iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Zijn er eigenlijk ook mensen die op status 1 staan? In het kader van 'het kan altijd erger'......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zijn er eigenlijk ook mensen die op status 1 staan? In het kader van 'het kan altijd erger'...
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
hahahah
status 1 houd in... dat je nog niets besteld heb denk ik |
|
|||
|
|||
ZzzzZZ ..nog steeds 2
|
|
|||
|
|||
dan nog maar een diepe:
"How much of human life is lost in waiting." By: Rallph Waldo Emerson |
|
|||
|
|||
Ik kan mijn status niet eens volgen, heb nr 2926xx heb op 02-08-10 besteld.
|
|
|||
|
|||
in het kader van het kan altijd erger is dat je op f5 drukt en je salesnummer niet meer herkent word, en dat je opnieuw kan bestellen......Het lijkt wel overal het zelfde, gister overleed mn ps3, ik voor half tien een nieuwe besteld bij bol.com, want die leveren de volgende dag als je voor half tien besteld, maar jullie raden het al, status 2, "sorry meneer er is iets fout gegaan" het is ook altijd overal het zelfde, resumé: ne pas du I-phone 4, ne pas du Ps3, Rien!!! status DEUX ...merde!
|
|
|||
|
|||
En inmiddels status 5, zojuist afgeleverd door AMP.
Top geregeld door T-Mobile, al met al 3 weken moeten wachten op een 16GB exemplaar 20 Juli per webform besteld. |
|
|||
|
|||
wellicht gebruik je je verkeerde nummer? je ontvangt een salesnummer en een order nummer, je salesid is de gene die je in moet vullen, grappig hoe snel je zon nummer uit je hoofd kent ......
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Top geregeld? 3 weken moeten wachten? ik vind dat ze jou die telefoon op de lancering hadden met leveren! dat had top geweest!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ohh, jah ik vroeg nog naar mijn sales nr maar hij zei dat het de zelfde is als een order nr. Dus waarschijnlijk heeft ie mij voor de gekgehouden.
|
|
|||
|
|||
Stuur anders even een twitterbericht naar tmobile_webcare of tmobile_iphone of allebei om je ordernummer op te vragen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hier het zelfde, vandaar maar ff gebeld met ze. Duurt nog 14 dagen zeiden ze bij mij |
|
|||
|
|||
Citaat:
Nadeel: kost weer extra centjes... Overigens: ik heb mijn iPhone inmiddels via telefoonkopen en had ordernummer 262491 bij T-Mobile (die ik dus gecanceld heb). Er is dus weer een 32GB vrij gekomen voor de wachtenden hier! Laatst gewijzigd door Myrdhin; 11-08-10 om 16:54. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zo, even een lekker broodje döner gehaald om het wachten te doen verkorten! Hoppa! Maar.. Als ik het goed heb iedereen die status 2 staat, moet hem binnen 2 a 3 weken nu binnen hebben ?;D
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|