iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Björn Enige wat ik nog kan bedenken is dat deze mensen gelijk bij de bestelling betaald hebben en niet net zoals ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar ik heb ook onder rembours laten vezenden. Dus daar kan het niet mee te maken hebben. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Nee, ik moet ook nog betalen en sta op status 3. Toen ik bestelde hadden ze alleen een of ander tijdelijk crappy webformuliertje online, dus had niet eens de optie om direct te betalen.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
?? Hier ook onder rembours. (Status 3) Laatst gewijzigd door Dragon; 03-08-10 om 17:15. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Zijn er nog meer mensen die een klacht hebben ingediend bij T-Mobile over de volgorde van bestelling oid? Las dat sommige mensen extra punten als compensatie hebben gekregen?
Heb zelf om 8:30 uur telefonisch besteld en viel dus ook bij eerste uitlevering buiten de boot. Hopelijk krijg h'm nu deze week (status 3) maar wil T-Mobile toch ff laten weten dat de organisatie r*k is. |
|
|||
|
|||
Oke dank. Dan kan ik niet anders concluderen dat het volstrekt willekeurig uitgeleverd wordt.
Ik heb op 20-07 online besteld om 11.24 en de verf begint inmiddels van mijn F5 toets af te slijten. |
|
|||
|
|||
Yes, net naar Status 4 gegaan!
|
|
|||
|
|||
Kreeg net een SMS binnen voor een afspraak. Morgen wordt hij bezorgt
|
|
|||
|
|||
Datum van bestelling: 20 Juli 2010
Tijd van bestelling: 11.15 Methode: via internet Type: 32GB zwart Abonnement: verlenging i-300 Ordernummer (update*): 2420** SalesID: ? Orderstatus: 2 Orderbevestiging: ja Micro-sim: Ja Niet fysiek aanwezig: nee Afspraak: Nee Ook ik zal dus blijven F5'en komende dagen! |
|
|||
|
|||
Sms is ook binnen Morgen wordt hij geleverd!
|
|
|||
|
|||
Tot nu toe afspraken gemaakt voor de 32gb mensen als het goed is
|
|
|||
|
|||
Update 2 dinsdag 3 Augustus:
Datum van bestelling: 20 Juli 2010 Tijd van bestelling: 10.30 Methode: telefonisch Type: 32GB zwart Abonnement: verlenging i-150 Ordernummer (update*): 2448** SalesID: 2619** Orderstatus: 4 Orderbevestiging: Ja Micro-sim: Ja Afspraak: Ja, morgen (woensdag 4 Augustus) |
|
|||
|
|||
T-Mobile heeft overigens met AMP een afspraak gemaakt dat ze ook op zaterdag leveren. Alleen wel met minder chauffeurs, dus het kan zijn dat het dan vol zit. Maar het is wel weer een pluspuntje.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Kreeg net wel een telefoontje van T-Mobile, ze zijn bezig met een klant tevredenheidsonderzoek. Zullen wel lekkere resultaten uit komen. |
|
|||
|
|||
Nou, als ze morgen bij Patrick uit Heiloo bezorgen, kunnen ze ook wel even langs mij, in Alkmaar rijden haha
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Zat vandaag heel de tijd F5 te spammen ..helaas dan maar hopelijk bij de volgende levering.
Datum van bestelling: 20 Juli 2010 Tijd van bestelling: 10.00 Methode: Online Type: 32GB zwart Abonnement: verlenging i-300 Ordernummer : 248*** Orderstatus: 2 Orderbevestiging: Ja Micro-sim: Ja |
|
|||
|
|||
Moet nog wel mijn micro-sim krijgen. Maarja, er stond in die brief die ik heb gehad dat die ook tegelijk met je iPhone geleverd kan worden. Dus ik ben benieuwd of het iets uitmaakt.
|
|
|||
|
|||
Bij mij ook net overgegaan naar status 4
|
|||
|
|||
|
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|