//

iPhone 4 ordernummer overzicht

iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) zo, daar is die dan , de SMS, jej , kreeg hem om 12 uur, maar dacht ik o dat doe ik zo , en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #781  
Oud 29-07-10, 16:09
themobilephonefreak themobilephonefreak is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 24
Standaard

zo, daar is die dan , de SMS, jej , kreeg hem om 12 uur, maar dacht ik o dat doe ik zo , en toen was het 4 uur geworden en kon je niet meer op zaterdag ''klikken'''. dus is het maar zaterdag geworden , nou iig blij dat ik hem een beetje snel heb
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #782  
Oud 29-07-10, 16:13
thegame1512 thegame1512 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 41
Standaard

kun je mij zo'n authorisatie sturen? Dan vul ik alles even in
  #783  
Oud 29-07-10, 16:18
xynta xynta is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rjbrethouwer Bekijk bericht
Dat neem ik aan ja. Ik heb vanochtend nog naar Tmobile gebeld. Wordt als het goed is vandaag nog teruggebeld door afdeling vernieuwingen. Hopelijk doen ze dat nog.

orderstatuslijst upto date 15:50

https://spreadsheets.google.com/pub?...=0&output=html
Het merendeel in je document krijgt de iPhone 4 morgen, misschien geeft dat aan dat er hoop is dat de rest hem ook binnen 1/2 weken zal ontvangen.
  #784  
Oud 29-07-10, 16:21
slikie slikie is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 31
Standaard

Orderstatus: 2

Bevestiging contract wel ontvangen

'beruchte' smsje ontvangen

Geen sim ontvangen

Sale ID: 2452XX

(early renewel iphone 4 16 gig zwart telefonisch besteld op 20 juli om kwart over 10)
Order niet gevonden

En maar wachten en wachten

Laatst gewijzigd door slikie; 29-07-10 om 16:25.
  #785  
Oud 29-07-10, 16:25
thegame1512 thegame1512 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 41
Standaard

Op het T-mobile forum heeft iemand met het backoffice gesproken en versturen ze derest volgende week. Het is volgens hun een puur logistieke kwestie: Er zijn niet genoeg koeriers om zoveel telefoons te versturen: (max 1000 per dag).

Tevens heeft T-mobile Webcare mij het volgende ge DM'd:

tmobile_webcare
We weten wat er op het Forum staat. Meer informatie over het bestelproces vind je later vandaag op: De veelgestelde vragen met antwoord over iPhone 4 - T-Mobile ^AdW

link verwijst naar de FAQ: ben benieuwd!!


Ik voeg even toe wat ik geDM'd heb naar ze: Wel even van onder naar boven lezen: Hun antwoord zat tussen 5 en 4

  1. tmobile_webcare
    Hier is duidelijk dat er NIET geleverd wordt op tijdstip van verlengen. Waarom zijn jullie hier niet gewoon eerlijk over? about 2 hours ago
  2. tmobile_webcare
    Ik zou toch even de laatste 4 pagina's van dit topic op het T-mobile forum lezen: Vragen/opmerkingen bestelling/levertijd iPhone 4 (1/2) about 2 hours ago
  3. tmobile_webcare
    inschrijvingen voorgaan op die van mij. Als jullie voorbeelden willen, ga dan even kijken op jullie eigen forum of op dat van de iphoneclub. about 5 hours ago
  4. tmobile_webcare
    Wat klopt er precies niet? Ik kan aantonen dat ik op 20 juli om 08:00 heb ingeschreven hoor. En er zijn genoeg geluiden dat er latere (1/2) about 5 hours ago
  5. tmobile_webcare
    Ik wil alsnog antwoord op de vraag hoe het kan dat mensen die zich later hebben ingeschreven morgen wel een telefoon krijgen en ik niet..... about 7 hours ago
  6. tmobile_webcare
    Ik wacht nog steeds op antwoord. Ik ben ook te bereiken op mijn telefoonnummer wat ik al eerder via FM heb verzonden. about 15 hours ago
  7. tmobile_webcare
    blijkbaar ben ik niet de enige die om 08:00 zijn contract heeft verlengd terwijl mensen die veel later zijn gekomen voorgaan zoals: @smrht about 21 hours ago
  8. tmobile_webcare
    Terwijl op T-mobile forum staat dat de orders op datum+tijdstip afgewerkt worden? 08:00 is toch vroeger dan 14:30?? Graag uitleg! about 21 hours ago
  9. tmobile_webcare
    Hoe kan iemand die om 14:30 telefonisch heeft besteld wel status 3+ geen sms heeft en ik om 08:00 heb besteld wel een sms heb gekregen?

