iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb helemaal geen ordernummer gehad, zou ik die gehad moeten hebben? Ik heb het nagevraagt inmiddels en ik zou hem alsnog moeten krijgen......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik heb helemaal geen ordernummer gehad, zou ik die gehad moeten hebben? Ik heb het nagevraagt inmiddels en ik zou hem alsnog moeten krijgen...
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Ik heb het idee dat de 25**** serie niet zo groot is, die serie komt maar af en toe langs op
het forum. En na de 30e is voornamelijk 26***** en hoger heb ik het idee. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
T-mobile is vreemd bezig, maar in dit geval (sorry voor de wachters) wel in mijn voordeel.
Zoals ik eerder aangaf heb ik mijn iphone4 32Gb afgelopen dinsdagmiddag telefonisch besteld via de klantenservice. Donderdag kreeg ik een mail van AMP waarin ik de leverdatum kon aangeven. Zaterdag was de eerste mogelijkheid. Die heb ik aangegeven en ik kreeg vrijdagavond om precies 21.00 uur een sms en mail van AMP. De iphone is gisteren om over na 1 uur daadwerkelijk geleverd. Ik was net weg, maar mijn buurman heeft hem voor me bij mij thuis aangenomen met mijn legitimatiebewijs. Gisteravond laat vond ik de iphone daadwerkelijk op de keukentafel Maar.... ik kon er niets mee, want ik heb (had) nog geen simkaart... Wat betekende dat ik hem niet geactiveerd kreeg en het dus leek alsof ik er voorlopig alleen maar naar kon kijken Vanmorgen op Internet gezocht, gevonden en de stoute schoenen aangetrokken om een oude Orange prepaid kaart te verknippen en die in de iphone te stoppen. En... het werkt! Ik kan nog niet bellen, maar voor de rest kan ik alles met mijn nieuwe speeltje. Via itunes de backup van mijn ipod touch gebruikt om de iphone te configureren en dat werkte als een tierelier. Ik vind het een geweldig apparaat! Vanmiddag imovie erop gezet en al even mee gespeeld. Vanmiddag ook direct mijn dochter gefilmd die haar nieuwe 'wegwerp' tentje opzette. De videocamera is beter dan ik had verwacht |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik weet dat wat je zei slechts theorie is en jij ook niet met zekerheid antwoord kan geven op mijn vraag, maar ben wel benieuwd wat daarover je theorie is dan. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ondanks alle beloften dat de reserveringen van 20 juli voorrang zouden hebben. Wat een waardeloos %&*bedrijf! Ik heb de 20e besteld in de Tmobile shop, Nijmegen. Weet iemand of je ook een ordernummer (of zoiets) hebt (kunt krijgen) als je in de winkel reserveert? Ik heb €50 aanbetaald en heb zonder ordernummer geen enkel inzicht in de status van mijn order |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Weer een broodje aap verhaal.
Orange Sims werken gewoon op een tmobile gelockte iPhone. Dit in combinatie met nog een paar dingen in je verhaal( zoals je buurman die bij jouw binnen zat blijkbaar met je id, want ze bellen echt niet bij de huren aan als je niet thuis bent) maken het voor mij ieder geval ongeloofwaardig. |
|
|||
|
|||
Ik had ordernummer 27xxxx was op 20 juli teruggebeld om 16:00 door T-Mobile. Na alle verhalen op dit forum afgelopen woensdag mijn telefonische bestelling bij T-Mobile geannuleerd en een nieuwe order geplaatst bij Ritel.nl.
