iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door thuc Ook zojuist naar 4 gegaan. Nu wachtend op AMP. Gratz!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het is me trouwens opgevallen dat er deze week toch meer 32 gb's geleverd worden dan 16 gb's . |
|
|||
|
|||
Citaat:
(order 2535** 21 juni) |
|
|||
|
|||
hier ook status 3, 32GB ordernr: 25636x jippiejajee! hopelijk deze week nog geleverd!!
|
|
|||
|
|||
2 Iphones 4
30 juli 2010 bij de Belcompanyshop iPhone opgehaald. Heb 2 weken geleden microsimkaart toegestuurd gekregen van T-mobile (had er al een eerder gekocht bij T-mobileshop) en met de mededeling dat de iPhone 4 binnen enkele weken bezorgd zou worden. Dat gaat op 20-8-2010 gebeuren. Had géén voorinschrijving gedaan bij T-mobile, omdat ik al op de lijst bij de Belcompanyshop stond.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mss dat ze 's ochtends nog ff druk bezig zijn met voorbereidingen/afhandelingen en dat er vanmiddag weer een batch wordt uitgestuurd. |
|
|||
|
|||
Laten we hopen...ik heb er zelf een hard hoofd in
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Uhm..... en je hoeft er maar voor 1 te betalen??? Zou mooi zijn... Anders moet je die van de 20e niet aannemen. Dan gaat ie vanzelf retour. Als ze dan maar niet je sim deblokkeren haha! zou wel lullig zijn... |
|
|||
|
|||
Wat is KC???
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nee, ik moet wel onder rembours € 169,95 voor betalen, maar het wel 2 microsimkaarten, waarvan er al een in gebruik is de ander is niet geactiveerd.
Laatst gewijzigd door Belle; 17-08-10 om 13:25. |
|
|||
|
|||
Jongens , ik weet wat het probleem is denk ik ,
t-mobile wil gewoon dit topic instandhouden ! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Woei, gisteravond naar status 3 en nu alweer 4! (32GB zwart voorinschrijving 20e omstreeks 10 uur) Nog steeds balen dat m'n vader hem nu ongeveer gaat krijgen, terwijl we hetzelfde hadden gedaan... Maar ik heb niets te klagen over t-mobile
|
|
||||
|
||||
Mijn 32 GB iPhone is net geleverd op mijn werk.
Order nr 2535...., besteld een dag later dan de reserveringsdag. Een dag eerder had ik de bestel formulier ingevuld, maar dat was niet doorgekomen. Eerste indruk: wat een klein doosje, hij lijkt de helft kleiner dan de 3G doosje. Ik heb de iPhone 4 nog niet aangezet, dat doe ik later als ik thuis bent. Hij lijkt nu veel mannelijker dan de 3G, lijkt ook langer te zijn en is zeker iets zwaarder. Qua design heeft Apple een meesterwerk afgeleverd. Eigenlijk zonde om een bumper erom heen te doen. Maar goed, vanavond ga ik helemaal los op dat ding. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Wat me wel opvalt trouwens... Er zijn op dit moment geen andere winkels die ze onverwacht hebben binnengekregen wel jammer eigenlijk...
Wachten rustig verder... |
|
|||
|
|||
Sta nu op status 4 (30e besteld, 32GB zwart, order nmr 2668..)
Hoeland duurt het ongeveer voor er contact met je opgenomen wordt? |
Er zijn 11 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 11 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|