iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door pakoboy kan je een iphone halen bij een andere winkel en ingeschreven blijven bij tmobile en als je de iphone hebt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb het gevoel dat de 20 juli klanten ver afgerond zijn? Kan zijn dat ik verkeerd zit.. Als dat zo is my bad.
|
|
||||
|
||||
Ergens vind ik 't van de zotte dat het er op lijkt dat de enige die moeilijk leveren kan T-Mobile zelf is als ik al deze verhalen lees. En waarom een voorinschrijving als je blijkbaar eerder een toestel in handen hebt wanneer je je niet hebt vooringeschreven....
Pfff... |
|
|||
|
|||
Is het eigenlijk ook wel ja. Hoewel ik niet zou klagen als ik eerder was. Maar het is niet echt fair-play zo van T-mobile..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
maar we moeten wel eerlijk zijn dat er minder 32gb's zijn besteld dan 16gb's. |
|
|||
|
|||
Nouja alleen maar beter voor de mensen die later besteld hebben Heb zelf ook de 16 GB zwart besteld
|
|
|||
|
|||
Ik heb de Iphone 4 op 31 juli besteld maar nooit een sms ontvangen. Wel op status 2. Ik lees hier dat veel mensen vlak na hun bestelling op de site een bevestigings sms hebben ontvangen. Zou dat bij mij ook de bedoeling moeten zijn??
|
|
|||
|
|||
Heb denk ik vanaf pagina 108 ofzo zitten lezen en zie meerdere mensen dit vragen, denk dat het weer "an epic fail" is van onze geliefde T-mobile
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik verwacht eigenlijk vandaag over te springen naar status 3, maar tbh, zou het me niet verbazen als dat niet gebeurt. |
|
|||
|
|||
Goedmorgen iedereen,
Klaar voor een dag vol F5,F5,F5,F5,F5 |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Vorige week gingen de eerste mensen(die bekend zijn op deze forum) rond 11.30 van 2-->3.
Vraag me af hoe het deze week gaat worden. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Mijn iPhone wordt vandaag tussen 08:05 en 11:05 geleverd. Het is echt minuten tellen haha. Wachtend op het telefoontje dat er iemand staat voor mij met een pakketje bij de receptie .
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hier ook wer een dagje f5'en. Ben volgens mij zo'n beetje de laatste 16Gig van 20 juni.... pfff....
|
|
||||
|
||||
iPhone is echt alles voor jullie he? Er is meer in het leven, ga gewoon naar je werk of naar vrienden en wacht gewoon tot dat ding binnen is...
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 49 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 49 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|