iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door pimpidiel @danny oke was wel leuk geweest om de looks een beetje mooier te maken Ja precies vandaar dat ik een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Kan natuurlijk wel gebruik maken van een tabel maar dat is echt kak om bij te werken of iemand middenin toe te voegen.. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Het is perfect zo. Laat het maar fijn zo, want een xls is veel makkelijker te updaten.
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
he danny kan jij excel naar xml exporteren dan kan ik hem aanmaken in mijn net aangemaakte gratis php site en kan ik de layout veranderen
|
|
|||
|
|||
Als er dan toch iets anders aan moet, kan het dan niet gewoon in Google docs? Scheelt weer een hoop gezeik..
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar ik laat het gewoon zo, 't is maar een overzicht geen website. overzicht is duidelijk dus het is prima zo. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Prima lijstje Dannyy!
Ik hoop dat we deze week aan de beurt zijn met al die gecancelde order bij TM. Truste voor straks allemaal ;-) |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ordernummer geven ze niet bij afdeling zakelijk...status weet ik dus niet eens...en bellen?...zoveel vervelende gesprekken gevoerd dat ik niet eens meer de moeite neem...neemt niet weg dat ik flink baal van t-mob en met name afdeling zakelijk, daar zwaait echt een ***hole de scepter!!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
OFFTOPIC: 's kijken wie em kent:
"EEY CHIKAZZ., WAT EEN GOEIE VIBE HANGT HIER, CHILEEXZ, KIJK HEM DAAR, NICEEE DIE HEB IK OOK, KUNNEN WE PINGE! - ZULLEN WE PINGEN?" Laatst gewijzigd door dannyhtek; 30-08-10 om 01:54. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je nog overwoog een Blackberry aan te schaffen is het laatste beetje twijfel na deze reclame toch wel weg. |
|
||||
|
||||
hahaha ik vind em wel vet, Oke nogmaals voor de apen onder ons.
Als iemand morgen/straks (oftewel Maandag 30-8-2010) een status update heeft hoor ik dit graag via prive bericht. Je kunt natuurlijk ook hier je blijdschap vertonen maar graag even een prive berichtje sturen zodat ik deze z.s.m kan updaten! Trusten alvast! |
|
|||
|
|||
Morguh allen,
Daar gaan we weer, nieuwe dag, nieuwe kansen!!!! Hopen dat de Maandag een beetje goed begint.... |
|
|||
|
|||
Ik ben benieuwd hoelang het gaat duren voordat ik naar 4 ga, of wat hoor van AMP
|
|
|||
|
|||
Moge, nieuwe kansen deze week!
4 aug 16:18 online besteld/ contract verlenging/ 16 GB/2802xx/ status 4 |
|
|||
|
|||
nou we wachten nog wel wat weken 6 aug in de winkel besteld en 10 aug via de ks dus gaat nog weken duren.
|
|
|||
|
|||
Oeps, had niet goed gelezen. Is nog vroeg. :-D
|
Er zijn 35 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 35 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|