iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door TakkU het is dat ik een iPhone wil, maar anders was ik allang weg bij T-Mobile.. Ik denk als er een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Goed weer een dag voorbij, hier en daar wat mensen die blij zijn met hun status, maar nog steeds is het een zooitje. Eigenlijk zou er een hoge pief van T-mobile moeten zijn die reeds 2500 geposte berichtjes in deze topic, de berichten op het tmobile forum, en op twitter uitgeprint op zijn bureau krijgt en daadwerkelijk leest (mocht het bureau het niet begeven), om vervolgens zich achter de oren krabbelen en een gigantisch excuus richting al de klanten maakt in de trend van een hoge korting o.i.d. tjee wat een aanfluiting
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Deels.. De prijzen voor de toestellen zijn overal gelijk, dus ik denk dat de verkoopkanalen er wel een soort van provisie op zullen krijgen, maar ik denk niet dat de volle 190 euro van een 32GB voor de winkel zelf is... Een klein deel misschien, maar t grote deel gaat gewoon naar T-Mobile
|
|||
|
|||
Wordt wel jaloers van al die mensen die hier veel later dan ik bestellen en hem nog eerder krijgen ook. Ik heb 20 juli 11:00 besteld (32GB Zwart) en sta nog steeds op status 2.
Maarja de snelle leveringen zijn allemaal 16 GB. T-Mobile schiet eens op met die 32GB's! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hier ook besteld op 20-07 zelfde tijd. Status 2 En nummer 2567xx eens in de gaten houden of we gelijk op blijven gaan. |
|
|||
|
|||
Ik zeg slotje.. Er is al een topic hierover, en zelfs al hou je deze open dan zal dit topic het nog niet 1 pagina volhouden zonder iets anders dan puur alleen maar status reports
|
|
|||
|
|||
Is dat overzichtje er nog, en is deze up to date?? ben eigenlijk wel benieuwd hoe we er voor staan
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb dus op de vrijdag dat de iPhone op de markt kwam gelijk mijn kleur gewijzigd naar Zwart, ik zit nu te typen met mijn IPhone 4, ik kreeg dinsdag een email en sms, helaas wegens vakantie kon ik hem pas vandaag laten leveren, mijn eerste ordernr was: 246xx en later toen ik de kleur veranderde was het 286xxx deze kon ik niet bekijken op de website wat de status was.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb zelf ook de 32 gig om 10:30 besteld maar ik sta ook op status 2... Hopen dat er morgen verandering in komt!! |
|
|||
|
|||
hier ook de 20e om 9.15 een 32 GB besteld en ook nog steeds op status 2.. wordt er KOTSmisselijk van
|
|
||||
|
||||
Is dinsdag de belangrijkste dag van de week qua leveringen? Ik zie iedereen het hier over de dinsdag hebben?
|
|
|||
|
|||
Vorige week dinsdag was het ineens heel druk met het veranderen van statussen 2 naar drie, men hoopt dat dit morgen ook het geval is (me too) Ik heb 30 juli besteld en ik word al moe van de status 2, ik kan het heel goed begrijpen dat je er helemaal klaar mee bent als je op 20 juli heeft besteld en nog op status twee staat...... Ik hoop voor een ieder hier, ongeacht welke orderdatum je hebt, heel snel de iphone 4 in ontvangst kan nemen......
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ahh ik hoop het hoor! Ik heb nu mijn N95 met pleisters vast geplakt(had geen tape in de buurt) dus laat hem maar snel komen!! |
|
|||
|
|||
Ik bedoelde daarmee te zeggen dat T-Mobile medewerkers verwachten dat die backlog niet voor januari is opgelost
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|