iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben erg benieuwd naar de reactie van tmobile naar aanleiding van je klacht.. Ergens ben ik ook wel bang dat ze niet veel verder zullen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ben erg benieuwd naar de reactie van tmobile naar aanleiding van je klacht..
Ergens ben ik ook wel bang dat ze niet veel verder zullen komen als sorry.. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als 24 en 25 's ochtends belden hebben die allemaal 2 |
|
|||
|
|||
Excuus John en Peter voor mijn post was niet de bedoeling om zo aanstootgevend te zijn.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nog steeds 3!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik hoop wel op de mail / sms van AMP Logistics! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Zit trouwens in dezelfde situatie en ben erg benieuwd naar morgen... |
|
|||
|
|||
Het probleem is dat veel te veel mensen niet weten waar hij/zij aantoe zijn.. en tuurlijk is het niet leuk als je hem niet gelijk in de 1e lichting krijgt, maar word beetje moe van die showbizz wachten.. je gaat van de ene slechte cliffhanger naar de volgende!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
"
Bestelstatus Bekijk de status van je bestelling Vul hieronder jouw ordernummer (geen zakelijk ordernummer), postcode en huisnummer in, zodat je de status van jouw bestelling kunt opvragen. De Bestel Status kan op dit moment niet gebruikt worden. Probeer het later nog eens." |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bij mijn telefonische inschrijvingen vroeg T-mobile hoe de koerier contact op moest nemen. Ik heb aangegeven dat ik per mail contact wilde. Dus ik hoop dat dat goed is overgekomen.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ter aanvulling op je lijstje: GB: 16 Kleur: Zwart Verlenging Abonnementsduur: 2 jaar Order op Afleverstatus.nl: Uw order is niet gevonden. |
|
|||
|
|||
Ook ik sta nu sinds 10 minuten op status 4
|
|
||||
|
||||
Update:
Zojuist stap 4 bereikt bij t-mobile!!! Spijt me zeer maar ik heb toch een klein beetje staan juichen toen ik het zag... Zal het nog wel even laten weten als ik bericht heb van AMP. |
|
|||
|
|||
Voor de statistieken mijn info:
Besteld op: 20 juli om 11.24u (ONLINE) Type: 32 GB black Abo: 2 jaar verlengd Ordernr: 2420xx SMS ontvangen: ja SIM ontvangen: nee Orderstatus T-mobile: 2 Contractbevestiging en factuur heb ik ontvangen. Laatst gewijzigd door Björn; 29-07-10 om 09:45. |
Er zijn 25 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 25 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|