iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) zo, daar is die dan , de SMS, jej , kreeg hem om 12 uur, maar dacht ik o dat doe ik zo , en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
zo, daar is die dan , de SMS, jej , kreeg hem om 12 uur, maar dacht ik o dat doe ik zo , en toen was het 4 uur geworden en kon je niet meer op zaterdag ''klikken'''. dus is het maar zaterdag geworden , nou iig blij dat ik hem een beetje snel heb
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
kun je mij zo'n authorisatie sturen? Dan vul ik alles even in
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Orderstatus: 2
Bevestiging contract wel ontvangen 'beruchte' smsje ontvangen Geen sim ontvangen Sale ID: 2452XX (early renewel iphone 4 16 gig zwart telefonisch besteld op 20 juli om kwart over 10) Order niet gevonden En maar wachten en wachten Laatst gewijzigd door slikie; 29-07-10 om 17:25. |
|
|||
|
|||
Op het T-mobile forum heeft iemand met het backoffice gesproken en versturen ze derest volgende week. Het is volgens hun een puur logistieke kwestie: Er zijn niet genoeg koeriers om zoveel telefoons te versturen: (max 1000 per dag).
Tevens heeft T-mobile Webcare mij het volgende ge DM'd: tmobile_webcare We weten wat er op het Forum staat. Meer informatie over het bestelproces vind je later vandaag op: De veelgestelde vragen met antwoord over iPhone 4 - T-Mobile ^AdW link verwijst naar de FAQ: ben benieuwd!! Ik voeg even toe wat ik geDM'd heb naar ze: Wel even van onder naar boven lezen: Hun antwoord zat tussen 5 en 4
Hun antwoord: tmobile_webcare Dit klopt niet. ^EvT Laatst gewijzigd door thegame1512; 29-07-10 om 17:29. |
|
|||
|
|||
je kan je ordernummer nu ook via twitter opvragen... duurt wel een uurtje. Maar bespaard je gedoe met de KS!! Heb hem nu eindelijk ook
|
|
||||
|
||||
^^@thegame1512^^
zegt genoeg. Vaag hoor T-Mobile, het is toch duidelijk dat er mensen vroeg ge-pre-orderd hebben die morgen niet geleverd zijn en andere die later hebben besteld wel geleverd krijgen. |
|
|||
|
|||
Nou net gebeld door de T-mobile shop, kan hem morgen 09:30 ophalen! Ben ik blij dat ik 9 juli heb gereserveerd!!
|
|
|||
|
|||
Facts:
20 July circa 11:00 (website+telefonisch nr achtergelaten) Teruggebeld 20 July 16:18 rembours verlengen 2 jaar 32G BLACK Nr: 2449** Brief JA SIM NEE SMS 8-10 w: JA T-mobile status 2 AMP niet bekend En op je Excel sheet is er maar 1 persoon met ordenummer hooger dan die van mij die afspraak heeft gemaakt. De rest hebben zitten lager en dus voor mij... |
|
|||
|
|||
de FAQ is geupdate: Niks nieuws te zien.
|
|
|||
|
|||
ik heb de iphone 4 16 gb met early renewel + i150 2 jaar
maar ik heb al sms en afspraak gemaakt met amp, en dan kreeg ik een bevestigings email waar in stond dat ik maar 169,95 euro moest voldoen. wanner worden dan die kosten van de early renewel betaalt? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Morgen ga ik 'm zelf in de shop halen maar ik lees mezelf toch nog even bij en wilde jullie onderstaande niet onthouden. Dit komt van 't T-Mobile forum door een TM medewerker (Remko1)
--- Beste allemaal, Onze excuses dat we een aantal vragen over het verloop van de voorinschrijving nog niet hebben beantwoord. Voordat we met een reactie komen wilde we zeker weten wat er is gebeurd. Zie hieronder de verklaring voor de problemen met de voorinschrijving. Zie ook deze topic voor nadere uitleg over iPhone wit en andere veelgestelde vragen. Hoe werkt de wachtlijst voor de iPhone 4 precies? Op 20 juli heeft er een iPhone 4 voorinschrijving voor bestaande klanten plaatsgevonden. Elke klant die zich op 20 juli heeft ingeschreven op iPhone 4 zal zijn toestel eerder ontvangen dan alle andere mensen die de iPhone 4 vanaf 30 juli bij T-Mobile bestellen. De e-shop was op 20 juli tijdelijk niet beschikbaar door de overweldigende belangstelling voor de voorinschrijving. Om klanten toch de mogelijkheid te bieden zich op deze dag voor in te schrijven, hebben wij ervoor gekozen een webformulier beschikbaar te maken. De aanmeldingen die op deze dag via het webformulier zijn binnengekomen, zijn handmatig verwerkt. Hierdoor kan het voorkomen dat de volgordelijkheid van tijdstip van bestelling niet één-op-één is doorgevoerd. Wij vinden het zeer vervelend dat wij de toestellen niet volledig op basis van tijdstip kunnen uitleveren aan onze klanten. Maar nogmaals, eenieder die zich heeft ingeschreven op 20 juli, zal zijn iPhone 4 eerder krijgen dan alle andere mensen." |
|
|||
|
|||
Hoe werkt de wachtlijst voor de iPhone 4 precies?
Op 20 juli heeft er een iPhone 4 voorinschrijving voor bestaande klanten plaatsgevonden. Elke klant die zich op 20 juli heeft ingeschreven op iPhone 4 zal zijn toestel eerder ontvangen dan alle andere mensen die de iPhone 4 vanaf 30 juli bij T-Mobile bestellen. De e-shop was op 20 juli tijdelijk niet beschikbaar door de overweldigende belangstelling voor de voorinschrijving. Om klanten toch de mogelijkheid te bieden zich op deze dag voor in te schrijven, hebben wij ervoor gekozen een webformulier beschikbaar te maken. De aanmeldingen die op deze dag via het webformulier zijn binnengekomen, zijn handmatig verwerkt. Hierdoor kan het voorkomen dat de volgordelijkheid van tijdstip van bestelling niet één-op-één is doorgevoerd. Wij vinden het zeer vervelend dat wij de toestellen niet volledig op basis van tijdstip kunnen uitleveren aan onze klanten. Maar nogmaals, eenieder die zich heeft ingeschreven op 20 juli, zal zijn iPhone 4 eerder krijgen dan alle andere mensen. idd, dus niet echt op volgorde gegaan nee .. Ik noem het voortaan T-KLOOTBILE haha.. beetje krom dat als je op 20 juli besteld je 8-10 weken moet wachten en als je op 20 juli besteld ook.. ik geloof er namelijk niet meer echt in dat ik hem snel krijg ook al heb ik de 20e om 9.15 telefonisch besteld, maar nog steeds op status 2 sta ( zie net dat degene voor mij dit ook heeft gepost, excuus ) |
|
|||
|
|||
Nog een toevoeging; de FAQ op de T-Mobile iPhone 4 minisite is ook bijgewerkt:
De veelgestelde vragen met antwoord over iPhone 4 - T-Mobile |
|
|||
|
|||
pfieew, het is het wachten wel waard. Net al even vast mogen houden in een APR...Ze zijn er dus wel degelijk al Wat een scherm! Prachtig!
Nu nog 8 weken op mijn tanden bijten. |
|
|||
|
|||
de mensen die hem morgen krijgen kunnen vanaf nu hun aflevertijd vinden via AMP
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Aflevertijd bekend morgen tussen 9:00 en 12:00 uur
|
Er zijn 48 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 48 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|