (T-Mobile) 2 05-12-10 14:01
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad a3tje Wi-Fi 0 24-11-10 16:14
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 Corch Odido (T-Mobile) 2 06-08-10 13:51
Iphone Unlock Status overzicht bwbboot Archief 0 16-11-07 18:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:31.