iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Vincent6882 Net SMS gehad, ik heb een afspraak voor volgende week maandag. Dan mag het bij mij toch ook niet lang ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ook net Mail/SMS gehad. Eerst volgende bezorgmogelijkheid a.s. maandag (Postcode 9902)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Vind ik toch wel te bizar voor woorden eigenlijk. Wie heeft er ervaring met bestelling annuleren terwijl je al betaald hebt EN de microsim al binnen hebt? |
|
|||
|
|||
ook een bezorgafspraak kunnen maken, voor dinsdag 7 september.... pfff, meer dan een week wachten, en maar liefst 36 dagen na bestelling!
|
|||
|
|||
Omdat sommigen van jullie al een micro-sim hadden gekregen over de post, vroeg ik mij af waar de mijne was gebleven. Ik had immers eerder een bestelling gedaan. Ik besloot te bellen met de klantenservice van T-mobile.
Ik belde 0800-7123 en koos 2 in het menu. Ik wachtte zo'n 9 minuten en ik kreeg een vrouwtje aan de lijn. Ik vroeg haar mijn vraag en ze kon me vertellen dat mijn micro-sim onderweg was. Dat kon ze zien zei ze en ik zou hem snel ontvangen. Ik vroeg haar hoe het zit met de levertijden van mijn iPhone 4. Ze vertelde me dat mijn levertijd 8 weken was bij de bestelling, ik corrigeerde haar met 6 weken, waarop ze "6-8 weken" zei, en ze rekende uit dat het eind september zou worden. Ik bedankt haar en hing op. Ik vroeg mij af hoe het dan kwam dat ik nog zo lang moest wachten, terwijl sommigen een bestelling deden waarbij de levertijd 3-4 weken was. Ik zou toch zeker daarvoor nog een iPhone moeten ontvangen. Ik besloot weer te bellen. Weer na 10 minuten wachten (Gratis nummer) kreeg ik pas weer iemand aan de lijn. Dit keer was het een hele hyperactive meneer en hij had lol in zijn werk. Ik vroeg hem dezelfde vraag over de micro-sim en kaatste terug met de vraag: "Wanneer heb je je bestelling gedaan? Of nee, ik kan beter vragen hoe je je bestelling hebt gedaan..." Ik antwoorde terug dat ik op 8-8 via internet besteld heb. Hij vertelde me dat de micro-sim geleverd worden bij de iPhones als je via internet besteld. Ook dat nieuwe klanten de micro-sim bij de iphone geleverd krijgen. Hij kon me beloven dat micro-sim bij de Iphone 4 zit. Ik vroeg hem daarna of hij inzicht had in mijn bestelling en ik melde meteen dat er 2 weken geleden een levertijd van 3-4 weken was. Hij zei dat hij ik deze week óf volgende week iets zou horen. "Een hele kleine kans dat je over 2 weken pas iets hoort" zei hij nog. Vervolgens vroeg de meneer me nog eventjes te wachten, omdat hij in een oud-systeem van AMP wilde kijken. De KS-medewerker vertelde me dat alleen de oud-medewerkers dit weten, omdat het systeem al even niet meer gebruikt wordt. In dit systeem stond ik nog niet, omdat er nog niks voor mij was aangekomen. Er zouden maar weinig medewerkers van dat systeem afweten, dus dat ik er bij anderen maar beter niet om kon vragen. Hij vertelde me wel dat als mensen heel nieuwsgierig zijn naar hun levertijd, hij ze best die info wilde geven. Hij snapte dat best... Op het laatst vroeg hij me nog of ik tussen nu en 2 weken even niet meer wilde bellen... hehe... Zou ik in het systeem van Tm staan?
|
||||
|
||||
Citaat:
Is je status nu nog altijd 3 of is die naar 4 gegaan? Citaat:
Citaat:
Dankje voor prive bericht, lijst bijgewerkt. Laatst gewijzigd door dannyhtek; 30-08-10 om 15:02. |
|
|||
|
|||
Voor als je even niks te doen hebt en als je er een beetje klaar mee bent om steeds te F5-en
Gamekings: Elke dag nieuwe video's |
|
||||
|
||||
Hoe is het mogelijk. Er is hier internet en het werkt zelfs!
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb nog geen sms/email ontvangen.
Ordernr 2730xx en status 3. |
|
|||
|
|||
Hoi Guys,
Ik heb hem op 25 aug besteld en vandaag status 4.. Wow snel zeg.. Mijn order nr begint met 321...
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
grapjeeee
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hier ook nog steeds status 2 terwijl mensen die later dan ik besteld hebben al op 3 zitten (volgens overzicht van DANNY):-(
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dit geeft de mens wederom weer moed... |
Er zijn 29 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 29 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|