iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door NGroeneveld iPhone is echt alles voor jullie he? Er is meer in het leven, ga gewoon naar je werk of naar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Moet ook wel lachen om een aantal supergefrustreerde posts hier. Bijna jammer als 'ie geleverd wordt... Ben idd gewoon op m'n werk en hou af en toe m'n status (en dit topic) in de gaten. maak je gen zorgen: ben geen dikgebrilde, witgesokte nerd die niet zonder telefoon kan en ik wind me ook echt niet op hoor |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
(lijkt wel komkommertijd hier op werk) |
|
|||
|
|||
gewoon lekker f5-en en hier posten, tis toch gezellig hier??? 30 juli besteld, status 2...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hier nog een die vandaag de rook uit het toetsenbord gaat halen! Status 2 20 juli 32gb zwart |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Same here... 20 juli telefonisch besteld (09.20 uur) 32GB zwart (ordernr 2455**)... Nog steeds status 2! Hopelijk dan eindelijk vandaag enige vooruitgang!
F5F5F5! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dinsdag de F5-Fest op ordersite..wuahahaha(zou leuk zijn als hits gaan tellen op de site)
|
|
|||
|
|||
dammit.... er zijn nog een hoop 32gb's van 20 juli die nog aan het wachten zijn.....
ik denk dat ik mijn verwachting van eind augustus maar eens moet gaan bijstellen aangezien ik de zwarte 32gb op 30 juli heb besteld. |
|
|||
|
|||
F5 F5 F5!!
ordernr: 2514xx 32GB zwart (20 juli) |
|
|||
|
|||
ah joh, ga jij maar lekker werken of naar je vrienden en laat anderen de hele dag f5 en als ze dat willen... Live and let live....
|
|
|||
|
|||
Ik kan mij herinneren dat de verandering van de statussen vorige week dinsdag na 13:00 uur gingen veranderen. Ik maak me echter geen illusie dat mijn status gaat veranderen vandaag, maar we blijven hopen!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Rond 11.30, had al wat bladzijdes terug gekeken vanochtend |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat die 32gb's maar eens uitgeleverd gaan worden.... des te eerder krijg ik de mijne.
|
|
|||
|
|||
Mijne wordt morgen uitgeleverd, nog iemand waarvoor ik kan F5'en (begin t te missen )
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Die ordersite gaat vandaag nog plat met al die hits
|
|
|||
|
|||
Ik heb even rond gebeld naar Telefoonkopen.nl, BC en PH en geen van alle heeft nog eentje op voorraad..
Ik wil wel even melden dat ik de service bij telefoonkopen echt super vind. Niet van die geirriteerde mensen ofzo. En geven teminste goed antwoord. Dan maar wachten totdat T-mobile hem opstuurd... |
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|