iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb het smsje ook zojuist ontvangen. K*t ordernummer: 2419XX t-mobile bestelstatus:2 Weet niet of ik een microsim heb ontvangen. Ben op mn werk wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik heb het smsje ook zojuist ontvangen. K*t
ordernummer: 2419XX t-mobile bestelstatus:2 Weet niet of ik een microsim heb ontvangen. Ben op mn werk wel bevestigingsbrief ontvangen 20 juli om 11:14 online via myTM abbonement verlengd |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Jep ik zit er ook niet bij, ik heb net ook een smsje gehad.
ordernummer: 2454XX t-mobile status: 2 had al een microsim ik heb rond 10:30 besteld. zaterdag bevestigingsbrief ontvangen. |
|
|||
|
|||
@rjbrethouwer
shit afwachten dan maar. ik zal hem ook krijgen...ik heb op precies hetzelfde tijdstip online besteld 32GB |
|
|||
|
|||
@ brunabanani
hi, dat is een goede vraag. ik had eerst via het formulier een voorinschrijving gedaan rond 9:45h. Toen ik had meegekregen dat inmiddels de "echte" online reservering/bestelling mogelijk was heb ik dit gedaan, denk dat het zo rond 10:30h is geweest |
|
|||
|
|||
Hmm.. Krijg net een sms:
Beste klant, Via deze weg bevestigen wij nomaals uw bestelling van de IPhone 4. De eerder gecommuniceerde levertijd blijft gelijk namelijk 8-10 weken. Indien deze wijzigt zullen wij u z.s.m informeren. Met vriendelijke groet, T-Mobile Lekker *** dus, dat wordt dus annuleren.. |
|
|||
|
|||
Ik denk dat er straks maar een stuk of 30 personen via t-mobile een zwarte iphone 4 ontvangen... Aangezien ik om 8:35 telefonisch had besteld en ik ook dat ***** smsje heb ontvangen!
edit: telefonisch besteld 8:35 Zwarte iphone 4 32GB ordernr: 2620XX Laatst gewijzigd door thachac; 28-07-10 om 17:00. Reden: details toegevoegd |
|
|||
|
|||
Zouden die mensen die dat SMSje hebben gekregen ook hun status bij T-Mobile en aflevertijd kunnen melden en welk toestel ze hebben besteld?
Het zou eventueel ook nog zo kunnen zijn dat het een standaard smsje is wat iedereen krijgt. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
status 2, niet zichtbaar op aflevertijd. iPhone 4 32GB zwart.
|
|
|||
|
|||
heb geen nummer gekregen, maar op de site van AMP ben ik niet te zien..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Op aflevertijd.nl is mijn status:
Uw order is nog niet fysiek aanwezig, u kunt nog geen afspraak maken. Citaat:
|
|
||||
|
||||
Hier ook een sms.
Status 2 32GB zwart. |
|
|||
|
|||
Net T-mobile gebeld en order en salesnummer gevraagd. Uiteindelijk gekregen na volhouden. Wel zag deze meneer dat ik 2 bestellingen had... Dat was dus 1 geannuleerde en 1 nieuwe. *** dus, want ik had om 08:40 een 32GB wit besteld. omgezet naar zwart vrijdagavond rond 20 uur. Blijkbaar is dat toch een nieuwe order geworden, terwijl t-mob zegt dat het geen effect op de wachtlijst zou hebben...
Ik sta op status 2 nu trouwens. Vrijdag, net voor ik van wit naar zwart ben geswitched zei de t-mobile medewerker dat mijn order veel verder was dan de meeste. ***** dus nu Wel een SMSje gehad over de 8 weken levertijd. Daarnaast zei de medewerker dit ook tegen me en dat vrijdag gewoon niet gaan lukken. Als het 8 of 10 weken is, cancel ik alles en loop ik naar Vodafone. Dan maar wat langer wachten, maar wel een beter netwerk. Laatst gewijzigd door BDT; 28-07-10 om 17:12. |
|
|||
|
|||
Heeft er iemand hier zijn Micro Sim binnengekregen EN een smsje ontvangen? Zo niet, dan kan het zijn dat mensen die een micro sim hebben gekregen via de post dan toch bij de 1e lading zitten?
|
|
||||
|
||||
Mijn telefonische bestelling van 9:14 bleek ook niet voldoende, heb net ook de sms ontvangen. Wel heb ik de micro-sim vandaag ontvangen. Ondanks ontkenningen aan de zijde van t-mobile twijfel ik er toch aan of de volgorde van aanmelden is aangehouden..
Of zal dit een standaard sms zijn die naar iedereen is/wordt verstuurd.. Past wel in het straatje van T-mobile... |
|
|||
|
|||
Lijkt vooralsnog iedereen met status 2 te treffen die niet bij aflevertijd bekend is, klopt dat?
Is er ook iemand met status 3 die een smsje heeft gehad? |
|
|||
|
|||
Tijdstip: 20 juli 11:14Via: Online verlenging via MyTmobileSoort: Particulier (verlenging)Type: 16Gb ZwartBetaling: RemboursOrdernummer/salesnummer: 2419xxStatus bestelling: Status 2Aflevertijd.nl: Order niet gevondenBrief ontvangen ?: JaMicro-sim ontvangen ?: Nee (Weet ik niet, zie ik als ik thuis kom)
|
|
|||
|
|||
Dag mensen, graag zou ik duidelijker in kaart willen brengen hoe het ervoor staat met de iPhone 4 klanten en hun bestelling.
Als je 1 minuut tijd kunt besteden aan deze poll, dan stellen ik en mede iPhone 4 bestellers dat op prijs: iPhone 4 voorinschrijving Alvast bedankt. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|