iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) '-apple levert wekelijks, niet dagelijks' Yesss, dat willen we zien. Want des te spannender word het morgen weer. En anders overmorgen.. of vrijdag. Ben ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
'-apple levert wekelijks, niet dagelijks'
Yesss, dat willen we zien. Want des te spannender word het morgen weer. En anders overmorgen.. of vrijdag. Ben ik blij dat ik thuis zit na een knieoperatie. Iedere dag de hele dag F5-en Morgen is een dag later dan verleden week, dus kan bijna niet missen zou je zeggen. en dan die spanning van de kans dat je er na deze ronde weer niet bij zit en weer een week moet wachten Heerlijk. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
[quote=thespirit;525366]'-apple levert wekelijks, niet dagelijks'
wat ik hier eerder heb gelezen is dat iedereen bij de ks van tm wat anders zegt, zo las ik dat ze wel degelijk dagelijks binnen komen.... er is gewoon geen broodje pindakaas van te maken...... |
|
|||
|
|||
T-Mobile (gebruiker ordermanagement) heeft een tijdje geleden op het forum gezegd dat er dagelijks geleverd wordt.
|
|
|||
|
|||
ze weten zelf niet meer hoe het process van hun loopt..
Vroeg vanmiddag hoeveel orders ze tot nu toe binnen hebben gehad en hoeveel ze geleverd hebben..ook dit wouden zij mij niet vertellen |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik overweeg mijn bestelling maar te annuleren als ik hem niet uiterlijk zaterdag bezorgd kan krijgen, dan blijft die ene iphone niet voor de kat z'n staart ergens in een magazijn wegrotten.....misschien dat ik er dan een ander blij mee kan maken...... |
|
|||
|
|||
Ze zijn echt lullig bij T-Mobile, zowel Twitter als de Klantenservice telefonisch willen m'n ordernummer niet geven als zijnde een nieuwe klant. Nu kan ik er helemaal niet naar uitkijken!
|
|
|||
|
|||
Tijdsframe voor bezorging morgen ontvangen .
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
iPhone 4 vandaag binnengehad, timeframe 15:00-18:00. Om 15:00 was ik in de wacht bij T-mobile voor de activatie van mijn microsim toen de deurbel ging en mijn iPhone er was. Snel gesprek afgehandeld en pakketje opengemaakt. Conclusie: Het is het wachten waard mensen. Als ex3G gebruiker sta ik versteld over de snelheid. Over het Retina display heeft Steve ook geen woord teveel gezegd: in een woord geweldig. Het maakt niet uit hoelang je moet wachten, als je hem eenmaal hebt ben je dat in een seconde vergeten.
Succes aan alle wachtenden! |
|
|||
|
|||
Telefonisch - 20 juli - rond 11 uur - ordenummer 2480xx - geen orderbevestiging
En nu nog op status 2 |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ordernummer 333329: "Zodra het netwerk akkoord geeft voor uw bestelling dan zullen wij u uiterlijk een avond voor de afleverdag een mail sturen met de bevestiging van de voorkeursafspraak." als het dus goed is komen ze hem overmorgen brengen!
|
|
|||
|
|||
iphone 4 16 GB zwart ordernummer 250** besteld op 30 juli wordt morgen geleverd.
Dat is best snel! |
|
|||
|
|||
Afleverstatus.nl kent mij inmiddels. Er staat nu "Uw order is nog niet fysiek aanwezig, u kunt nog geen afspraak maken.". Er zit vooruitgang in
|
|
|||
|
|||
Citaat:
dat vind ik ook erg raar , ik had er ook totaal geen problemen mee ! trouwens mijn ordernr begint met 2827.. en ik heb op 4 augustus telefonisch bestelt 19.30u het gaat om een early renewel en iphone 4 16 gb zwart status : 2 nog geen bevestiging ben bang dak um volgend jaar nog niet heb als ik dat zo lees maar we houden de moed erin . Laatst gewijzigd door DarthMaul; 11-08-10 om 00:36. |
|
|||
|
|||
.. Ze zijn dus gewoon al bezig met het uitleveren van 30 juli klanten, terwijl er dus 20 juli klanten zijn die nog steeds aan het wachten zijn... Ik gun t je wel hoor, daar niet van, maar ik vind dit een ongelofelijk slechte zaak van T-Mobile..
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Volledig mee eens! En dan zijn mensen hier op het forum die zich afvragen waarom je je zo druk maakt...nou oa hierom...dit is tegen alle belofte in.. dit is echt onacceptabel..echt t-mob houdt je gewoon voor de gek..kan er niets anders meer van maken...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik voeg me ook maar toe aan de enorme lijst van wachtenden:
2709** besteld op 31 juli, dus ik vrees nog 7 weken te gaan..:'(! |
Er zijn 68 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 68 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|