iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Myrdhin En wat hoop je ermee te bereiken? Je krijgt er je telefoon echt niet veel sneller door en je vertraagt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik weet dat ik mijn toestel er niet sneller van krijg, maar zo krijgt rest van NL te zien dat T-Mobile zijn zaakjes niet in orde heeft.. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Het enige wat de media tegenwoordig nog doet in dit soort gevallen is de boel nog verder opblazen want het moet sensatie zijn anders is het geen nieuws.. Ten 2e: ik vraag me af of ze er uberhaupt nog aandacht aan willen schenken.. Dat hebben ze 2 jaar geleden met de intro van de 3G al gedaan en vorig jaar met de 3GS.. Dit jaar weer met de iPhone 4 en volgende jaren krijgen we hetzelfde gedoe weer met de iPhone 5 en 6 en 7.. Is dus geen nieuws meer.
|
|
|||
|
|||
heerlijk geen 6 weken wachten (telefoonkopen.nl vestiging hoofddorp) laatste gehaald hahaha opzouten t-mobile!!!!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar zoals al vermeld krijgen ze al serienrs binnen van prod week 31. Ik vindt dat al een knap staaltje logistiek dat een product wat vorige week is geproduceerd binnen een aantal dagen is uitgeleverd aan een klant in Nederland. Met alle formaliteiten van douanes e.d. eromheen... en als je zo graag sneller wilt annuleer je order en zoek een winkel die er nog 1 heeft liggen... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
14.00 geweest.
Ik denk dat we het niet meer mee gaan maken vandaag. Dat is wel weer leuk, het was bijna voorspelbaar dat er vandaag weer een nieuwe lading van 2 naar 4 gingen, maar niet dus. Nu is het weer helemaal open. SPANNEND !!! |
|
|||
|
|||
Vandaag al mensen van 2 naar 3 gegaan?
De 20e besteld rond 11 uur, 16 gb black en status 2. Verder wel alles binnen behalve mn iPhone. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Toen ik mijn toestel had besteld op 30-7 had KC mij wel verteld dat 80.000 pre-orders waren van 20-7
|
|
|||
|
|||
ok luitjes,
als ik nu naar de Phonehouse loop en zeg doe mij een iPhone en die knakker die heeft er een, kan ik dan mijn pre-order zonder haken en ogen cancelen. Heb al wel een sim-kaart ontvangen. |
|
|||
|
|||
lijkt mij niet geloofwaardig. als men kijkt naar de ordernummers die hier voorbij zijn gekomen. ik ga dan eerder uit van minder dan de helft van de jou vertelde aantallen. zeker als het gaat om de orders van 20-7.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ja, erg spannend allemaal..... waar ik me meer zorgen over maak is of ze het bij AMP wel aankunnen. Volgens mij zijn ze nu nog bezig met uitleveren van eind vorige week. Dat betekent dus wachttijd + 0,5 tot 1 week. |
|
|||
|
|||
Update over mijn bestelling:
Vandaag de iPhone 4 16GB binnen gekregen! Besteld op 6 Augustus 2010. Nog geen MicroSim of Orderbevestiging gehad. Als mensen plaatje willen van bewijs zal ik dat posten. Succes met het binnenhalen van jullie bestelling. Gr Lapje! |
|
|||
|
|||
Misschien is het daarom waarom het zo lang duurt
|
|
|||
|
|||
Citaat:
But anywayz..gratz! |
|
|||
|
|||
Citaat:
HAHA! Iiisss ggooeedd.... |
|
|||
|
|||
Order status
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|