Hun antwoord:

tmobile_webcare
Dit klopt niet. ^EvT

Laatst gewijzigd door thegame1512; 29-07-10 om 16:29.
  #786  
Oud 29-07-10, 16:31
NiniMouse01 NiniMouse01 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Zaandam
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bastos Bekijk bericht
Ik heb gewoon de klantenservice gebeld en ernaar gevraagd. Kennelijk hangt het van de medewerker af. Blijven proberen zou ik zeggen
je kan je ordernummer nu ook via twitter opvragen... duurt wel een uurtje. Maar bespaard je gedoe met de KS!! Heb hem nu eindelijk ook
  #787  
Oud 29-07-10, 16:32
Dragon's schermafbeelding
Dragon Dragon is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 806
Standaard

^^@thegame1512^^
zegt genoeg.

Vaag hoor T-Mobile, het is toch duidelijk dat er mensen vroeg ge-pre-orderd hebben die morgen niet geleverd zijn en andere die later hebben besteld wel geleverd krijgen.
  #788  
Oud 29-07-10, 16:38
Joenahh Joenahh is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Ridderkerk
Berichten: 20
Standaard

Nou net gebeld door de T-mobile shop, kan hem morgen 09:30 ophalen! Ben ik blij dat ik 9 juli heb gereserveerd!!
  #789  
Oud 29-07-10, 16:39
NiniMouse01 NiniMouse01 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Zaandam
Berichten: 18
Standaard

Facts:
20 July circa 11:00 (website+telefonisch nr achtergelaten)
Teruggebeld 20 July 16:18
rembours
verlengen
2 jaar 32G BLACK
Nr: 2449**
Brief JA
SIM NEE
SMS 8-10 w: JA
T-mobile status 2
AMP niet bekend


En op je Excel sheet is er maar 1 persoon met ordenummer hooger dan die van mij die afspraak heeft gemaakt. De rest hebben zitten lager en dus voor mij...
  #790  
Oud 29-07-10, 17:35
thegame1512 thegame1512 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 41
Standaard

de FAQ is geupdate: Niks nieuws te zien.
  #791  
Oud 29-07-10, 17:43
themobilephonefreak themobilephonefreak is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 24
Standaard

ik heb de iphone 4 16 gb met early renewel + i150 2 jaar
maar ik heb al sms en afspraak gemaakt met amp,
en dan kreeg ik een bevestigings email waar in stond dat ik maar 169,95 euro moest voldoen.
wanner worden dan die kosten van de early renewel betaalt?
  #792  
Oud 29-07-10, 17:46
rjbrethouwer rjbrethouwer is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Tilburg
Berichten: 47
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door themobilephonefreak Bekijk bericht
ik heb de iphone 4 16 gb met early renewel + i150 2 jaar
maar ik heb al sms en afspraak gemaakt met amp,
en dan kreeg ik een bevestigings email waar in stond dat ik maar 169,95 euro moest voldoen.
wanner worden dan die kosten van de early renewel betaalt?
Via je eerstvolgende factuur wordt het bedrag voor de early renewal in rekening gebracht
  #793  
Oud 29-07-10, 18:03
themobilephonefreak themobilephonefreak is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rjbrethouwer Bekijk bericht
Via je eerstvolgende factuur wordt het bedrag voor de early renewal in rekening gebracht
thnxx en nog een paar tekens om aan de 10 tekens te komen
  #794  
Oud 29-07-10, 19:03
Acrobat Acrobat is offline
• iOS 8.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 140
Standaard

Morgen ga ik 'm zelf in de shop halen maar ik lees mezelf toch nog even bij en wilde jullie onderstaande niet onthouden. Dit komt van 't T-Mobile forum door een TM medewerker (Remko1)

---
Beste allemaal,

Onze excuses dat we een aantal vragen over het verloop van de voorinschrijving nog niet hebben beantwoord. Voordat we met een reactie komen wilde we zeker weten wat er is gebeurd. Zie hieronder de verklaring voor de problemen met de voorinschrijving. Zie ook deze topic voor nadere uitleg over iPhone wit en andere veelgestelde vragen.


Hoe werkt de wachtlijst voor de iPhone 4 precies?
Op 20 juli heeft er een iPhone 4 voorinschrijving voor bestaande klanten plaatsgevonden. Elke klant die zich op 20 juli heeft ingeschreven op iPhone 4 zal zijn toestel eerder ontvangen dan alle andere mensen die de iPhone 4 vanaf 30 juli bij T-Mobile bestellen.

