iPhone 4 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Mad_Wally Vrijdag niks gehoord, zaterdag inmiddels al 15.00 nog niks gehoord, dus maar de stoute motorlaarzen aangetrokken en naar de winkel. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
en die kan je op de site van t-mobile invoeren samen met je postcode en huisnummer. simple http://www.t-mobile.nl/persoonlijk/h...erStatusSearch <-- KLIK |
|
|||
|
|||
Ik heb op maandagmiddag 23 augustus een iphone4 besteld, en kreeg pas dinsdagavond (!) een bevestiging per e-mail. Ordernr. is 3194xx
Gisteren, zaterdag 28 augustus ontving ik per post de schriftelijke bevestiging. Kortom... het gaat niet snel. Het zal nog wel een maandje wachten worden. Wim |
|
||||
|
||||
Citaat:
Kijk maar: iPhoneclub Orderstatus |
|
|||
|
|||
Ik heb tot op heden geen microsim ontvangen en ook geen mail,alleen een bevestiging van me nieuwe contract.Besteld op 6 augustus in de winkel en 10 augustus via de KS.
|
|
||||
|
||||
die microsim doen ze waarschijnlijk bij je telefoon dat staat bij mij op de bon maar ook in de brief die ik later kreeg, ik heb telefonisch besteld trouwens.
had er voor gebeld en daar konden ze zien hoe ze je microsim gaan leveren dus ik zou er gewoon een belletje aan wagen. |
|
||||
|
||||
Dan krijg je 'em bij de telefoon. Dat is bij mij ook, 5 augustus besteld in de winkel, nog niks gehad
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Besteld: tel. 24 augustus 19:00uur -- Ordernr:3194** -- Status:2 |
|
||||
|
||||
Alleen maar wachten, wachten, wachten!! wat doen jullie eraan om de tijd sneller te laten gaan of als afleiding???
|
|
|||
|
|||
F5-en!!!!,
en hopen dat je status veranderd!!!! |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar je hebt gelijk, duurt nog wel ff en bij mijn trouwens ook!!. Hopelijk dat er morgen weer wat veranderingen zijn, zodat iedereen weer wat opschuift. |
|
|||
|
|||
haha werken/gamen, natuurlijk de iphone club zovaak mogelijk in de gaten houden en juist niet gaan F5-en als je nog geen 3-4 weken hebt gewacht.
Maar ik vond het ook moeilijk hoor haha |
|
|||
|
|||
Ik bezoek zo nu en dan de T-mobile shop, NIET om mijn bestelling te vragen, maar om de iphone vast te houden ente bekijken. Ik ga zeker om de dag daarheen om de telefoon vast te houden en te bewonderen.... zo hou ik het wachten vol....
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Jij maakt jezelf gek, doe nou wat ik zeg en controleer je status 1x per dag namelijk om 20:00u XD @iedereen. Iemand enig idee of tmobile een Logistieke afdeling heeft zoals Dynafix? Kan zijn dat ook vandaag statussen worden doorgevoerd hoor ;o Maarja denk dat de klantenservice van tmobile dat moet doen tho >< |
|
|||
|
|||
Sommige iPhoneclubbers zijn er een heel stuk erger aan toe dan ik zie ik
|
|
|||
|
|||
Ik vind het ook zo bizar dat ze niet consequent zijn in het sturen van brieven en simkaarten..
Ik sta (uiteraard) nog op 2. |
|
||||
|
||||
Wat ik raar vind is dat 'bdguy & krabco' beide nog op status 2 staan en 'nemo' op status 3. Beide hebben eerder besteld via 't internet dan nemo.
Maargoed, hij geluk D; iPhoneclub Orderstatus |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
vast wel.. en wij ma wachten.. ik ga morgen nog eens langs de sjop
|
Er zijn 60 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 60 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
Voorkeursnetwerken overzicht op iPhone / Ipad | a3tje | Wi-Fi | 0 | 24-11-10 16:14 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|