Orderbevestiging binnen donderdagmorgen, vrijdagmorgen telefoontje van hun bezorgdienst. Morgen tussen 11:00 en 14:00 wordt mijn iPhone 4 afgeleverd op mijn werk! Dag 8-10 weken levertijd.... |
|
|||
|
|||
ach vanaf morgen gewoon weer nieuwe kansen! lekker heel de week voor jan *** op mijn orderstatus kijken! van 2 naar 2, en oh nog steeds 2, he! status tweeeeeeeee, enfin 5 oktober status 3?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zie bovenste post van deze forumpagina Het is ook fout dat mensen die 2 dagen geleden besteld hebben nu al geleverd krijgen, wederom terwijl de reserveringen van 20-7 niet geleverd worden! (zie bericht van janvandermeij hierboven) Dus "prima uitlevering" is klinkklare onzin. Ik gun het iedereen die een toestel heeft bemachtigd, maar je moet toegeven dat Tmob hier echt een vreselijke puinhoop van heeft gemaakt. (zowel bij reservering als uitlevering) |
|
|||
|
|||
Die mensen die zeggen dat ze 2 dagen geleden besteld hebben en hem nu al hebben, die geloof jij?
En iedereen die besteld heeft krijg hem binnen de afgesproken 8 à 10 weken. Ok, in diverse winkels kan je hem eerder krijgen. Ja, dus? Het staat iedereen vrij on daar een iPhone te halen. Ik snap niet wat dat met tmobile te maken heeft. |
|
|||
|
|||
Citaat:
-Tmobile levert hen de toestellen (zij zijn officieel de enige die op dit moment toestellen mag leveren in nederland). Ik verwacht van hen dat zij de afspraak nakomen dat mensen die 20-7 hebben besteld als eerst bedient worden. Ik heb geen tijd en zin om stad en land af te reizen langs allerlei winkels om te smeken of ze nog een telefoon voor me hebben. Daarom heb ik juist gereserveerd... |
|
|||
|
|||
Als mensen beweren dat hun orange kaart niet werkt dan geloof ik ze niet nee.
Orange en Ben kaarten werken prima in een gelockte tmobile telefoon. En tmobile heeft bestaande leden belooft als eerste exclusief te mogen inschrijven op een iPhone met een levertijd van 8 tot 10 weken max. Volgens mij houden E zich daar prima aan. Dat er mensen hem nog eerder willen hebben dan beloofd is en daarvoor de winkels aflopen, prima, grote kans inderdaad dat je hem dan eerder hebt ook. Maar je kan tmobile niet verwijten dat mensen dat doen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door brooks.nl; 09-08-10 om 11:45. |
|
|||
|
|||
Citaat:
T-mobile heeft vooraf hun voorwaarden gesteld...en nu ze daar zelf niet aan kunnen voldoen (geen zin om het allemaal weer op te sommen..zie mijn eerdere postings) beroept men zich dat ze kunnen leveren binnen 8-10 weken. Sla gemakshalve de overige voorwaarden van volgorde etc. maar over.. Denk dat niemand een probleem zou hebben als uitlevering 8-10 weken zou duren maar dan zou de rest (volgorde, eerste de 20e bestellers, etc) ook moeten kloppen en dat is absoluut niet het geval...logisch toch dat je daar zeer kritisch op reageert.. |
|
|||
|
|||
Ik zou het niet best doen hoor als ks medewerker.
Ik heb al een paar keer gezegt dat tmobile er een grandioze puinhoop heeft gemaakt van de VOORINSCHRIJVING. Alleen word de puinhoop van de voorinschrijving door veel mensen verward met de uitlevering. De uitlevering gaat best goed vergeleken met de voorinschrijving, en uiteraard ziten er onvolkomenheden in de uitlevering, maar die komen door de waardeloze inschrijving. Leveringen aan winkels enz staat daarbuiten. Ik neem aan dat ook dat allemaal van te voren gemaakte afspraken zijn tussen tmobile, Apple en de re-sellers. |
|
|||
|
|||
Citaat:
De 32 gb is veel lastiger in te schatten denk ik. Er waren er volgens mij afgelopen week nauwelijks geleverd, en dus is men daar nog bij lagere ordernummers. Dat kan natuurlijk snel gaan want het aantal bestellingen van de 32 gb is ook vele malen lager, een pallet daarvan werkt al snel een achterstand weg. |
Er zijn 30 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 30 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|