De e-shop was op 20 juli tijdelijk niet beschikbaar door de overweldigende belangstelling voor de voorinschrijving. Om klanten toch de mogelijkheid te bieden zich op deze dag voor in te schrijven, hebben wij ervoor gekozen een webformulier beschikbaar te maken. De aanmeldingen die op deze dag via het webformulier zijn binnengekomen, zijn handmatig verwerkt. Hierdoor kan het voorkomen dat de volgordelijkheid van tijdstip van bestelling niet één-op-één is doorgevoerd. Wij vinden het zeer vervelend dat wij de toestellen niet volledig op basis van tijdstip kunnen uitleveren aan onze klanten. Maar nogmaals, eenieder die zich heeft ingeschreven op 20 juli, zal zijn iPhone 4 eerder krijgen dan alle andere mensen."
  #795  
Oud 29-07-10, 19:06
Dani1 Dani1 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Helmond
Berichten: 268
Standaard

Hoe werkt de wachtlijst voor de iPhone 4 precies?

Op 20 juli heeft er een iPhone 4 voorinschrijving voor bestaande klanten plaatsgevonden. Elke klant die zich op 20 juli heeft ingeschreven op iPhone 4 zal zijn toestel eerder ontvangen dan alle andere mensen die de iPhone 4 vanaf 30 juli bij T-Mobile bestellen.

De e-shop was op 20 juli tijdelijk niet beschikbaar door de overweldigende belangstelling voor de voorinschrijving. Om klanten toch de mogelijkheid te bieden zich op deze dag voor in te schrijven, hebben wij ervoor gekozen een webformulier beschikbaar te maken. De aanmeldingen die op deze dag via het webformulier zijn binnengekomen, zijn handmatig verwerkt. Hierdoor kan het voorkomen dat de volgordelijkheid van tijdstip van bestelling niet één-op-één is doorgevoerd. Wij vinden het zeer vervelend dat wij de toestellen niet volledig op basis van tijdstip kunnen uitleveren aan onze klanten. Maar nogmaals, eenieder die zich heeft ingeschreven op 20 juli, zal zijn iPhone 4 eerder krijgen dan alle andere mensen.



idd, dus niet echt op volgorde gegaan nee .. Ik noem het voortaan T-KLOOTBILE haha..

beetje krom dat als je op 20 juli besteld je 8-10 weken moet wachten en als je op 20 juli besteld ook.. ik geloof er namelijk niet meer echt in dat ik hem snel krijg ook al heb ik de 20e om 9.15 telefonisch besteld, maar nog steeds op status 2 sta

( zie net dat degene voor mij dit ook heeft gepost, excuus )
  #796  
Oud 29-07-10, 19:13
Acrobat Acrobat is offline
• iOS 8.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 140
Standaard

Nog een toevoeging; de FAQ op de T-Mobile iPhone 4 minisite is ook bijgewerkt:

De veelgestelde vragen met antwoord over iPhone 4 - T-Mobile
  #797  
Oud 29-07-10, 20:19
mouchoir mouchoir is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 13
Standaard

pfieew, het is het wachten wel waard. Net al even vast mogen houden in een APR...Ze zijn er dus wel degelijk al Wat een scherm! Prachtig!

Nu nog 8 weken op mijn tanden bijten.
  #798  
Oud 29-07-10, 20:48
rjbrethouwer rjbrethouwer is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Tilburg
Berichten: 47
Standaard

de mensen die hem morgen krijgen kunnen vanaf nu hun aflevertijd vinden via AMP
  #799  
Oud 29-07-10, 20:51
themobilephonefreak themobilephonefreak is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rjbrethouwer Bekijk bericht
de mensen die hem morgen krijgen kunnen vanaf nu hun aflevertijd vinden via AMP
ja jongens laat even weten hoelaat jullie hem krijgen! is wel leuk
ik kan vrijdag avond pas kijken , maar zaterdag is iphone dag
  #800  
Oud 29-07-10, 20:55
SyNuS_XL SyNuS_XL is offline
• iOS 5.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Delft
Berichten: 7
Standaard

Aflevertijd bekend morgen tussen 9:00 en 12:00 uur
Discussie gesloten



Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 020 Odido (T-Mobile) 2 05-12-10 13:01
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad a3tje Wi-Fi 0 24-11-10 15:14
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 Corch Odido (T-Mobile) 2 06-08-10 12:51
Iphone Unlock Status overzicht bwbboot Archief 0 16-11-07 17:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:19.