iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ja ik was nogal in de war inderdaad, nouja als je een welterusten SMS wilt moet je je nummer even sturen. Nah grapje, jij hebt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ja ik was nogal in de war inderdaad, nouja als je een welterusten SMS wilt moet je je nummer even sturen.
Nah grapje, jij hebt tenminste nog een HTC oftewel een vervangend toestel - ik heb vandaag mijn iPhone 3G verkocht ;( "'t is een kwestie van geduld, dat heel holland limburgs lult" "'t is een kwestie van geduld, dat de iPhone 4 kan worden onthuld" Laatst gewijzigd door dannyhtek; 29-08-10 om 20:01. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Dat is idd nog meer balen! Hopen dat ze het licht gaan zien bij apple en tmobile om de levertijd weg te werken!!!! Blijven dromen ;-)
|
|
|||
|
|||
ik heb echt geen geduld......
kutzooi bij T-mobile..... en als je vraagt of ze al iPhones hebben via twitter zeggen ze: kijk op deze pagina..... dan krijg je dus die pagina te zien van FAQ's over de iPhone 4 daar staat alleen de levertijd.... stelletje eikels.... is er al iemand van T-Mobile geweest die dit gelezen heeft? |
|
||||
|
||||
Op twitter reageren ze niet eens bij mij..
|
|
|||
|
|||
Ik had (van onder naar boven lezen) dit gesprek met die mensen:
|
|
|||
|
|||
Puntje bij Paaltje: 'Ze' weten niks!!!!
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Haha best leuk gesprek Bor XD
|
|
|||
|
|||
ja leuk gesprek.... maar echt een rot onderwerp....
|
|
||||
|
||||
tjongejonge jongens wat laten jullie je gek maken.. Het is onlangs vrij duidelijk hoe het zit bij tmobile en dat et gewoon zo langzaam gaat als een hoop stuk stront en dat ze niet antwoorden op zulke vragen.
Maar denk nou zo - Leveringen zijn begonnen aan augustus dus augustus is aan de beurt, heleboel mensen hebben hun order geannuleerd. Het kan echt niet lang meer duren dus maak je nou 's niet zo druk, dat ding krijg je wel. Tuurlijk - ik wil hem ook zo snel mogelijk maar kom op, het gaat tenslotte om een toestel en niet 't leven van je hond ofzo ;x Ja ik heb nog wel wat geduld omdat ik pas 5 dagen wacht, bij sommige kan ik me wel vinden in de feit dat ze boos, gefrustreerd etc. zijn (: |
|
|||
|
|||
Zo mensen. Hoe vergaat het wachten nu?? Ik heb dat wel status 3 maar ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat het een zoet houdertje is... Ik zal erg verrast zijn als ik morgen een sms krijg..
|
|
|||
|
|||
moet je dan tot status 4 wachten totdat je een afspraak kunt maken of kan dat al na dat smsje? En is het zo dat iedereen wel een smsje krijgt?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik denk dat, zodra je een sms hebt gekregen en een afspraak hebt gemaakt, je automatisch naar status 4 gaat, en status 5 is dan afgeleverd. Laatst gewijzigd door dannyhtek; 29-08-10 om 21:35. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als amp deze ontvangt en heeft ingevoerd krijg je een mail en sms. Afspraak kun je dan direct maken. Vervolgens lijkt het me duidelijk. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik denk dat AMP morgen jouw pakketje ontvangt/invoerd en dat je dan een afspraak kan maken D; Nog even dus! |
|
|||
|
|||
He danny ondersteund jouw server php en mysql dan kan ik wel database ding maken waar mensen zelf kunnen aanpassen
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Verder denk ik dat 't niet zo'n goed idee is aangezien mensen dan ook de status van andere kunnen aanpassen - neem ik aan? En je zult maar zo'n grapjurk hebben. Ik ben toch a.s 2 weken (best veel) online dus dat aanpassen is niet eens een probleem, maar bedankt voor je aanbod! Laatst gewijzigd door dannyhtek; 29-08-10 om 21:46. |
|
|||
|
|||
@danny oke was wel leuk geweest om de looks een beetje mooier te maken
|
Er zijn 62 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 62 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|