iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door NGroeneveld Haha wrijf het er maar in joh! Sorry, was niet mijn bedoeling Succes iedereen hier nog.....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hmmm, heb 2502XX, van die volgorde klopt geen snars, helaas. Ach ja, heb ik morgen ook weer wat te doen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Datum van bestelling: 2 augustus 2010
Tijd van bestelling: rond 11:00 Methode: t-mobile site Type: 16GB zwart Abonnement: verlenging, 2 jaar Ordernummer: 2742xx Orderstatus: 2 Aflevertijd: binnen 5 weken!? Orderbevestiging: Ja Micro-sim: Nee Betaalmethode: iDeal .. moet denk ik nog ff geduld hebben maarja je weet het niet als je al die verhalen leest hier! |
|
|||
|
|||
Pfff ik sta nog op status 2. Moet je eigenlijk nog verzendkosten betalen aan de koerier?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zojuist heb ik mijn iPhone (na annulering van de VIP bestelling ) gewoon opgehaald in een telecomwinkel Even een vestiging van telefoonkopen.nl gebeld voor hun voorraad, 32 gb hadden ze nog).. Wat een drama verhaal via T-Mobile zeg, echt heel beroerd het hele voorinschrijving proces. Wel heel blij met mijn nieuwe iPhone... Succes allen en veel plezier (alvast)! |
|
|||
|
|||
Haha, ik hoop dat veel mensen zo denken, dan zal het vast wel sneller gaan met het leveren van de Iphones via T-mobile
|
|
|||
|
|||
UPDATE 4:
Besteld: 20 Juli, telefonisch 19.45 uur (telefoniste heeft online formulier voor me ingevuld) Abonnement: 2 Jaar i-150 (ik kan huidig abbo verlengen vanaf 13 aug a.s.) Toestel: 16GB zwart Ordernummer: 2690XX Salesnummer: 2518XX Bevestigingsbrief: JA, 3 aug in de bus, brief is gedateerd 22 juli Bevestigings email: Ja, 21 juli 16.41 uur SMS 8/10 weken wachten: Ja, 28 juli 15.45 uur SIM ontvangen: Ja, 4 aug Status: 4 (Zojuist pas gezien) Afspraak gemaakt voor donderdag... (Morgen ging niet meer en woensdag moet ik de hele dag werken) Nu maar hopen dat ze voor 15.00 uur komen want dan moet ik de deur uit voor ... m'n werk... |
|
|||
|
|||
Hallo mensen,
Ik lees hier nu veel postings van mensen die allemaal werken met ordernummers en vol verwachting hun status blijven checken. Dit heb ik 2 jaar geleden ook gedaan bij de iPhone 3G. Dit jaar, na veel SMS'jes en e-mails van zowel B'company als TM, dat ik mijn abbo mocht verlengen en in aanmerking kwam voor de pre-order op 20 juli, heb ik het webformulier ingevuld van TM. Dit nadat de B'Company hun bestelsite uit de lucht was en ik dan toch maar bij TM ging bestellen. Ik heb het formulier rond 12 uur 's middags ingevuld en later een SMS ontvangen dat ik in volgorde van binnenkomst zou worden behandeld. De volgende SMS vertelde mij dat ik 8 tot 10 weken moest wachten en een paar dagen later, op 3 aug, lag mijn microsim op de deurmat. Ik dacht eerst: "Die zijn vroeg met hun simkaartje" maar op 5 aug. kreeg ik een mail van AMP dat ik een datum kon reserveren om de bestelling af te laten leveren. Zaterdag 7 aug. was dus de grote dag en had ik de iPhone 4 Zwart 16GB in mijn bezit. Wat ik nu achteraf zo vreemd vond is dat ik nooit iets van een status heb gezien of ben doorverwezen naar enige site van TM of AMP om hier een status te kunnen zien. Hebben meer mensen dit meegemaakt of ben ik hier de enige in??? Grtz. Paulus |
|
|||
|
|||
Het lijkt erop of iedereen iets anders meemaakt bij tmobile zo heb ik na bestelling geen sms ontvangen, geen sms ontvangen mbt levertijd. wel kreeg ik een bevestiging per post en een dag later de microsim, sommige krijgen niets en meteen een sms van AMP
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
kan je een iphone halen bij een andere winkel en ingeschreven blijven bij tmobile en als je de iphone hebt dan pas bij tmobile uitschrijven en ks zei tegen mij dat na annulering je 10 dagen moet wachten voordat je weer iets kan bestellen dus dan zou je 10 dagen moeten wachten voordat je ergens anders je iphone kan halen klopt dit ???
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik ben wel benieuwd hoe die annulering in zn werk steekt.. Ik wil wel gewoon mijn nummer e.d. houden, maar wel de bestelling kunnen annuleren.. Hoe zou ik dit aan moeten pakken zodat ik het liefst dezelfde dag nog een iPhone 32GB ergens zou kunnen halen?
|
|||
|
|||
Morgen tussen 10.00 en 13.00 komt mijn iPhone4 16GB
|
|
|||
|
|||
Vandaag 16Gb Iphone 4 ontvangen via Ritel.nl. Afgelopen woensdag besteld na ordernummer 27xxxx geannuleerd te hebben. Nooit meer via T-Mobile, das wel duidelijk....
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb op 20/07 via het T-Mobile webformulier een witte iPhone 16Gb besteld. Nooit meer iets van gehoord tot e-mail afgelopen week waarin ik moest kiezen tussen omzetten van de order naar een zwarte of annuleren en wachten op een witte. In eerste instantie gekozen om te annuleren en op witte te wachten. Na geruchten van nieuwe iPhone 5 in januari (of anders juli) van gedachten veranderd. T-Mobile afgelopen donderdag gebeld met de vraag of ik toch nog een zwarte 16Gb kon krijgen met een 1-jaar contract. Dat kon maar moest rekening houden met 6-8 weken levertijd. Kreeg ordernummer 281XXXX. Met gedachte dat ik alsnog kon annuleren als er binnen die periode nieuws kwam over een witte had ik me ingesteld op een iPhone in oktober... Krijg ik vandaag ineens een mail van AMP voor een bezorgafspraak. Helaas woensdag niet thuis dus komen ze nu donderdag. Wachtlijst? Leverproblemen? Huh? Heb nu 2 weken na officiële introductie alsnog een iPhone...
|
|
|||
|
|||
Ik heb 'm ook bij telefoonkopen gehaald naar aanleiding van de tip hier op het forum. T-Mobile order gecanceld en zit nu dus te genieten van mijn nieuwe speeltje. Wel van 32GB naar 16GB gegaan, op zich zou het voldoende moeten zijn.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|