iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Update van mijn vorige bericht: Afspraak met AMP is gemaakt. In principe kon er morgen geleverd worden, zij het niet dat ik morgen en vrijdag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Update van mijn vorige bericht:
Afspraak met AMP is gemaakt. In principe kon er morgen geleverd worden, zij het niet dat ik morgen en vrijdag de hele dag moet werken. Dus nu staat de afleverafspraak op zaterdag. en dat ik van 32 naar 16 ga? ach..... moet toch ook zat zijn. Volgende week begint mijn vakantie en ik wilde toch het liefst ermee spelen gedurende mijn vakantie. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ik hoop het, ik vind het namelijk raar dat iedereen snel van 3 naar 4 gaat en het bij mij al 3 en waarschijnlijk nu 4 dagen gaat duren thats all |
|
|||
|
|||
Nog mensen met een 16 GB Iphone van status 2 naar 3 gegaan ?
|
|
||||
|
||||
Uhhh, ja ik bedoelde natuurlijk van 3 naar 4.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
het is een mooi en goed toestel waar je veel mee kunt en die perfect samenwerkt met mn imac, maar niet spectaculair anders in verhouding tot mijn 3g. |
|
|||
|
|||
gisteren de micro sim binnen gehad.. weer een stapje dichterbij
(heb pas 2 augustus besteld..16 gb zwart) |
|
|||
|
|||
Vandaag ben ik de T-shop in Sneek binnen gelopen. Daar hadden ze nog 80 reserveringen te verwerken en vertelden zij mij dat het idd nog wel een tijdje zou gaan duren.
Dus heb me meteen bij Telefoonkopen op de lijst laten zetten. morgen The phonehouse ook maar even bellen dan als ik de verhalen hier hoor.. anyway, i'll finally own a frickin iphone in less than 2 weeks! Pumped! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb besteld op 30 juli, via TM-website.. Kreeg zelfde dag nog bevestiging van ontvangst en acceptatie, met ordernummer.. sta nog steeds op status 2 en nog geen spoor van micro-sim of bevestigingsbrief.. al heb ik het idee dat die brief alleen bij verlenging is en dat micro-sim ook met toestel geleverd kan worden.. ordernr: 2673XX datum: 30 juli rond 11.00 versie: 16GB zwart en ja, ik kan gewoon bij phonehouse aankloppen, maar ik wist dat het 8-10 weken ging duren bij bestellen en aangezien mijn huidige (VF-)contract nog niet afgelopen is, vind ik het best... ik ga overigens van SE C902 naar eerste iPhone, dus die paar weekjes extra vind ik niet zo erg |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem 5 aug besteld en kreeg vanmorgen de simkaart binnen ordernr 2827xx
|
|
|||
|
|||
30 juli besteld. ordernummer is 265xxx. sta nog steeds op nr. 2 onder de status ook verder nog niets ontvangen. ik hoop dat het snel komt
|
|
|||
|
|||
Pff, ik had hem nooit in de winkel zelf moeten bestellen.. Ik kan nu niks volgen of wat dan ook..
|
|
|||
|
|||
Morgen maar eens met KS bellen en/of de PH een bezoekje brengen. Heb nog steeds geen bevestiging en/of sim ontvangen.
|
|||
|
|||
Citaat:
van de iphone.. en ja ik heb hier en daar ook gehoord dat het bij de phone zelf kan zitten! hopelijk krijgen we allebei snel de phone |
|
|||
|
|||
Ik hoop wanneer jullie hem krijgen, dati k hem ook krijg! 3 augustus besteld 16GB
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Verbeter me waar ik het niet juist heb ? |
|
||||
|
||||
Ze weten bij T-Mobile wat er geleverd word en wat er besteld is, ze leveren daarom dus in verhouding tot wat er besteld is.
|
|
|||
|
|||
Hmm, maar als ze dat weten, snap ik nog steeds niet waarom iemand van 30e eerder aan de buurt is als een 20er.
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 43 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 43 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|