iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de 20e tegen 11.15 uur online besteld en wel een 32 gig versie Sta nu nog op 2 ben niet bekend bij AMP ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb de 20e tegen 11.15 uur online besteld en wel een 32 gig versie
Sta nu nog op 2 ben niet bekend bij AMP en heb order 2420XX ongeveer zelfde als dat jij hebt rjbrethouwer. Heb alleen sms ontvangen gister dat het 8-10 weken duurt en 2 e-mails direct de 20e met ontvangst en bevestiging. ik blijf hoop houden en anders... geduld is een schone zaak! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Wij zitten dan heel dicht bij elkaar Bollie! ik heb ook 2420XX.
Lees op de vorige pagina even mijn uitgebreide reactie na contact met de klantenservice, misschien stemt dat je positief! ik kreeg te horen dat het enkele dagen zou duren en dan konden wij ook een aflever sms verwachten. |
|
|||
|
|||
zag het wann0 dat stemt me enigszins positief!
thanx voor het uitzoeken! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dit nieuws stemt mij toch wel een beetje positief. |
|
|||
|
|||
Nouja mijn eerste insteek was eens proberen om te kijken of ik met die rare status op aflevertijd.nl alsnog kon forceren dat er een levering zou komen dat is uiteindelijk niet gelukt maar ik kon zo wel wat informatie losweken.
Het is gewoon jammer dat de communicatie van T-Mobile naar haar klanten toe niet helemaal soepel verloopt. Ze zullen onderling weten hoeveel Iphones ze hebben, stuur dan even een bericht van, je telefoon ligt hier maar in verband met max capaciteit van AMP kan het een aantal dagen duren etc. |
|
|||
|
|||
Via deze link kom je op een webpagina van het online exceloverzicht op google docs die ik bijhoud. Hij refreshed automatisch elke vijf minuten, maar ik zal hem niet constant updaten. Wil je je info erbij zetten of aanvullen. Pm me je email, dan stuur ik een authorisatie, zodat je ook toegang krijgt om dingen up te daten. Zonder authorisatie heb ik al geprobeerd op tweakers.net en daar was een kleuter die alles meteen verwijderde.
https://spreadsheets.google.com/pub?key=0Am9oU8At7QUwdFNKOThLbFRIeG5fMk5xN01JLTZfSVE&hl=en&single=true&gid=0&output=html |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Stel dat dat zo is, dan zouden er ruim 5.000 via de T-mobile shop verspreid moeten worden lijkt mij. Ik denk gewoon dat dat de maximum capaciteit van AMP te boven gaat, hier stond eerder ook al wat vermeld over dat AMP per dag 1000 telefoons zou kunnen bezorgen?
|
|
|||
|
|||
ik heb 2416xx en ook rond 10:55 11:03 bevestigingsmail.
besteld 16gig zwart. onder rembours. nog steeds status 2. mijn iphone abo is wel gelijk de 20 ste ingegaan, was verlenging |
|
|||
|
|||
Dat klinkt al stukken beter dan 2 maanden wachten.
Ik heb het zelfde besteld als Bollie 20 juli 2010 om 11:02 online besteld en wel een 32 gig versie (zwart) Status 2 niet bekend bij AMP order 2417XX 2 e-mails direct de 20e met ontvangst en bevestiging. en het hatelijke sms-je OFF-topic: Bij het bestellen van de 3G, 2 jaar geleden, duurde het ook iets van een week of 2 voordat ik mn bestelling kon ophalen op t postkantoor. Echter was toen de doos al leeggeroofd en stond ik alsnog met lege handen. Pas 2 maanden later, toen EINDELIJK bij T-Mobile was doorgedrongen dat mn telefoon gejat/verdwenen was, kreeg ik een 3G opgestuurd. Je kunt je voorstellen dat ik geen zin heb in 10 weken levertijd Ik heb al grijze haren genoeg gekregen van het 3G aflever debacle van 2 jaar terug. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Bewijs dan maar dat je telefoon gewoon verdwenen is.... Wel was het zo dat toen dat eenmaal eindelijk bekend was, ik de 3G binnen 3 dagen kreeg! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Toen uiteindelijk een 8GB kunnen bemachtigen omdat ik daar uiteindelijk zolang gestaan had dat ik wel met een Iphone de deur uit zou lopen. En dan krijg je nu met die Iphone 4 weer allemaal bijzondere statussen op aflevertijd etc... het is om moe van te worden! |
|
|||
|
|||
[Off-topic]
Het bewijs was niet zo moeilijk. Ik had de doos namelijk op het postkantoor opengemaakt, omdat deze nogal licht aanvoelde. Toe deze leeg was had ik em niet geaccepteerd. Het probleem kwam later pas, toen de klantenservice me van het kastje naar de muur bleef sturen. Om er 7 weken later pas achter te komen dat ze helemaal geen onderzoek waren gestart. Ik ben zeker 10 keer ontploft aan de telefoon destijds. |
|
|||
|
|||
Kom op mensen; geduld is een schone zaak
|
|
|||
|
|||
Ik ben vandaag naar de T-shop geweest in Amsterdam. Had daar vorige week op de eerste dag mijn reservering geplaatst. Ben gelukkig als een van de eerste aan de beurt, maar...
De medewerker vertelde mij dat de iPhones nog niet binnen zijn! Misschien worden ze dit weekend geleverd en anders volgende week! Iemand die hetzelfde antwoord heeft gehad (in de regio Amsterdam)? |
|
|||
|
|||
zojuist een mail gehad van t-mobile en amp logistic dat ik een afspraak moet maken voor aflevering van de iphone 4.
Heb ik dus net gedaan via internet . Zaterdag 31-07-2010. Ik had 2 abo genomen bij t-mobile. Krijg dus in ieder geval 1 iphone 4 deze week. Had al een iphone 4 uit frankrijk. 16g edit De andere krijg ik ook op zaterdag. Was vergeten dat ik een ander mail adres had gegeven. Krijg nu dus 2 maal 32 gb zwart. Toch niet voor niets op de camping in spanje om 8 uur achter de computer gezeten en 2 uur zitten bellen. |
|
|||
|
|||
Afspraak gemaakt
De onderstaande gegevens worden ter bevestiging verstuurd naar het door u opgegeven e-mailadres. Afleverdatum:Zaterdag, 31 Juli 2010 BedrijfsnaamAfdelingNaamA. xxxxxxxxxxxAdresxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxPostcodexxxxxxxxxxxxxxxxMobiele telefoon316xxxxxxxxxxEmail adresxxxxxxxxxxxxxxxx Wij wensen u veel plezier met uw bestelling! Met vriendelijke groet, AMP Logistics |
|
|||
|
|||
Vandaag nog even iemand van de klantenservice gesproken. Deze kon mij vertellen dat degene die geen afspraak met AMP hebben kunnen maken na het weekend op de hoogte worden gebracht over de levertijd.
|
|
|||
|
|||
Jep vertelde ze mij ook, maar het smsje met 8 tot 10 weken is die notificatie dus al . Is dus niet echt duidelijk.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
orderstatuslijst upto date 15:50 https://spreadsheets.google.com/pub?...=0&output=html Laatst gewijzigd door rjbrethouwer; 29-07-10 om 16:51. |
Er zijn 12 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 12 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|