iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) vraag? zijn er nog mensen die online hebben bestelt (contract verlenging uiteraard) en ook al betaald via ideal? ik heb mijn online bestelling direkt via ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
vraag?
zijn er nog mensen die online hebben bestelt (contract verlenging uiteraard) en ook al betaald via ideal? ik heb mijn online bestelling direkt via ideal betaald. heb net afspraak voor levering gemaakt, maar daar staat dus dat er een rembours bedrag moet worden betaald??? misschien komt dit omdat ik heb omgezet van wit naar zwart dacht ik eerst. maar bij de T-mob. Klantenservice kreeg ik te horen dat het raar was dat ik al had betaald, omdat zij normaal gesproken rembours hanteren??? maar ik heb volgens mij al vaker op het forum gelezen dat mensen bij de online besteling direkt hebben betaald? ???? kreeg nog het nummer van AMP om te kijken hoe zij dat nu gaan hanteren... maar ik denk dat ik eerst even wacht tot ik de iphone heb (als het moet rembours betalen) en dan pas de ideal betaling terug ga halen bij t-mobile. ben bang dat er anders nog iets mis gaat met mijn aflevering..... |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik laat ook mijn zwarte 32GB zaterdag de 31e bezorgen. Vrijdag zit inderdaad namelijk al vol , maar ik moet niet klagen want ik moet al blij zijn dat ik bij de 1e lichting zit .
Precies op tijd want m'n 3G begint kuren te vertonen en ontiegelijk traag te worden op ios4.0. |
|
|||
|
|||
Serieus ik wordt echt helemaal gek.. het is echt van de gekke..
Voor de analisten: Besteld om +/- 9:30 Zwarte iPhone 16GB Telefonisch SIM ontvangen Bevestigingsbrief ontvangen OrderID: 261XXX SaleID: 244XXX SMS ontvangen Tmob status: #2 Aflevertijd: order niet bekend |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Vanmorgen ook het fantastische sms'je ontvangen en direct een afspraak gemaakt, iPhone 4 kom er maar in!
Wat ik wel opmerkelijk vind is dat mijn order via aflevertijd.nl nog steeds niet wordt gevonden, maar ik heb wel al een bevestiging van de leveringsafspraak van AMP. |
|
|||
|
|||
Zojuist sms binnen. Sim gister al binnen gekregen. Vrijdag afleveren kon nietmeer, nu maar zaterdag gedaan. Gaat krap worden want moet om 19u een vliegtuig in Dusseldorf halen.. Hopelijk komen ze 's ochtends.
|
|
|||
|
|||
Ik heb toen de website van T-Mobile eindelijk naar de juiste pagina doorlinkte gelijk een bestelling gedaan, maar ik heb niet de kans gehad zoals de meesten van jullie wel waarin betaald kon worden. Wel de mail gekregen dat mijn reservering in goede orde was binnengekomen. Vervolgens wordt ik later opgebeld, en ik vertel dus het verhaal dat ik via internet al besteld had. Krijg ik te horen dat die bestellingen nog niet verwerkt zijn, en dat ik het beter met hem nog een keer door kon nemen. Dus ik dat doen, ik krijg te horen dat ik bij de eerste lichting zit, en vervolgens krijg ik wel de sms, en geen simkaart/afspraak om een iPhone te kunnen laten leveren... Ik vind t een grote bende!
|
||||
|
||||
Nou: Na alle paniek toch een mail gekregen, www.mijnorderstatus.nl werkte niet bij mij. Alles ingevuld, op bevestiging klikken, gebeurde niks!
Toen maar gebeld met AMP, meneer zegt we brengen hem morgen langs, welk adres? Van mn werk gegeven, morgen iPhone 4! Emailbevestiging, aflevertijd.nl staat goed. Wat een chaos!!!! Ongelofelijk.. maar we zijn blij!!! |
|
|||
|
|||
Het gaat niet om de wachttijd, dat is er inderdaad bij gezegd. Het gaat mij erom dat orders niet op volgorde worden afgehandeld en dát is gewoon onbeschoft.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Nou hier ook mailtje van AMP gekregen, wel jammer dat vrijdag al vol was
Nog een nachtje slapen dan haha |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Zit de vrijdag misschien vol in bepaalde regio's? Verder heb ik (11.11u vooraanmelding) nog geen sms of email gehad nog meer mensen in dat zelfde schuitje?
|
|
|||
|
|||
er komen geen toestellen naar winkels voor de 1e lichting geloof ik
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Daarom kan je nu ook zaterdag laten bezorgen. Weet niet wie er belang bij heeft maar je kan pinnen of contant betalen bij de chauffeur. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ok nou ik hoop het voor je
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Update 13.02uur SMS en afspraak gemaakt voor de 31ste, Yippie Laatst gewijzigd door tymon; 29-07-10 om 14:03. |
|
|||
|
|||
Hij komt gewoon bij mij thuis (als het goed is, in ieder geval dat staat in de leveringsafspraak), dus dat kan het niet zijn. Ik bedoelde het ook meer als info voor iedereen die 'm de komende weken nog krijgt: als je nog niet op aflevertijd.nl staat zegt dat helemaal niks.
|
|
|||
|
|||
Vanochtend kreeg ik de mail om de afspraak te maken, ontving deze op op mijn 3GS, dus meteen afspraak gemaakt. Kon toen zonder problemen 30 juli kiezen, dit is ook bevestigd nu per mail van AMP. Echt super blij dat ik hem morgen heb.
Nou maar hopen dat hij niet zonder diesel komt te staat haha. Mijn bestelling is gedaan op Dinsdag 20 juli rond 14:00 telefonisch. 16gb Zwart, i-150 early Renewal. Brief = Ja Sim = Ja aflevertijd.nl = Ja (Sinds 26-7 12:00) TM = Status 4 (Sinds 28-7 19:00) Order: 26**** Sales: 24****
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|